Ilta-Sanomissa oli maininta, että Pikkaraisen mukaan Rask loukkaantui Jokisen taklauksesta.Olin näkevinäni facessa, syntymästä kuolemaan ryhmässä kommentin että Raskilla nähty punainen kipsi nimenomaan vasemmassa kädessä. Jotenkin muistan että tokkasi Vehviläistä oikealla kädellä, eli vamma olisi tullut muualta, esim Jokisen selkäänajossa minkä otti käsillä vastaan? Oliko näin?
Olin näkevinäni facessa, syntymästä kuolemaan ryhmässä kommentin että Raskilla nähty punainen kipsi nimenomaan vasemmassa kädessä. Jotenkin muistan että tokkasi Vehviläistä oikealla kädellä, eli vamma olisi tullut muualta, esim Jokisen selkäänajossa minkä otti käsillä vastaan? Oliko näin?
Se ryhmä oli aikoinaan hyvä, kun siellä oli eri tekijät puikoissa. Homma toimi mainiosti. Valitettavasti se ryhmä kuoli jo pari vuotta sitten. Nykyään siellä alansa asiantuntijat tietävät kaikesta kaiken vähän enemmän ja pikkaisen yli ja muistakaa, että siellä ei saa keskustella mistään muista joukkueista. Hys hys tai tulee penaltia.Olin näkevinäni facessa, syntymästä kuolemaan ryhmässä kommentin että Raskilla nähty punainen kipsi nimenomaan vasemmassa kädessä. Jotenkin muistan että tokkasi Vehviläistä oikealla kädellä, eli vamma olisi tullut muualta, esim Jokisen selkäänajossa minkä otti käsillä vastaan? Oliko näin?
Uskon, että ilman Raskin loukkaantumista Kärpistä olisi saatu pari voittoa enemmän. Tosipeleissä IFK:n tärkein ja paras hyökkääjä. Aikanaan sitten kotiin takaisin.Tässä neljän vuoden välieräputkessa saattoi Rask olla lopulta tärkeämpi palanen joukkuetta kuin moni arvaakaan. Uskon, että tämän kevään välierissä olisi ainakin pari maalia tehty enemmän ilman Raskin loukkaantumista.