Scharnhorst
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Huh, tätä mä vähän itse ennakoin ja toivoin ettei tule.Rask ei saa pelikieltoa. Ei etene kurinpitoon. Näin kertoo liigan Twitter-tili.
Huh, tätä mä vähän itse ennakoin ja toivoin ettei tule.Rask ei saa pelikieltoa. Ei etene kurinpitoon. Näin kertoo liigan Twitter-tili.
Sinuhe unohti painaa ”lähetä” -nappia twitterissä. Sen takia jäi pelikielto väliin.
Hyvä homma!
Tässä on varmasti osana myös tuo Jullen some-paineen aiheuttama naurettava pelikielto. Pelkäsivät antaa pelikieltoa.
No, toivottavasti ei todellakaan ollut. Jokainen tilanne pitäisi käsitellä ”omana itsenään” eikä paikkailla mitään. Sen nyt ei luulisi olevan liikaa vaadittu.
Mutta hyvä, ettei pelikieltoa tullut. Ja jos tuomari Salonen myötävaikutti asiaan, pisteet hänelle. Mukava nähdä, että siellä on ämmien seassa mieskin.
Sinuhe unohti painaa ”lähetä” -nappia twitterissä. Sen takia jäi pelikielto väliin.
Hyvä homma!
Kyllä jatkaa, mies teki 1+1 mallisen jatkon tuossa helmikuun alussa.Pakko kysyä onko Rask jatkamassa Helsingissä ensi kaudella?
Olihan tuossa aivan päivänselvää, ettei mitään pelikieltoa voi tulla, kun Salonen itse peruutti ja Rask yritti väistää. Eli hieman nyt valoja joissain osoitteissa päälle.
Oli aika samanlainen tilanne kyllä.Eikös Hade saanut aiemmin tällä kaudella käytännössä täysin vastaavasta tilanteesta pari peliä kakkua? Linjattomuus ihmetyttää mutta eipä näistä kummastakaan olisi pitänyt pelikieltoa tulla.
Missähän tuo tuomarin koskemattomuus menee pleijareissa? Haatajan ja Raskin tapaukset näyttävät taas meidän hienon systeemi toimivuuden. Haatajan tilanne jos olisi käsitelty vastaavasti, ei kukaan miettisi tätä. Naurettavaa.
Rasselta hienoa fanien huomioimista IFK:n kotisivuilla.
Joonas Rask järjesti Jimille ja Turrelle yllätyksen Stockalla - HIFK
Ihan sama vaikka onkin saikulla aina sen 30% peleistä.
Onhan tuo nyt ihan huikea ukko ja niin hemmetin viihdyttävä. Vähän jalkakynää kiskis ja luovuutta riittää.
Ja tottakai tarkoitan sitä, että olisihan se hienoa jos pelaisi täysiä kausia, mutta ei itseäni haittaa vaikka onkin poissa peleistä ja ottaa hyvää liksaa, josta välillä saikkujen takia "maksetaan tyhjästä".
Onneksi jatkaa ensikin kauden.