Poropaimen
Jäsen
Kiva että menee muillakin haaveilut pipariksi tuon kirotun kiinalaisnipun takia. Eiköhän Pesonenkin lopulta löydä sinne.
En puhunut pelkästään tasosta.Surkuhupaisa on ainoastaan Kunlunin hyökkäys. Ja sekin KHL-tasolle. Maalivahtiosasto ja etenkin puolustus ovat erinomaisessa kunnossa Järvisen hankinnan myötä.
Jalasvaara - Mäntylä
Salmela - Bellemore
Järvinen - Viklund
Ei taida löytyä KHL:n ulkopuolelta yhtä kovaa kuusikkoa?
Kiva että menee muillakin haaveilut pipariksi tuon kirotun kiinalaisnipun takia. Eiköhän Pesonenkin lopulta löydä sinne.
KHL:ään Järvinen halusi ja nyt näköjään pääsi. Jokereiden kanssa ei yhteisymmärrykseen päässyt (vaikka sinne itse halusi).
Vai onkohan asia tullut Ilmalan tietoon vain normaaliin tapaan Rotenbergin ilmoituksena?
Noi viestit mitä itse olen saanut tämän vuoden aikana liittyen Järviseen, niin ei KHL ymmärtääkseni mikään selkeä ykköstavoite ollut hänelle. Hyvin mahdollista oli jatkaminen IFK:ssa. Nyt varmaan sitten tipahti sellanen mottipäissumma Järviselle Pekingistä, että päätti (ehkä) lähteä hakemaan rahasäkin pois.
Toivottavasti Järvinen korvataan mahdollisimman samantyyppisellä pelaajalla.
Noi viestit mitä itse olen saanut tämän vuoden aikana liittyen Järviseen, niin ei KHL ymmärtääkseni mikään selkeä ykköstavoite ollut hänelle. Hyvin mahdollista oli jatkaminen IFK:ssa. Nyt varmaan sitten tipahti sellanen mottipäissumma Järviselle Pekingistä, että päätti (ehkä) lähteä hakemaan rahasäkin pois.
Kärpät taisi kuitenkin olla Liigassa lähimpänä sopimusta Järvisen kanssa.
Mistä tämä tieto? Epäilen, että olisi Kärppiin siirtynyt jos olisi Liigassa jatkanut. Sitä en tiedä oliko miehellä esisopimus IFK:n kanssa, mutta semmoisestakin on täällä puhuttu. No ei taida tuo siirto virallista vielä olla?
Virallista Järvisen siirtyminen Kiinaan ei ole. Ainakaan vielä, koska pelaajaoikeudet on saatava Jokereista Kunluniin, jotta siellä voi pelata ja sinne voi sopimuksen tehdä.
Ei varmasti ole kovinkaan vaikea Kunlunin hankkia noita oikeuksia, Jokerit myyvät ne vaikka kassilliseen kiekkoja jotta pääsevät kyykyttää vähän IFK:ta joka on viime ajat kerännyt tuota positiivista palstatilaa melko kivasti.
Ohtamaahan Kärpiltä meni ohi tuossa viime viikolla. Järvinen näköjään ollut listalla kakkosena sitten. Suurin syy varmaan se, että nappuloita pelaajahankintoihin pitäisi olla enemmän käytettävissä kuin muilla Liiga-seuroilla. Ja toinen syy, taitaa olla Suikkanen. Järvinen oli muistaakseni Kaitsun luottopakki Pelsujen hopea kaudella.Kotimaisten ykköskorin profiilipuolustajien perässä on ollut aktiivisesti eräs liigaseura, jolle on ilmeisesti tullut odottamaton kiire (joku ulkkari mennyt ohi?) vahvistaa joukkuetta. Tämä on heijastunut alkukesää korkeampina tarjouksina ja on ollut omiaan sekoittamaan neuvotteluja. Lähde tälle tiedolle on pelaajasiirtojen parissa työskentelevä tuttuni. Kyseinen seura ei ole HIFK.
Ei varmasti ole kovinkaan vaikea Kunlunin hankkia noita oikeuksia, Jokerit myyvät ne vaikka kassilliseen kiekkoja jotta pääsevät kyykyttää vähän IFK:ta joka on viime ajat kerännyt tuota positiivista palstatilaa melko kivasti.
Joo ja Järvinenhän voitti Tepsissä mestaruuden keväällä 2010 ja Suikkanen nimenomaan koutsina. Lienee sanomattakin selvää että Kärpätkin on miehen perässä ollut, mutta niin on varmasti ollut helkkarin moni muukin joukkue.Ja toinen syy, taitaa olla Suikkanen. Järvinen oli muistaakseni Kaitsun luottopakki Pelsujen hopea kaudella.
Viittaatko tällä mahdollisesti esimerkiksi siihen kuinka HIFK Jokerien kanssa suunnilleen yhtä suurella liikevaihdolla saavutti verojen jälkeen yli 300 tuhatta euroa voittoa, kun taas Jokerien tulos oli n oin 13 miljoonaa euroa tappiollinen?
Ehei, kyllä Kurri pitää nyt huolen, että Järvisen oikeudet siirtyvät Kunluniin ja tällöin menetetään Järvinen. Todella ihmeissäni olen, jos Kurri pitäisi Järvisen oikeuksista kynsin ja hampain kiinni eikä Järvinen pääsisi siirtymään Kunlunin riveihin.
Juu, eiköhän se näin mene. Seurojen välit taitavat edelleen olla aika kylmät, joten jos Jokereilla on vain pienikin mahdollisuus tehdä IFK:lle mitä tahansa hallaa, se varmasti tekee sen. Vaikka sinällään Jokereille ei pitäisi olla mitään väliä, kuka IFK:ssa pelaa ja kuka ei, kun ei enää samassa sarjassa pelata.
Mä en taas usko, että Jari Kurrin kaltainen ammattilainen ja herrasmies lähtisi tällaiseen lapselliseen pelleilyyn. Eikä Kurrilla edes ole aiempaan nokitteluun mitään osaa. Enemmän siinä taitaa tulla KHL vs. Liiga kuin HIFK vs. Jokerit eli jos joku KHL -seura jonkun liigapelaajan haluaa niin nämä KHL:n ns. pelaajaoikeudet ovat yhtä tyhjän kanssa ne jollain ilveellä Kunlunille taiotaan.
Muutenkin nuo KHL:n pelaajaoikeudet tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa, vähän teatteria.