Jortikka blogaa ja kertoo kuulumisia Habarovskista.
Amurin varrella - Ensimmäinen kosketus Habarovskiin
Amurin varrella - Ensimmäinen kosketus Habarovskiin
Mukava kuulla miehen edesottamuksista, mutta saisi joku tussarin puolella oikolukea ja korjata nuo Jortsun tekstit ennen julkaisua. Näin pilkunviilaajana koen valtavaa sydänsurua yhdyssana- ja muiden virheiden keskellä talsiessani
Todellakin. Ihan ymmärrettävää ettei 40 vuotta kaukalossa ja sen laidalla kehitä kirjallista ulosantia, mutta kiusallinen olo tulee lukiessa. Olisi toimituksessa ehkä kolmen minuutin homma käydä tekstit läpi ennen julkaisua.Mukava kuulla miehen edesottamuksista, mutta saisi joku tussarin puolella oikolukea ja korjata nuo Jortsun tekstit ennen julkaisua.
Jos itse peli on pääosassa eikä niinkään Habarovskin kaupunki, paikallinen halli tai Siperia, niin tuossahan on KHL-paikkakunta melkein nurkan takana. Satasella edestakaiset Airbalticin lennot (suoraan Turusta) Riikaan, pari hotelliyötä ja Dinamo Riga - Amur Khabarovsk -matsia katsomaan. Budjettireissuna 200-250e pitäisi riittää oikein hienosti.Mulla on kytenyt pienellä liekillä väsynyt idea käydä katsomassa Amurin peliä. Amurilla on silloin tällöin peräkkäisiä kotipelejä to ja la, joten aikaistetulla viikonlopulla näkisi pari peliä. Taitaa olla vaan turhan kallis idea. Lennot (Vantaa-Moskova-Habarovsk) ja viisumi yhteensä reilu 600e, päälle hotelli, matsiliput ja muut kulut, eli noin tonnin reissu. Aika paljon 3-4 päivän hassuttelusta.
Jos itse peli on pääosassa eikä niinkään Habarovskin kaupunki, paikallinen halli tai Siperia, niin tuossahan on KHL-paikkakunta melkein nurkan takana. Satasella edestakaiset Airbalticin lennot (suoraan Turusta) Riikaan, pari hotelliyötä ja Dinamo Riga - Amur Khabarovsk -matsia katsomaan. Budjettireissuna 200-250e pitäisi riittää oikein hienosti.
Todellakin. Ihan ymmärrettävää ettei 40 vuotta kaukalossa ja sen laidalla kehitä kirjallista ulosantia, mutta kiusallinen olo tulee lukiessa. Olisi toimituksessa ehkä kolmen minuutin homma käydä tekstit läpi ennen julkaisua.