Jonnen pojat – päävalmentaja Jonne Virtanen

• 12 849
  • 118

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Nyt tuli sellainen paukku, että en osaa olla tästä vielä mitään mieltä. No säpinää joukkueeseen Jonne tuo varmasti. Rakentelen mielipidettä rauhassa ja ajan kanssa..

Loppuun; en ikimaailmassa olisi osannut arvata tälläistä.

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Tsemppiä Mikkeliin. Tästä voi tulla täysi katastrofi tai sitten kurssi kääntyy. Veikkaan valitettavasti ensimmäistä, koska tuon herran käsikirjasta ei löydy pelitavan pelitapaa.

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä
Mitähän pahaa Mikkelissä on tehty, että tämänkin ansaitsivat?
Voimia.

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Annetaan Jonnen yllättää. Itse huusin Jokisen valinnan kivenrakoon ja kappas, pelillisesti kolme parasta kautta tuli Mikkeliin - muu toiminta tällä ajalla täysin ala-arvoista. Jonne tuo varmasti kaivattua väriä ja jos hävitään samalla tavalla kuin ennenkin niin mitä sitten.

Warrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jaahas! RD vs Jonne karsinnoiden pressissä. Veikkaan, että kiinnostavuus tulee olemaan Liigan finaalia suurempi. Ei sillä, että tasollisesti, vaan huumorimielessä. Ei siinä. Jonne on mahtava tyyppi, mutta hei oikeesti. Ei se nyt valmentaa sentään ossaa.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Annetaan Jonnen yllättää. Itse huusin Jokisen valinnan kivenrakoon ja kappas, pelillisesti kolme parasta kautta tuli Mikkeliin - muu toiminta tällä ajalla täysin ala-arvoista. Jonne tuo varmasti kaivattua väriä ja jos hävitään samalla tavalla kuin ennenkin niin mitä sitten.
Toki Jokinen oli katsomaton kortti. Virtasta on nähty Mestiksessä jo jonnen verran.

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mestiksen yksi heikoimmista valmentajista Liigaan. TUTOn materiaalilla olisi pitänyt saada joukkueesta paljon enemmän irti. Todella erikoinen sopimus Jukureilta.

Jukurien tämän kauden isoimmat ongelmat ovat ulkopuolisin silmin katsottuna olleet riittämätön materiaali ja pahat loukkaantumiset. Kyllä syyllinen heikkoon tulokseen löytyy ennemmin toimistolta kuin valmennuksesta. Alkukaudesta Jukurit kaiken lisäksi kärsi puhtaasta epäonnesta melko monessa pelissä, kun hyviäkään esityksiä ei palkittu pisteillä (taustasyy huono materiaali mm. maalivahtien osalta, ennen Herpiniä).

Kepakko

Jäsen
Odotin jotakin kokenutta kettua nostamaan Jukurit karsijan paikalta. Heittivät sitten hatusta Jonne Virtasen. Yllättävä, ehkä vähän hämmentäväkin haku. Kaikkea hyvää Jukureille, vaikka Virtasen valmentajakyvyt eivät minua vakuutakaan.

Daijju

Jäsen
Suosikkijoukkue
OJ ja Mikkelin Jukurit
Mä oon samaa mieltä, ei tarvita mesufanien tai muiden paikkakuntalaisten tsemppejä, saatika voiman toivotuksia. Itse kuuluin ja kuulun edelleen siihen kategoriaan, että jotain oli tehtävä, vaihtaa Tuomainen vaikka kasaan paskaa, jos ei muuhun resurssit ja raha riitä. Pienet sille. Kiitos, että teitte edes jotain. Mielummin myöhään, kun ei.

Tuomainen sai vetää yli 40 peliä ja vaikka loukit ja sairastelut piinanneet koko kauden, ei tuo rosteri ole niin huono, kuin miltä peli on näyttänyt pahimmillaan. Tuskin tuolla enään pitkään aikaan kukaan on uskonut itseensä, ei edes Marko.

Riki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
En ollu kyl uskoa korviani ku tästä kuulin, varmaa yks erikoisimmista valmentajavaihdoista hetkeen, joukkue menossa 90% varmuudella playout/karsinnat. Mestiksestä valmentaja jolla sinne sopimus voimassa. Huhuissa muuten Pekka Virta menossa nyt Jonnen tilalle Tutoon. Jos näin niin toivottavasti vie toverit pitkälle,jopa mestaruuteen asti.

Rännipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kokemattoman päävalmentajan tilalle palkataan vielä entistä kokemattomampi.

Huonommin ei ainakaan voi vetää (toivottavasti).

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haluatteko te oikeasti tippua Mestikseen?

Ettei nyt jää onelineriksi, niin HPK ainakin käänsi suuntaansa kokeneella valmentajalla.

Ei ilmeisesti Jukureihin ollut halukkaita. Ei sitä lompakkoa ihan miten vaan voi avata. Mutta ennemmin olisin jättänyt tämän siirron tekemättä näin vieraasta pöydästä katsottuna.

Virtasellehan tämä on loistava tilaisuus. Ainoa, mitä häneltä halutaan on säilyminen Liigassa ja jos se onnistuu, niin hänen kohdallaan kysyntä nousee varmasti. Tippuminen ei kuitenkaan tuhoa valmennusuraa tässä vaiheessa. Jukureiden näkökulmasta vaikea löytää, mikä järki.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
– Minulla olisi ollut ensi vuodestakin sopimus, mutta tuossa jossain vaiheessa tuli selkeäksi, että hyvin todennäköisesti en jatka. Nyt tämä siirtymä tuli heidänkin kannaltaan hyvin.

Näin Jonne Tuton kannasta. Eli potkut olisivat tulleet kauden päätteeksi, aika hyvä tilanteen pelastus Virtasen kannalta!

Madmen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Odotin jotakin kokenutta kettua nostamaan Jukurit karsijan paikalta. Heittivät sitten hatusta Jonne Virtasen. Yllättävä, ehkä vähän hämmentäväkin haku. Kaikkea hyvää Jukureille, vaikka Virtasen valmentajakyvyt eivät minua vakuutakaan.
Eikös tästä ollu taannoin joku uutinen että kyselivät ties ketä jopa ison raha tukun kanssa mutta tulijoita ei ollut.

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Onko tämä joku helvetin vitsi?? Onko Jukureiden hallituksessa nautittu jotain päätä sekoittavaa?? Jumalauta mitä spedeilyä...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy