Taitaa Joulukuun alkuun kestää try out.Milloin Järvisen try-out päättyi? Pitäisi olla päivänselvä juttu loppukauden pahvi, varsinkin jos pakistossa eilen tulleet loukkaantumiset ovat pidempiä kuin päivä-kerrallaan. Ihan kohtuullisesti jalka liikkui edelleen isolla miehellä, mitä nyt katselin viime viikonlopun Ässät-pelit sekä eilisen KooKoo-matsin.
Etenkin kun tietää itekkin olevansa about Viking Linen tasoa nopeudessa ja kääntyvyydessä, ja kokemuksen myötä osaa olla ajamatta itseään pihalle.Ihan kohtuullisesti jalka liikkui edelleen isolla miehellä,
Etenkin kun tietää itekkin olevansa about Viking Linen tasoa nopeudessa ja kääntyvyydessä, ja kokemuksen myötä osaa olla ajamatta itseään pihalle.
Soppari on Lukolla koko kaudesta olemassa. Tässä oli / on vaan try out / optio loppukaudesta tuon pätkäsopparin jatkeeksi.On just sitä mitä se lääkäri määrää. Ton tontin kavereita ei vaan oo Lukon pakistossa tällä kaudella. Ehdottomasti loppukauden sopparia vaan. Millon se nykyinen nyt loppuu?
Joulukuun alussa, koska kahden kuukauden try-out astui voimaan Lokakuun alussa. Olisi erikoista jos ei loppukauden sopparia lunastettaisi.On just sitä mitä se lääkäri määrää. Ton tontin kavereita ei vaan oo Lukon pakistossa tällä kaudella, siis mitkä olisivat yhtä jämäköitä maalien edustoilla. Toki ei siellä Järän fyysistä preesensiäkää muilla oo. Ehdottomasti loppukauden sopparia vaan. Millon se nykyinen nyt loppuu?
Ei.Jos käy niin että Järvinen itse haluaa vaihtaa maisemaa kun peli käy ja kysyntää löytyy paremmin. Ei kai tämä ole mahdollinen edes teoriassa?
Jos käy niin että Järvinen itse haluaa vaihtaa maisemaa kun peli käy ja kysyntää löytyy paremmin. Ei kai tämä ole mahdollinen edes teoriassa?
Ok, hetken kävi mielessä Tipi ja "molemminpuolinen optio"- klassikkotermi.Ei.
Lukolla on lappu miehen kanssa koko kaudesta ja optio vain seuralla.
Totta kai se on mahdollista teoriassa, ei joukkueet pelaajia väkisin pidä, vrt Pooley. Toki purkurahat ym tulee kyseeseen sitten.Jos käy niin että Järvinen itse haluaa vaihtaa maisemaa kun peli käy ja kysyntää löytyy paremmin. Ei kai tämä ole mahdollinen edes teoriassa?