Jortikan kuulumiset Habarovskista

  • 8 324
  • 11

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Mukava kuulla miehen edesottamuksista, mutta saisi joku tussarin puolella oikolukea ja korjata nuo Jortsun tekstit ennen julkaisua. Näin pilkunviilaajana koen valtavaa sydänsurua yhdyssana- ja muiden virheiden keskellä talsiessani
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mukava kuulla miehen edesottamuksista, mutta saisi joku tussarin puolella oikolukea ja korjata nuo Jortsun tekstit ennen julkaisua. Näin pilkunviilaajana koen valtavaa sydänsurua yhdyssana- ja muiden virheiden keskellä talsiessani

Sehän vaan osoittaa, että teksti on taatusti Jortsun kynää. :)

Anyway, hienoa että Jortsu jaksaa kirjoittaa, miten Kiinan rajalla kiekkoa pelataan ja muutenkin eletään. Peukut pystyyn, että Jortsu onnistuu. Tämä missio on hänelle henkilökohtaisestikin aikamoinen näytön paikka.
 

Drucer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Boston Bruins
Hieno juttu että saadaan raporttia sieltä!

Jortsu kommentoi näin erään kirjoittajan vastaukseen:

"Joukkueen materiaali alkaa tulla vähitellen selväksi. Olemme Astanan turnauksessa ja jo 3 pelin jälkeen voin sanoa savotan olevan melkoisen. Mutta olen lähtenyt Venäjälle avoimin mielin ja yritän kokea mahdollisimman paljon. Jos pystyn kehittämään joukkuetta pelillisesti, olen tyytyväinen. Aika näyttää, mihin se riittää ?"
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Mukava kuulla miehen edesottamuksista, mutta saisi joku tussarin puolella oikolukea ja korjata nuo Jortsun tekstit ennen julkaisua.
Todellakin. Ihan ymmärrettävää ettei 40 vuotta kaukalossa ja sen laidalla kehitä kirjallista ulosantia, mutta kiusallinen olo tulee lukiessa. Olisi toimituksessa ehkä kolmen minuutin homma käydä tekstit läpi ennen julkaisua.

Mulla on kytenyt pienellä liekillä väsynyt idea käydä katsomassa Amurin peliä. Amurilla on silloin tällöin peräkkäisiä kotipelejä to ja la, joten aikaistetulla viikonlopulla näkisi pari peliä. Taitaa olla vaan turhan kallis idea. Lennot (Vantaa-Moskova-Habarovsk) ja viisumi yhteensä reilu 600e, päälle hotelli, matsiliput ja muut kulut, eli noin tonnin reissu. Aika paljon 3-4 päivän hassuttelusta.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mulla on kytenyt pienellä liekillä väsynyt idea käydä katsomassa Amurin peliä. Amurilla on silloin tällöin peräkkäisiä kotipelejä to ja la, joten aikaistetulla viikonlopulla näkisi pari peliä. Taitaa olla vaan turhan kallis idea. Lennot (Vantaa-Moskova-Habarovsk) ja viisumi yhteensä reilu 600e, päälle hotelli, matsiliput ja muut kulut, eli noin tonnin reissu. Aika paljon 3-4 päivän hassuttelusta.
Jos itse peli on pääosassa eikä niinkään Habarovskin kaupunki, paikallinen halli tai Siperia, niin tuossahan on KHL-paikkakunta melkein nurkan takana. Satasella edestakaiset Airbalticin lennot (suoraan Turusta) Riikaan, pari hotelliyötä ja Dinamo Riga - Amur Khabarovsk -matsia katsomaan. Budjettireissuna 200-250e pitäisi riittää oikein hienosti.
 

Drucer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Boston Bruins
Jos itse peli on pääosassa eikä niinkään Habarovskin kaupunki, paikallinen halli tai Siperia, niin tuossahan on KHL-paikkakunta melkein nurkan takana. Satasella edestakaiset Airbalticin lennot (suoraan Turusta) Riikaan, pari hotelliyötä ja Dinamo Riga - Amur Khabarovsk -matsia katsomaan. Budjettireissuna 200-250e pitäisi riittää oikein hienosti.

Hieman kutkuttais kyllä mennä katsomaan Jortsun joukkuetta :) Ei ollenkaan huono idea. Ois varmaan hieno kokemus plakkariin. Saataisko me porukka kasaan joka kävis vähän pitämässä hauskaa tuolla Latviassa kun Jortsun joukkue tulee kylään sinne?
 

Drucer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Boston Bruins
Todellakin. Ihan ymmärrettävää ettei 40 vuotta kaukalossa ja sen laidalla kehitä kirjallista ulosantia, mutta kiusallinen olo tulee lukiessa. Olisi toimituksessa ehkä kolmen minuutin homma käydä tekstit läpi ennen julkaisua.

Löysätkää nyt hieman vannetta ja ottakaa rennommin :) Antaa miehen runoilla omin sanoin.
 

snumi

Jäsen
kiva lukea Jortsun kuulumisia

Heinäkuun puolivälissä, kun kävin Turussa, istui Olkun terassilla alkuillasta, mukana vaimo ja lapsi ja sen kaveri. Aika pian, eli alle viikko sen jälkeen ilmeisesti lähti Venäjälle.

Mukava lukea juttuja. Joku voisi tietty tekstit tarkistaa, mutta jos ei, niin mieluummiin otan ne sellaisenaan kuin ei ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös