Jortikka-Virta TPS 2005-06

  • 34 172
  • 226

Gainer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun palloseura ja suomen maajoukkue
Viestin lähetti kausi
Maajoukkueoptiossa voit olla hyvinkin oikeilla jäljillä mutta kerropa/kertokaa minulle missä on vahvistettu ja milloin että Ansas todella olisi jäämässä eläkkeelle ensi kauden jälkeen?

Itse en ole missään törmännyt minkäänlaiseen viralliseen ja ajantasaiseen vahvistukseen näiltä osin. Ansas on saattanut jossain joskus näin sanoakkin mutta ei se merkkaa välttämättä yhtään mitään.

Varmuutta ei ole kellaan viela mutta jos jotrsun soppari on 1v niin silloin voisin sanoa etta myos ansas on menossa. Spekulaatiota? kylla ja vahvasti mutta sanoinhan etta kyse on minun kristallipallosta. Joudunhan mina kirjoittamaan tekstia ilman skandeja joten ei ole Veikkaus minua kovin isoilla rahoilla muistanut jos ikina.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Veikkaajassa farssi jatkuu

"TPS:n toimitusjohtaja Jouko Narvanmaa sanoutui irti koko jupakasta.

- Soita Ansakselle. Minä en kommentoi tätä asiaa mitenkään.

Ansaskin oli asiasta niukkasanainen. Hän sanoo vahvistaneensa Turun Sanomille vain, että Jukka Koivu ei jatka joukkueen päävalmentajana.

- Ennen kuin koko sarja on ohi, emme kommentoi valmentaja-asiaa mitenkään, Ansas sanoi."

Hei, kuka on sanonut ja kenelle mitä? Tässähän menee tukka sekaisin kuin tuulikaapissa? Kirjoitteleeko Virtapohja omiaan vai muistaako A-Hannu väärin?
 

Veijari

Jäsen
Re: Veikkaajassa farssi jatkuu

Viestin lähetti kausi
"TPS:n toimitusjohtaja Jouko Narvanmaa sanoutui irti koko jupakasta.
- Soita Ansakselle. Minä en kommentoi tätä asiaa mitenkään.

- Ennen kuin koko sarja on ohi, emme kommentoi valmentaja-asiaa mitenkään, Ansas sanoi."

Ei helvetti mitä lastentarhan hiekkalaatikkokeskustelujen tasoa isoilta miehiltä!
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Re: Veikkaajassa farssi jatkuu

Viestin lähetti kausi
"TPS:n toimitusjohtaja Jouko Narvanmaa sanoutui irti koko jupakasta.

Kuuluu tj:n työnkuvaan?

Tämähän on kuin suoraan ulkoisen viestinnän oppikirjasta. Kenelläkään ei näytä olevan vastuuta mistään. Nyt kusee sisäinen viestintäkin.

Urheilutoimenjohtajaa tässä tarvitaan. Ari Vuori siihen tehtävään, niin kavenee Don Hannun ja The Joken vastuu jos ei kumpikaan ole lähdössä. Eipä silti, kyllähän tässä on pakko jonkun lähteä.
 

pygmalion

Jäsen
Itkenkö? Nauranko?

Tässä on nyt selvästi rakenteilla huikea loppukiri ja viime hetken rutistus taistossa Teh Pena Torphysta. Penan penailut olivat kuitenkin laskelmoidun oloisia ja ennalta arvattavia, joten ehkä meillä on vielä saumaa pelastaa tämä kausi. Hoidetaan edes yksi pytty kotiin!
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Re: Yleisöstä

Viestin lähetti A - P
En oikein ymmärrä miksi näistä yleisömääristä aina jaksetaan jauhaa. Puolivälierät vain eivät kiinnosta, ei Turussa eikä muualla. Esim. viime vuonna jäätiin muistaakseni näistä tämän vuoden lukemistakin, ja kuitenkin oltiin sentään finaalissa. Syitä kyseiseen ilmiöön kannattaa tietenkin miettiä, mutta mikään uusi asia se ei todellakaan ole.

Kaksi miettimisen arvoista kysymystä:

1. Miksi neljännesfinaalit kiinnostavat HIFK:n kannattajia, mutta eivät muita? Asia ei johdu tämän kevään HIFK-sirkuksesta, vaan toistuu vuosittain HIFK:n menestyksestä riippumatta. Olisiko tässä kenties jotakin opittavaa?

2. Miksi neljännesfinaalit kiinnostavat Ruotsissa? Esimerkiksi Scandinavium oli Frölundan kotipeleissä täynnä, vaikka jatkopaikka oli selvää pässinlihaa jo etukäteen. Muutenkin Ruotsissa myytiin seitsemän neljännesfinaalia täyteen, Suomessa vain kaksi. Frölundan lisäksi myös Färjestadin, Djurgårdenin ja Linköpingin yleisökeskiarvot neljännesfinaalien kotiotteluissa ylittivät 8000. Suomessa samaan ei päässyt mikään seura.
 

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Päät?

Tämähän kuullostaa kaiken tragikoomisuuden keskellä jo hyvältä.

"Olen Turussa selvittelemässä tilannetta. Nyt katsotaan marssijärjestys, että kuka täällä johtaa – tällä lailla ei toimita. Päitä tulee putoamaan parin viikon sisällä, mutta itsestäni en ole huolissani. Töitä löytyy kyllä aina”, Jortikka latasi Urheilulehdelle keskiviikkona.

”Mitään sitovaa sopimusta ei edelleenkään ole, ja tätä vauhtia ei liioin tule. Olen ilmoittanut sen sekä puheen- että toimitusjohtajalle (Jouko Narvanmaa). On se kumma, kun samat ihmiset yrittävät sabotoida hommia vuodesta toiseen kauden tärkeimmillä hetkillä”, Jortikka raivoaa.

Eli parhaimmassa tapauksessa Narva lähtee ja Jore tulee.
Kauhuskenaariossa....
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti pygmalion
Itkenkö? Nauranko?

Minä olen kypsynyt siihen pisteeseen että nauran jo. Helpottaa kummasti, tämä on vallan perkeleellinen loppunäytelmä palloseuran hienolle kaudelle. Onneksi on mennyt tähän asti muutoin perinteisen loistokkaasti, risoisi hullun lailla jos ei oltaisi onnistuttu kaikessa muussa.

Olisiko tätäkin asiaa muuten pystynyt edes harkiten suunnitellen hoitamaan huonommin? Onkohan noi kaksi spedeä edes puheväleissä enää? Varmasti ensimmäinen kerta kirjoitushistoriassani kun sympatiat on Joukon puolella. Jos olisin nyt Narvanmaa niin sulkisin puhelimen, vetäisin pottutolkulla lientä ja tilaisin taksin.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti pygmalion
Itkenkö? Nauranko?

Tässä on nyt selvästi rakenteilla huikea loppukiri ja viime hetken rutistus taistossa Teh Pena Torphysta. Penan penailut olivat kuitenkin laskelmoidun oloisia ja ennalta arvattavia, joten ehkä meillä on vielä saumaa pelastaa tämä kausi. Hoidetaan edes yksi pytty kotiin!

Höpö höpö, Pyggis! Sinähän mainitsit jo ennakkoon Runsalan kevätsirkuksesta vm. 2005:

NYT SITÄ SAA! Tervetuloa todellisiin pudotuspeleihin: in the left corner J. "Big Daddy" Koivu and on the right hand side, wearing Olavin Krouvi t-shirt Hannnuuu Jortikkaaaa...

Ihan totta puhuen käsittämätön tilanne, jopa TPS-skaalalla. Aikuiset ihmiset voisivat ryhdistäytyä edes vähän.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Re: Jore laukoo lisää UL:n sivuilla

Viestin lähetti Valkku
Taitaa olla Ruissalossa aika hässäkkä päällä, kun Middle Hannu antaa palaa... Eli täältä: http://www.urheilulehti.fi/jaakiekonsmliiga/uutiset/article118669-1.html

V*ttu mitä farssia. Minua tämä ainakin jo naurattaa.

Kyllä tämä TPS:n toiminta kabineteissa lyö vertoja IFK:n koomailulle kaukalossa ja vaihtoaitiossa sekä Bluesin pelaajahankinnoissa.

God, I love our CEO
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Päät?

Viestin lähetti keppimies
"Olen Turussa selvittelemässä tilannetta. Nyt katsotaan marssijärjestys, että kuka täällä johtaa – tällä lailla ei toimita, Jortikka latasi Urheilulehdelle keskiviikkona.

Kuvitelkaa tilannetta palloseuran toimistolla juuri nyt. Narvanmaa luimii hädissään pitkin nurkkia, kontaktia vältellen toivoen saavansa pitää päänsä ja ylipalkatun vähäisellä työkuormalla lastatun duuninsa, Ansas makailee tuulipuku päällä lepolassessa kysellen Jortikalta miten voi palvella ja Jortikka mouhoaa lanttu tulipunaisena itselleen parempia ehtoja ensi kaudeksi. Lopuksi lasketaan irtisanotut, otetaan pari sovinnonmaljaa ja tilataan taksit.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
I LOVE THIS TEAM! Kuka vielä sanoi että TPS on hmv? No, okei, joukkue ehkä onkin mutta seurassa riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Tällä lailla asiat hoidetaan! Hyvä pojat!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Saatana. Silloin harvoin, kun Lukko pääsee välieriin, niin ei ne pääse mediaan. Ensin IFK sikailee itselleen, kaikki palstamillimetrit ja urheiluruudun 17 sekuntia. No meikäläinen odottelee, että nyt kyllä puhutaan Lukostakin, kun 4 on enää jäljellä. Ei jumalauta, eikös ruissalo hyökkää kesälomalta ja vie kaikkien medioiden kiinnostuksen, varmaan juhannukseen asti. Kyllä on helkkarin epäreilua toimintaa.

PS.Kyllä meilläkin sössitty on, mutta ei siitä ole ollut kiinnostunut, kun Rauman raastuvanoikeus, perkules.
 

Morgoth

Jäsen
Re: Veikkaajassa farssi jatkuu

Viestin lähetti kausi
"Hei, kuka on sanonut ja kenelle mitä? Tässähän menee tukka sekaisin kuin tuulikaapissa? Kirjoitteleeko Virtapohja omiaan vai muistaako A-Hannu väärin?

Meillähän on ihan omat Kauniit ja Rohkeat Ruissalossa.

Itse veikkaan, että Ansas on vanhingossa lipsauttanut viikonloppuna, että Jortikka on ensi kauden valmentaja ja innokas toimittaja laittanut sen tietysti heti lehteen. Maanantaina mieli onkin muuttunut. Ansas päättänyt maanantaina klo 11. "Vittu, mä meen 5 tunnin luonaalle. Jouko hei, hoida sä tää homma lehdistön kanssa!"

Jortikka kuulee/lukee lehdestä. Vittuuntuu, kun tuo kerrottiin kesken kauden ja mies kiistää koko jutun ja ottaa siitä kaiken hyödyn itselleen.

Toinen vaihtoehto on salaliittoteoria ja taustalla on joku Ruissalon yksi lukuisista valtataisteluista ja tämän koko episodin tarkoitus on saada joku tyyppi ulos TPSstä.

Veikkaisin kuitenkin, että kyse on vain amatöörin puuhastelusta lehdistön kanssa erinäisissä tunnelmissa/tiloissa...
 
Viimeksi muokattu:

EricCartman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Lukko
Previously on "Ruissalo"...

TPS:n urheilupomo kerskuu kännipäissäin TS:n toimittajalle, että hänpä tietääkin TPS:n seuraavan päävalmentajan.

- "No kuka se sitten on?" kysyy innokas toimittaja.

- "En voi kertoa vielä, kun sen nykyinen joukkue pelaa vielä playoffeja." vastaa urheilujohtaja.

- "No anna nyt edes vihje." Tivaa toimittaja.

- "No ehkä sen verran voisi vihjaista, että sen nimi viittaa silleen leikkisästi ajateltuna sukupuolielimeen." Vastaa urheilupomo arvoituksellisesti.

- "Vai niin, hmmm... Mun täytyykin lähteä, pitää kirjoittaa yksi juttu ja deadline painaa päälle". Vastaa toimittaja ja alkaa tekemään lähtöä.

-" No kippis, nähdään taas, hik, kerroinko mä muuten, että mä tiedän Tepsin seuraavan valmentajan??" Huikkaa urheilupomo vielä perään.


On the next episode of "Ruissalo"

- "Kuka helvetti tätä paikkaa johtaa??"
- "emmä tiedä, en kai mä ainakaan"
-" Jumalauta kohta alkaa putoilee päitä"
 

sagittarius

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Don Hannu, Jokke, Big Daddy, Jore
Kuka lähtee?

Viestin lähetti kausi
Kuvitelkaa tilannetta palloseuran toimistolla juuri nyt. Narvanmaa luimii hädissään pitkin nurkkia, kontaktia vältellen toivoen saavansa pitää päänsä ja ylipalkatun vähäisellä työkuormalla lastatun duuninsa, Ansas makailee tuulipuku päällä lepolassessa kysellen Jortikalta miten voi palvella ja Jortikka mouhoaa lanttu tulipunaisena itselleen parempia ehtoja ensi kaudeksi. Lopuksi lasketaan irtisanotut, otetaan pari sovinnonmaljaa ja tilataan taksit.


Loistavaa viihdettä! Tässähän pelataan nyt vähän toisenlaisia pudotuspelejä kuin tähän aikaan oli tarkoitus..

Vaikuttaa siltä, että ainakin joku on lähdössä tai sitten Jortsu ei ole tulossa. Middle-Hannua sapettaa paitsi Ansaksen lipsahdus niin myös Big Daddyn lausunnot..

Tälle farssille ei voi kuin nauraa! Uusia juonenkäänteitä mielenkiinnolla odottaessa.. =D
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei jumalavita. Tuntuu että homma menee pahemmaksi vuosi vuodelta. Tästä saa oikeasti jo sellaisen käsikirjoituksen aikaiseksi, että mikä tahansa saippuaooppera jää toiseksi.

