Pepper Jack
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Niinpä. Narrien Mikkola on mestispelaaja.Vaan ei ”se” Niko Mikkola.
Niinpä. Narrien Mikkola on mestispelaaja.Vaan ei ”se” Niko Mikkola.
Niko Mikkola pelaa narreissa nykyään, eli vaihtoehdot hupenee.
Kaiken tämän tragikomiikan jälkeen on paras että Smaltsi ns. "toimittaa" kun vihdoin joskus ehkä pelaamaan pääsee... :)!
Elkins...
Mitäs ihmettä täällä oikein tapahtuu?
Ei ole Schmaltz lähdössä mihinkään. Siellähän on videopätkääkin kaverista tämänpäiväisessa Kyoceran uutisminuutissa.
Yksi änärijengin kassi (oletetusti) spotattu Helsinki-Vantaalla ja helvetti on irti.
Älä Hattu panikoi. Eiköhän tämä vain ole sellaista huumoripohjaista hauskanpitoa foliohatut päässä:)
Saako St. Louisin edareissa laukun siis omaksi?
Meillä oli aikoinaan divaris säbäs, et sai mailat puoleen hintaan, niin uskon kyllä.Joo, mutta se pitää maksaa puoliksi seuran kanssa.
Tää oli mulle yllätys, kun se yks ruottalainenkin NHL pelaaja treidin jälkeen dumppas kaikki "logokamansa" kadulle. Hirvee tappiohan tuostakin tuli jos oli niistä puolet maksanut ja sitten jengi vielä kadehtii niiden liksoja... ihan turhaan kauheet on kulut.... paidatkin on käytettynä tosi kalliita... uutena varmaan vielä kaliimpia.Joo, mutta se pitää maksaa puoliksi seuran kanssa.
Auvitu, Koivistoinen ja joku kolmas istu IFKn huppareissa yhessä katsomossa. Kolmatta en tunnistanut koska olivat toisella puolella hallia ja oli maskit yms. mutta veikkailin Hurstiksi. Joku muu lähempää nähnyt voi korjata jos oon väärässä.Oliko JS hallilla tai aitiossa?
Kai minimivaatimus näissä ”pelaaja nähty LounDgessa, koska on todennäköisesti saanut heti aamujäiden jälkeen monoa” on se, että havainnon tehnyt henkilö tunnistaa edes HIFK:n pelaajat?
Tulopuolen pelaajien osalta riittää jatkossakin tietenkin pelkkä urheilullinen habitus. Lippiksestä ja biitistä huulessa plussaa.
...Edelleenkin olen sitä mieltä, että mielikuvitushahmo koko Schmaltz. Kukaan ei ole miestä nähnyt, kenelläkään ei ole havaintoa sen kunnosta, eikä mitään tietoa tulevasta.
Luulen, että kyseessä oli Peter Whiten hologrammi.Se erätaukohaastattelussa oleva kaveri taisi olla hologrammi. Abba kokeili tekniikkaa palkkaamalla WIndy Citystä yhden jääkiekkoilijan testiksi.
...kaikki nämä pienet sanavalinnat viittaavat melko empaattiseen ja sympaattiseen kaveriin:
"It's good, brother"
"Boys are excited"
"There's a good vibe around the room"
"We're ready to go, man"
"Yeah man, it's been good watching, but I'm ready to play so it's nice being back with the boys"
"The Finnish people are great, everybody's been real nice to me, it's been first class especially with the organization"
"I['ve] got no complaints, man"
"Let's drop the puck, let's have a good season and let's go, baby!"
"You got it, bro"