Rakettipulu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
"Hävinnyt pelin"? Ehkä missaan nyt jotain?
Tarkoitukseni on vain puolustaa jokaista Jokeri-pelaajaa, koska joukkue pelaa hyvin ja tällaista jengiä ei ole ollut kuin viimeksi joskus 90-luvulla, eli silloin kun olit suunnilleen vaippaiässä.
Ja muutenkin olen (ainakin luulen niin) sekä ennen kaikkea yritän olla positiivinen ihminen ja nähdä asioissa hyvät puolet. Sellainen tekee hyvää. Kannattaa kokeilla.
Itsehän aloit puhua pudotuspeleistä ja nyt on vasta joulukuu. Mistä sitä tietää, vaikka Rask "lopettaa koohottamisen" ja voittaa pudotuspelien pistepörssin.
Mutta jos sulle tulee siitä hyvä fiilis siitä että tunnet että olen "hävinnyt pelin", niin voin myöntää tappioni. Sinä oikeassa - minä väärässä.
Ei muuta kuin "KENKÄÄN RASKILLE" ketjua pystöön.
Hyvää yötä!
Kyllä osaat olla kapeakatseinen ihminen. Miksi kaikkien pitäisi olla yltiöpositiivisia kirjoittajia ja jättää kaikki kritiikki kirjoittamatta, kun siihen kerran on aihetta. Muutenkin nämä utopistiset kommentit Raskin playoff-pistepörssin voitosta ovat aivan saatanan naurettavia muka-hauskoja kommentteja. Kriittiset kirjoittavat luovat asioihin perspektiiviä. Jos kaikki olisivat MiksuManeja, jotka huutelevat kentän laidalla Raskin tyriessä avopaikan, että: ''kyllä se sitten pleijareissa uppoaa!!'', ei keskustelulla olisi mitään sisältöä. Kun kerran sanoit, että kannattaisi joskus kokeilla olla positiivinen, niin voisit itse kokeilla olla vähän kriittisempi.
On aivan turha selittää, että runkosarja on turha ja aivan sama miten siellä pelaa. Vastuu vähenee ja jopa potkut uhkaa, jos nähdään, ettei rahalle ole saatu vastinetta. Kuka tahansa voi tietysti voittaa pleijareiden pistepörsän, mutta sen voitto, on todennäköisempää hyviä tehoja tehneelle pelaajalle kuin Raskille. Raskille pitää antaa kritiikkiä, koska häneltä on aivan varmasti odotettu myös niitä tehoja. Sä voit olla yltiöpositiivinen, ja mä suon sulle sen, mutta älä tuu tänne valittamaan, jos keskustelupalstalla ihmiset antavat aiheesta kritiikkiä. Varsinkaan, jos sulla ei ole mitään vasta-argumentteja.
Ja huutonaurua tälle sun ikä-egoilulles. Jotkut nuoremmat osaavat ottaa näkökantaa ja kirjoittaa paljon parempaa tekstiä kuin vähän vanhemmat palstaveljet. Ikä ei tee millään tapaa tekstistä parempaa tai enemmän arvostettavaa. Kantsis vähän funtsii, ettet välttämättä itsekään ollut mikään taliaivo silloin ''nuorena poikana''.
Edit. Huomasitkin kuittailusi turhuuden jälkikäteen. Good job.