Jotenkin vaisto taas sanoo että tässä käy huonosti. Toivottavasti se koskee H. Ansasta tai J. Narvanmaata.

Tuo TPS:n johtaminen on sentason kohellusta, että pahemmaksi se ei yksinkertaisesti voi mennä edes ilman johtohenkilöitä.

Pakko sanoa myös, että tälläisellä taustakoheloinnilla kiinnostus TPS tuotetta kohtaan varmasti vähenee sponsoreilta.

Koomista on myös se, että TJ ei osaa sanoa mistään mitään. Vai onko tässä turhautumista ja mykkää avautumista Ansasta kohtaan Narvanmaan toimesta?
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Viestin lähetti Juippi
Hieman tuli kylmiä väreitä jälleen herrojen kommentoinnin myötä. Ei kommentoida ja toisaalla asia myönnetään. Mitähän mahtaa itse Jore miettiä moisesta. Lienee selvää, että hänen työrauhaa Jokerien peräsimessä tämä ei ainakaan rauhoita. Yleensähän näissä tilanteissa on sovittu, että soppareita ei julkisuuteen puhista ennen kuin tilanne on rauhoittunut kaikkien osapuolien osalta. Toivottavasti Ansas ja kump. ei nyt kuse omaan pesään.

Niin, tuota tekstiä kirjoittaessa olin varma, että soppa tästä vielä syntyy ja kuinka siinä sitten kävikään. Ei herran jumala mitä toilailua. Pahimmassa tapauksessa menetetään valtakunnan paras kiekkokoutsi muille maille omien hölmöilyjen takia. Tämä on sitä omaan pesään kusemista jos mikä! Ei näin pojat, ei todellakaan näin! toiv. Jortsu alistaa äijät kunnolla !
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Auran aaltojen aamussa oli Tuokko vieraana ja Kuronen kysyi, että mitkä fiilikset ovat kun Jortikka käskee ensi kaudella. Tuokko sanoi asian sopivan ihan mainiosti. Äijät jutustelivat siihen sävyyn, että asia on totaalisen varma. Aika riskaabelia jos Hannulla ei vielä ole nimeä paperissa ja mietitään näitä hänen antamiaan lausontoja esim Urheilulehdessä. Saas nähdä mitä tästä tulee.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Vanha Len
Auran aaltojen aamussa oli Tuokko vieraana ja Kuronen kysyi, että mitkä fiilikset ovat kun Jortikka käskee ensi kaudella. Tuokko sanoi asian sopivan ihan mainiosti. Äijät jutustelivat siihen sävyyn, että asia on totaalisen varma. Aika riskaabelia jos Hannulla ei vielä ole nimeä paperissa ja mietitään näitä hänen antamiaan lausontoja esim Urheilulehdessä. Saas nähdä mitä tästä tulee.

Missäs vaiheessa Tuokko on sainattu jatkovuosille??
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Huikeata. Eihän tässä voi kuin ihaillen katsella vierestä, kun Pena Torphya hinataan koko Ruissalon väen toimin kohti....no, Ruissaloa toki.
Tälläinen toiminta voittaa jopa Kauniit ja Rohkeatkin.
Koska meillä??


Pitääpä joskus oikein käydä tarkistamassa tämä MIB:n tukikohta Ruissalossa, jos se fyysisesti siellä sijaitsee?
Siis kun joskus taas olen Turussa.

Toivottavasti saamme kuulla jatkossakin hyviä uutisia Ruissalosta.
 

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti B1
Huikeata. Eihän tässä voi kuin ihaillen katsella vierestä, kun Pena Torphya hinataan koko Ruissalon väen toimin kohti....no, Ruissaloa toki.
Tälläinen toiminta voittaa jopa Kauniit ja Rohkeatkin.
Koska meillä??


Pitääpä joskus oikein käydä tarkistamassa tämä MIB:n tukikohta Ruissalossa, jos se fyysisesti siellä sijaitsee?
Siis kun joskus taas olen Turussa.

Toivottavasti saamme kuulla jatkossakin hyviä uutisia Ruissalosta.

Siellä Ruissalon saaressahan tuo huvila sijaitsee. Oikein kaunis paikka onkin. Sinne on muuten hankittu se luvattu laituri, toimiston rantaan nimittäin. En kylläkään tiedä, kuinka uusi se on.

Pentti kyllä yritti täysillä patsaan saamista, mutta näyttää siltä, että Ruissalo tekee työtä joukkueena tämän hilaamiseksi Turkuun. Kyllä se taitaa pian olla meillä. Ja pian voimmekin siirtyä seurailemaan lajia, jota johdetaan Ruissalon kartanon toisesta päästä. Sielläkin yritetään saada pystiä, mutta ei The Penaa.
 

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös