Katoin jotenki kokoajan että se oli Nättinen.Oli Jorilta myös ihan näyttävä se nousu, kun yksin purjehti verkkaisesti Kookoo-puolustuksen ohi ja meinasi laittaa vanhanaikaisella sisään. Kyllä tästä hyvä tulee, kun on sitä jo.
Katoin jotenki kokoajan että se oli Nättinen.Oli Jorilta myös ihan näyttävä se nousu, kun yksin purjehti verkkaisesti Kookoo-puolustuksen ohi ja meinasi laittaa vanhanaikaisella sisään. Kyllä tästä hyvä tulee, kun on sitä jo.
Lainaan itseäni koska toinenkin ja kolmas asia nauratti itseäni Lehterässä tänään. IFK:n sivuilla videossa eilen, kun Kiviharju kysyi Jorilta, että monta pistettä tulee kotiavauksessa, vastaus miettimisen jälkeen oli: "nolla mut otetaa joukkueelle kolme" sanojensa mittainen mies. Kolmas asia oli 2erän ylivoimalla kun suoraan syötöstä haki lämäriä ja se jäi sellaiseksi, jolla ei pääse edes Kontulan ulkojäillä peleihin mukaan.Olin kirjoittamassa samaa tuosta Jorin ohjeistuksesta. Se aiheutti ainakin e9 katsomossa pientä naurua hyvällä tavalla
Lehterä menee nyt hukkaan sekä tasaviisikoin että yv:llä. Jotain muutoksia on pakko keksiä, koska menestyvä HIFK tarvitsee pitkässä juoksussa Lehterän tehoja. Itse laittaisin ainakin yv:llä Härän laukaisijan paikalle, kun Ikosen kudit menevät aivan minne sattuu. Nättinen voisi hakea vauhtia jostain muusta ketjusta ja kokeilla seuraavassa matsissa vaikka Talea siinä paikalla, kun nyt pelasi hyvän matsin.
En mä tiedä, Ville, se on sun duuni keksiä jotain.
Oletpas sä reilulla päällä tänään.Loput saa päättää Ville.
Muuten samat mut Rask-Pakarinen toiste päin.Nyt on jo niin monta peliä alla, että ei voi sanoa, että olisi tehty hätiköityjä päätöksiä. Ja kun Koippa on kuitenkin pitkän pätkän pois, kaikkia ketjuja pitää joka tapauksessa laittaa uuteen uskoon, joten tämä avaa nyt ikkunan sille. Mä kokeilisin Vesalaista Lehterän kanssa ja laittaisin toiseen laitaan Raskin. Jääskälle sitten laitoihin Pakarinen ja Nättinen. Loput saa päättää Ville.
Nämä kuulostaa omaan korvaan hyvältä! Lehterälle täytyy löytää sopiva koostumus.Nyt on jo niin monta peliä alla, että ei voi sanoa, että olisi tehty hätiköityjä päätöksiä. Ja kun Koippa on kuitenkin pitkän pätkän pois, kaikkia ketjuja pitää joka tapauksessa laittaa uuteen uskoon, joten tämä avaa nyt ikkunan sille. Mä kokeilisin Vesalaista Lehterän kanssa ja laittaisin toiseen laitaan Raskin. Jääskälle sitten laitoihin Pakarinen ja Nättinen. Loput saa päättää Ville.
Oletpas sä reilulla päällä tänään.
Muuten samat mut Rask-Pakarinen toiste päin.
No joo, toki on huomioitava se, että Jorstin 0+3 tais tulla yhdessä ja samassa pelissä Lukkoa vastaan. On toi 5vs5 tekeminen ollut kyllä tukkoista Lehterän kentällä. Ylivoima oli livenä KooKoota vastaan oikein hyvää, muille ei vaan maistunut Mestari-J:n tarjoiluista.Olemisen sietämätön keveys. Neljän pelin jälkeen pohditaan Lehterän ketjun uusimista mutta Jorilla on kuitenkin 0+3 eli ihan aikataulussa mennään.
Keskiviikkoon on muuten ihan järkyttävän pitkä aika. Pitäisi varmaan hankkia elämä.
Niin. Vetäjää voidaan vaihtaa yv:llä ja miksei ketjujakin sekoittaa mutta kyllä ne rimavedot ajan kanssa maaleiksi muuttuvat.No joo, toki on huomioitava se, että Jorstin 0+3 tais tulla yhdessä ja samassa pelissä Lukkoa vastaan. On toi 5vs5 tekeminen ollut kyllä tukkoista Lehterän kentällä. Ylivoima oli livenä KooKoota vastaan oikein hyvää, muille ei vaan maistunut Mestari-J:n tarjoiluista.
Onhan se nyt poikkeuksellinen tuen osoitus jos HIFKn valmentaja saa fanilta potkutoiveiden sijaan luvan päättää 3s ja 4s ketjujen kokoonpanon. Kunhan 4 ei ole muodossa Tallberg-Väänänen-Åsten mutta muuten…Oletpas sä reilulla päällä tänään.
Kiitos Erkka. You made my day.Onhan se nyt poikkeuksellinen tuen osoitus jos HIFKn valmentaja saa fanilta potkutoiveiden sijaan luvan päättää 3s ja 4s ketjujen kokoonpanon. Kunhan 4 ei ole muodossa Tallberg-Väänänen-Åsten mutta muuten…
Kiinnittänyt ensimmäisen neljän pelin aikana huomion siihen, että Jori ei muuten koskaan lauo itse! Koko ajan vaan jauhaa jauhaa ja hakee paikkaa jotka kaverit voi sitten tuhlailla.
Tää on vähän kakspiippunen juttu. Lehterän jotenkin odotin yksin pelastavan IFKn ylivoiman mutta näin ei ole tapahtunut. Samat asiat hän meillä tekee kuin Tapparassa, voittaa aloitukset ja operoi toimistosta. Nyt vaan puuttuu se ”ojamäki” ja ”kemiläinen” ketkä laittaisivat kiekkoa sisään. Olen kuitenkin luottavainen sen suhteen että ne tästä kokoonpanosta vielä löytyvät.
Aikataulussa tosin tässä ollaan pisteidenkin suhteen. Mä en ole yhtään huolissani 5-5-peliin suhteen, Lehterä suorittaa sitä siten kuin viime vuonna Tapparassakin.
Jos ei huomenna ala ketsuppipullo yv:llä aueta niin jotain päivitystä koostumuksiin voisi ensi viikolla kokeilla.
Samoilla ajatuksilla tämän suhteen. Kuten sanoit, ei johtopäätöksiä tietenkään vielä tässä vaiheessa, mutta oli kyllä omat odotukset korkeammalla alusta alkaen. Toiveissa tänään vähintään 1+1 Jorilta, niin saa taas uskoa tulevaan.Where are you Jori? Aikaista on vielä mitään suurempia analyysejä vedellä, mutta aika varjoissa painelee. Hukkuuko valmennuksen perseilyyn, pelikavereihin vai missä oikein on dominvoiva Jori?
Ilman nimeä selässä ei tänään(kään) kyllä erottunut mitenkään massasta.