Mä ehkä jopa ihmettelisin. Ikää on jo ja ulkomaitakin nähtynä paljon. Lisäksi pinkka on kunnossa. Tietysti Sveitsi on ehkä Euroopan mukavin paikka pelata, mutta pelillisiä haasteita Lehterän ei tarvitse enää hakea mistään ja perheellisellä perheen mielipidekin painaa paljon, varsinkin jos on kouluikäisiä lapsia.En kuitenkaan yllättyisi, jos lähtisi Sveitsiin.
Olen aika varma kuulopuheiden perusteella, että eteläinen Helsinki ja sen päiväkodit/koulut sanelevat nyt uran jatkoa tässä vaiheessa. Ja hyvä niin sekä yleisesti että meillekin.Mä ehkä jopa ihmettelisin. Ikää on jo ja ulkomaitakin nähtynä paljon. Lisäksi pinkka on kunnossa. Tietysti Sveitsi on ehkä Euroopan mukavin paikka pelata, mutta pelillisiä haasteita Lehterän ei tarvitse enää hakea mistään ja perheellisellä perheen mielipidekin painaa paljon, varsinkin jos on kouluikäisiä lapsia.
Jos tässä voitonhuumassa nyt jostain pitää huolestua, ni olkoon se tämä.
Jorin pistetahti hiipuu uhkaavasti, tällä tahdilla saavuttaa vaivaiset 135 pistettä runkosarjan loppuun mennesä, lisäksia
se on alkanu blokkaan skodeja, joka on täysin vastuutonta toimintaa joukkueen dynamolta.
Eiköhän Jori siirtyne Jokereihin, jos nousevat?Kaikista hienointahan tässä on että on jopa todennäköistä, että Jori pelaa jatkossakin meillä.
Vaikka tekisikin joku 70 pinnaa tällä kaudella.
Ullanlinnaa ei saa siirrettyä Sveitsiin.
Ensimmäisenä pitäisi voittaa koko Mestis ja sen jälkeen vielä tyyliin HPK neljä kertaa. Ei tuu tapahtumaan, kun Jokerit ei voita edes K-Vantaata ja Jokipoikia :DEiköhän Jori siirtyne Jokereihin, jos nousevat?
En usko. Pesonen puuhaa jatkopahvin ennen joulua.Eiköhän Jori siirtyne Jokereihin, jos nousevat?
Ja Lehterä on niin arvokas pelaaja, että jos hänet saadaan pidetyksi, hänelle kannattaa vaikka ostaa linna ja sinne Ulla.Ullanlinnaa ei saa siirrettyä Sveitsiin.
Eiköhän Jori siirtyne Jokereihin, jos nousevat?
Sen verran mitä on Jorin puheita eri medioista seurannut, niin todella yllättynyt olen jos enää koskaan jokeripaidan ylleen vetää.
Lehterä ei ole millään tasolla mikään Jokereiden mies, päinvastoin. Siihen lisäksi Jokerit ei tule olemaan Jorin uran aikana enää vastaava suurseura mitä se oli. Ei Joria kiinnosta painia tuolla pohjakellarissa jostain 12 sijasta enää tässä vaiheessa uraa. Tappara se kilpailija Suomessa on Lehterästä, jos joku.Eiköhän Jori siirtyne Jokereihin, jos nousevat?
Mutta Tapparastakin Lehterä lähti nimenomaan koska perhe ja Stadi, ja hän sai sieltä jo kaiken mitä meni sieltä hakemaan.Tappara se kilpailija Suomessa on Lehterästä, jos joku.
Mitäs se on sit narreista sanonut?