Ei tule isokaan mies maskiin maalille kun Järvinen siirtää kaikki siitä pois.En tiedä onko sattumaa, mutta Lukon alivoima Järvisen tultua mukaan on 29/30, eli 96,67%.
Abt ja Piipponen kilpailkoot 7. pakin paikasta, tai noh, kaikki kilpailkoot keskenään ja parhaat pelaa. Korkalle pitää jostain löytää sitten pelipaikka, mieluummin niin että kysymyksessä on loppukauden vuokra. Luka Tiihonen ja Thomas Grönlund voisivat sitten hätäapuina sen 1-2 peliä jos tilanne vaatii. Eiliset pakkiparit saisi olla mun mielestä se vaihtoehto 1 kun kaikki ovat terveenä. 7. Pakkina Abt viime -ja tämän kauden perusteella parempi ja monipuolisempi vaihtoehto.Jos saa jatkosopparin, niin kaikkien ollessa terveinä Piipponen poppareille ja Korkka vuokralle Mestikseen?
Eiköhän siellä aika moni muukin kerännyt miinuksia tuolla aikavälillä.9 peliä ja -4. Tietysti osui huonoon jaksoon, mutta seurattava miten lähtee kehittymään.
Kevääksi hyvä kutos/seiskapakki ja alivoimat.Katoin molemmat Ässä pelit ja niissä pelasi väkevästi niissä tilanteissa missä ei tarvinnut jalalla mennä vauhdilla. Vauhdin puute on ainoa mitä hänen kohdallaan pelkään. Ässät ei ollut tässä suhteessa mikään haaste.
Vauhdin suhteen sellainen lievä shaunpaska fiba, toivottavasti olen väärässä.
Tilastot todentaa sen, mitä silmät ei kentällä aina näe.
Vauhti varmasti Järvisen haaste mutta pelisilmä ja ennen kaikkea asenne kovaa luokkaa. Ehdottomasti jatkoa. Tuo juuri sitä karheutta pakistoon jota kaivattu.Katoin molemmat Ässä pelit ja niissä pelasi väkevästi niissä tilanteissa missä ei tarvinnut jalalla mennä vauhdilla. Vauhdin puute on ainoa mitä hänen kohdallaan pelkään. Ässät ei ollut tässä suhteessa mikään haaste.
Vauhdin suhteen sellainen lievä shaunpaska fiba, toivottavasti olen väärässä.
Tilastot todentaa sen, mitä silmät ei kentällä aina näe.
Joo, ei häntä väkisin tarvitse pitää. Mun mielestä vaan ei ole järkeä enää kauhesti odotella option lunastusta, koska jos samaan tapaan pelaa kuin viikonloppuna, niin varmasti ottajia alkaa löytymään muualtakin.Niin, kyllähän Järvisen jatkon pitää olla vaan siitä kiinni, haluaako hän itse jäädä.
Kai sekin mahdollista on, että Piipponen on pelannut pidempään vammojen kanssa ja palaa kuntoutuneena pelaavaan kokoonpanoon? Vai onko jo pysyvästi siellä Oraksen kahdeksantoistametrisen alla?Jos saa jatkosopparin, niin kaikkien ollessa terveinä Piipponen poppareille ja Korkka vuokralle Mestikseen?
Mun käsittääkseni sopimuksessa ei ole koeaikaa vaan optio loppukaudesta. En tiedä mikä noiden käytännön ero on.Lukolla on Järvisen kanssa sopimus loppukaudesta sisältäen koeajan.
Joten kyse on vain ja ainoastaan Lukon halusta pitää mies.
Loppukaudesta on valmis sopimus, johon on vain seuran optio.Mun käsittääkseni sopimuksessa ei ole koeaikaa vaan optio loppukaudesta. En tiedä mikä noiden käytännön ero on.
Ai niin, se olikin seuran optio tietenkin. Siinä tapauksessa ei pitäisi olla mitään epäselvää. Keväällä JJ (enkä nyt puhu mistään pohjoisnaapurin pulleasta pojasta) on meille painonsa arvoinen kultaa! Ei niillä aina tarvii olla ulkomaalainen nimi.Loppukaudesta on valmis sopimus, johon on vain seuran optio.
Sama asia käytännössä.
Eli ei Järvinen siirry minnekään, jos Lukko miehen haluaa pitää.