Olisin maalivahti, jonka pelinumero olisi 34. Pelaisin Montreal Canadiensissa, tietty. Numeroni oli yhdistelmä numeroista 4, 9, 10, ja 11. Jokainen tehköön johtopäätöksensä mitä tai ketä nuo numerot tarkoittavat. Numeroa #33 en voisi ottaa, koska se on pyhä.
Pelityylini olisi kopio Patrick Royn butterfly-torjuntatavasta. Tähän lisään vielä suht' ikävän mailankäytön eli mailaa vain vastustajan polvitaipeisiin ja jalkojen väliin. Mailaa ja kilpeä pitäisin oikeassa kädessä ja kiekot siis jäisivät vasemman käden "hanskaan".
Olisin NHL:n paras maalivahti, huikea etenkin playoffeissa. Silti, palkkani olisi vain noin miljoonaa taalaa kaudessa, koska haluan vittuilla etenkin NHLPA:lle, jotka tahtovat minun ottaa/pyytää vähintään kymmenkertainen summa Canadiensilta. Totean pelaavani Canadiensille enkä NHLPA:lle ja että Canadiens saa käyttää nuo 9 miljoonaa muihin pelaajiin, jotta joukkueesta tulisi parempi. NHLPA ja Bob Goodenow ovat vittuuntuneita. Olen NHL:n sulun aikana omistajien puolella ja puhun palkkojen pienentämisen puolesta. Mitä, eikö tätä muka kysytty?
Joo, en olisi kapteeni enkä edes varakapteeni tyhmien sääntöjen vuoksi. Johtaja olisin silti.
Idoli on yksinkertaisesti paras. Miehen nimi tulikin mainittua toisen kappaleen alussa.
Unelmakentällinen, jossa olisin mukana:
Shanahan - Koivu - Lehtinen
Foote - S. Stevens
Habby #34
Kukaan ei uskaltaisi tulla maalin eteen, kun siellä olisi kaksi Hullua Kanukkia ja minä.
EDIT: typoja
EDIT2: SM-liigassa olisin JYPin maalivahti ja torjuisin seuran sensaatiomaiseen SM-kultaan. Olisin Hippoksen kuningas. Finaaleissa löisin (tai siis minä ja JYP, heheh) Jokerit ja Kari Lehtosen voitoin 3-1. 3-0 muuten, mutta annan narrien tehdä yhden maalin ja ne voittavat kolmanenn pelin Helsingissä 1-0. Siis nimenomaan annoin, jotta voimme voittaa mestaruuden kotona. Näin me myös tekisimme. Jyppi voittaisi kolme ottelua numeroin 2-0, 4-1 ja 5-0. Jokerit siis saisi vain 2 maalia neljässä finaaliottelussa.
Tämä olisi tapahtunut keväällä 2002. Tämän jälkeen olisin mennyt Canadiensiin.
Olisin aiemmin urallani voittanut jo nuorten MM-kultaa. Miesten MM-kisoihin en osallistunut, koska en pidä kisoja juuri minään. Asiasta nousee kohu. Mielipiteestäni kirjoitetaan IS:ssä, IL:ssä ja HS:ssä suuret jutut. Ne jutut olivat vähintään 10-kertaisia verrattuna niihin juttuihin, että joku maalaisseura Jyväskylästä (missä se on?) voitti SM-kultaa. JYPin mestaruudesta kirjoitettiin yhden palstan juttu kussakin lehdessä. Ketä jotkin maalaisseurat kiinnostaa?