Jori Lehterä HIFK:ssa

• 233 792
  • 1 294

UJkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä tiedän riittävällä tarkkuudella Lehterän vamman laadun ja kyllä mä kallistun sille kannalle, että korvaajaa etsitään. Se ei tarkoita sitä, etteikö Lehterä enää tällä kaudella voisi pelata. Mutta nyt on taas viikko mennyt ja edelleen ollaan day-to-dayssa, eli epävarmuudessa. Ja kyllä mä sanoisin, että se epävarmuus leijuu nyt aika pitkälle koko Lehterän loppukaudessa. Siis normaalia enemmän.

Voisitko kertoa meille muillekkin? Minkälainen vamma ja miksi loppukausi uhattuna?

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Voisitko kertoa meille muillekkin? Minkälainen vamma ja miksi loppukausi uhattuna?
Mielelläni vaikka yksityisviestinä kuulisin tämän.
Oma puhdas arvaus että siellä on olkapään kanssa ongelmia.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Kauankohan Lehterän korvaajan löytymiseen menee? Lindbohmin paikkoon meni liian kauan ja paikko ei osunut edes samalle seinälle.

Ihan hyvä että Pesosen kyvyttömyys työhönsä paljastui nyt heti ettei tarvitse tulevan kauden joukkuetta isommin ihmetellä.

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti ei ole olkapäävamma, teipattu olkapää näkynyt kuvissa ja tuohon vammaan kaikkien mahdollisten aloituksien ottaminen on ainakin vaikuttanut oleellisesti ja se on taas silloin peluutuskysymys.
Viime kaudella oli myös olkapää ongelma loppukaudesta. Ettei vaan ole sama olkapää?

UJkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä veikkaan Lehterällä olevan aivotärähdys, Taponen oli myös kauan day to day Väänäsen töötin jälkeen. Sillä Jorsti pelasi Sport pelin loppuun. Lehterällä oli viimekaudella vammaa ja kävi kesällä leikkauksessa.

Js11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kauankohan Lehterän korvaajan löytymiseen menee? Lindbohmin paikkoon meni liian kauan ja paikko ei osunut edes samalle seinälle.

Ihan hyvä että Pesosen kyvyttömyys työhönsä paljastui nyt heti ettei tarvitse tulevan kauden joukkuetta isommin ihmetellä.
Veikkaan että Lehterän korvaaja ykkössentterinä on Somppi.

Mikään ei indikoi sitä että Pesonen vetäisi kanin hatusta ja yrittäisi pelastaa HIFK:n kauden.

Jos Lehterä on pidempään poissa, niin HIFK:n kausi alkaa olla sitten sitä myöten taputeltu. Neljän joukkoon, varsinkin näin ohuella rosterilla, on päästävä mikäli haluaa mestaruudesta taistella ja ilman Lehterää HIFK ei pääse lähellekään.

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Minä veikkaan Lehterällä olevan aivotärähdys, Taponen oli myös kauan day to day Väänäsen töötin jälkeen. Sillä Jorsti pelasi Sport pelin loppuun. Lehterällä oli viimekaudella vammaa ja kävi kesällä leikkauksessa.
Lehterä sai Sport-pelin kolmannessa erässä kovan taklauksen kulmassa ja löi sen seurauksena takaraivonsa kovaa pleksiin. Tipahti taklauksen jälkeen hetkeksi jäähän puhaltelemaan.

Mietin jo silloin, että toivottavasti ei käynyt mitään, sillä kovaa kolahti. Tämän pelin jälkeen Lehterä ei ole pelannut ja poissaolo (day to day) viittaisi aivotärähdykseen. Ei voida sanoa, koska on tarkalleen pelikuntoinen, kun ei tiedetä ja seurataan päivittäin.

Oireet poissa, niin pääsee pelaamaan. Jos oireet jatkuvat, niin day to day-poissaolo jatkuu.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Lehterä sai Sport-pelin kolmannessa erässä kovan taklauksen kulmassa ja löi sen seurauksena takaraivonsa kovaa pleksiin. Tipahti taklauksen jälkeen hetkeksi jäähän puhaltelemaan.

Mietin jo silloin, että toivottavasti ei käynyt mitään, sillä kovaa kolahti. Tämän pelin jälkeen Lehterä ei ole pelannut ja poissaolo (day to day) viittaisi aivotärähdykseen. Ei voida sanoa, koska on tarkalleen pelikuntoinen, kun ei tiedetä ja seurataan päivittäin.

Kyllä, ihan samaa katsoin ja mietin kun tuo taklauksesta johtuva kolahdus ja tälli pleksiin kävi. Saattaa pelata jo huomenna, tai sitten kahden viikon kuluttua. Toivotaan parasta jne...

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

En voi.
Mutta sen voin sanoa, että mä en ole kuullut mainittavan aivotärähdyksestä.
Loppukausi voi olla uhattuna. Ei välttämättä ole. Ei yksinkertaisesti tiedetä.

Siksi on edelleen day-to-day. Mutta ei hän kovin pitkään voi tuolla ”statuksella” olla. Joko lepo auttaa tai sitten ei auta. Ja jos ei auta, silloin seurauksena on yleensä operaatio. Tämä siis yleisellä tasolla.

Suosikkijoukkue
IFK
Mitä itse tiedän, kyseessä Lehterällä sellainen vamma jonka vaikutusta pelikuntoon ja poissaolon pituuteen ei ainakaan viime viikolla osattu arvioida. Ilmeisesti vieläkin tutkitaan kuinka vakavasta on kyse ja todennäköisesti loukkaantumisen pituus tiedotetaan kun tarkentuu.
Tässä oma viestini 26.12. Jokainen osa varmaan laskea 1+1 että jos ei useampaan viikkoon saada tehtyä arviota pelikunnosta, niin pitäisi Pesosen etsiä kissojen ja koirien kanssa korvaavaa.

Eemin76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä veikkaan olkapäätä ja nyt mietitään mennäänkö piikillä loppukausi vai leikataanko nyt. Eli kohta pamahtaa se 4kk kun päätetään, että leikataan. Onneksi sisäinen kasvu on ollut niin jäätävää, että korvaaja löytyy varmaankin joukkueen sisältä. Hyvää yötä Pesonen&Peltonen co ja kattelllaan taas enskaudella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy