Jori Lehterä HIFK:ssa

  • 173 801
  • 976

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan kuin nämä samat löpinät oltaisiin ennenkin kuultu. Vain pelaaja aina vaihtuu kuka kertoo.
Mä en enää lue liigaennakkoja HIFK:n kohdalta. Ne on aina sitä samaa, kuten sanoit. Kyllä se rehellisin kuvaus tulee itse todistettua ekojen pelien aikana. Nää on näitä 'aha, no sehän on kiva juttu'- haastiksia, varsinkin meidän kohdalla.

Toisista jengeistä tulee joskus selattua läpi lyhyemmät jutut. Jos vaikka sattuisi joku nimi jäämään mieleen kun tulevat vastaan.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Ihan kuin nämä samat löpinät oltaisiin ennenkin kuultu. Vain pelaaja aina vaihtuu kuka kertoo.
Hmm... Vahvasti eri mieltä kyllä. Tässähän sanottiin täysin uusia asioita. Sanottiin ääneen, että IFK on hyvin haavoittuvainen mikäli loukkaantumisia tulee. Tunnustettiin, että haastajina lähdetään, ei mitään perinteistä mestaruushöpöttelyä.

Tälle on toki vaikea löytää vertailukohtaa kun on täysin henkilökohtainen -- Lehterästä riippuvainen asia, mutta hyvin moni lähde on puhunut sen puolesta, että Jori on oikeasti ihan todella tikissä.
 

jonBBE9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen maajoukkueet, Tennis
Mä en enää lue liigaennakkoja HIFK:n kohdalta. Ne on aina sitä samaa, kuten sanoit. Kyllä se rehellisin kuvaus tulee itse todistettua ekojen pelien aikana. Nää on näitä 'aha, no sehän on kiva juttu'- haastiksia, varsinkin meidän kohdalla.

Toisista jengeistä tulee joskus selattua läpi lyhyemmät jutut. Jos vaikka sattuisi joku nimi jäämään mieleen kun tulevat vastaan.
Itsekään en erityisemmin, tai yleensä. Tästä syystä juuri, mutta nyt pakko sanoa että luin Urheilulehden Liigaennakon, jossa IFK:sta oli kovaa, mutta rehellistä tekstiä. Tykkäsin.

Tämä taas tämmöistä perus pelaajan jargonia kuinka kesä mennyt hyvin ja hyvät fiilikset kaudesta plääplääplää.
 

KanonKillar

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kaikki mediat haluaa kauden alla haastatteluja kaikilta nimipelaajilta. Joka vuosi, joka joukkue. Eihän näiden juttujen sisältö nyt kovin erikoista ole, mutta en minä siitä pelaaja-parkoja syyttäisi. Medialta tulee väsyneitä kysymyksiä ja niihin annetaan enemmän tai vähemmän väsyneitä vastauksia. Itse en ole enää vuosiin edes juuri lukenut näitä pulinoita.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No sitähän tää lätkäjournalismi on, samoja jargoneita heittävät vuodesta toiseen, nimet tosiaan vain vaihtuvat.
Kautta alustavien ennakoiden taso on pudonnut vuosi vuodelta. Valtaosa ennakoista keskittyy yksittäisten pelaajien menneiden otteiden luettelointiin ja tarkasteluun ja toisaalta, tulevaa kautta koskevat arviot ovat luokkaa " ei kestä pelaajan x.x loukkaantumista tai maalivahtiosasto on kokematon". Huomattavan paljon laadukkaampia ja syväluotaavampia näkemyksiä on luettavissa muun muassa tältä palstalta. Hyvä niin ja kiitos siitä lukuisille palstapersoonille.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm... Vahvasti eri mieltä kyllä. Tässähän sanottiin täysin uusia asioita. Sanottiin ääneen, että IFK on hyvin haavoittuvainen mikäli loukkaantumisia tulee. Tunnustettiin, että haastajina lähdetään, ei mitään perinteistä mestaruushöpöttelyä.

Tälle on toki vaikea löytää vertailukohtaa kun on täysin henkilökohtainen -- Lehterästä riippuvainen asia, mutta hyvin moni lähde on puhunut sen puolesta, että Jori on oikeasti ihan todella tikissä.
Hienoa jos on, mutta kertonee sitten siitä, että viime kaudella ei arki sitten ollutkaan niin laadukasta, ja toisaaltahan tähän tilaan ei varsiniasesti päävalmentaja vaikuta kauheasti.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei voin kuin ihailla tota miten Lehterän korvien välissä homma toimii ja viesti välittyy käsiin. Jalat ei ihan kaikkia komentoja ota vastaan siinä terävyydessään, mutta eipä toi kauheasti haittaa.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Jos terveenä ja toimivassa ylivoimassa saa pelata niin yli 60 pistettä ei olisi itselleni yllätys. Viime vuonna pinna per peli ilman toimivaa ylivoimaa.
Plus että saa varmaan vähän viime kautta enemmän palautumisaikaa, kun ei tartte alivoimalla käydä aloituksia kaivamassa. Jää sitten vähän enemmän energiaa käytettäväksi muihin asioihin pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös