Ei kyllä kukaan muukaan. Toivottavasti tässä voittavat sekä Jukurit että TuTo.Loppuun; en ikimaailmassa olisi osannut arvata tälläistä.
Ehkä Jonnet eivät muista.Nyt meni ohi?
Toki Jokinen oli katsomaton kortti. Virtasta on nähty Mestiksessä jo jonnen verran.Annetaan Jonnen yllättää. Itse huusin Jokisen valinnan kivenrakoon ja kappas, pelillisesti kolme parasta kautta tuli Mikkeliin - muu toiminta tällä ajalla täysin ala-arvoista. Jonne tuo varmasti kaivattua väriä ja jos hävitään samalla tavalla kuin ennenkin niin mitä sitten.
Mä oon samaa mieltä, ei tarvita mesufanien tai muiden paikkakuntalaisten tsemppejä, saatika voiman toivotuksia. Itse kuuluin ja kuulun edelleen siihen kategoriaan, että jotain oli tehtävä, vaihtaa Tuomainen vaikka kasaan paskaa, jos ei muuhun resurssit ja raha riitä. Pienet sille. Kiitos, että teitte edes jotain. Mielummin myöhään, kun ei.Annetaan Jonnen yllättää. Itse huusin Jokisen valinnan kivenrakoon ja kappas, pelillisesti kolme parasta kautta tuli Mikkeliin - muu toiminta tällä ajalla täysin ala-arvoista. Jonne tuo varmasti kaivattua väriä ja jos hävitään samalla tavalla kuin ennenkin niin mitä sitten.
Piti jopa hymähtää. Tuliko ihan suunnittelemattaVirtasta on nähty Mestiksessä jo jonnen verran.
Tuli melkein!Piti jopa hymähtää. Tuliko ihan suunnittelematta
Haluatteko te oikeasti tippua Mestikseen?
Ettei nyt jää onelineriksi, niin HPK ainakin käänsi suuntaansa kokeneella valmentajalla.
Eikös tästä ollu taannoin joku uutinen että kyselivät ties ketä jopa ison raha tukun kanssa mutta tulijoita ei ollut.Odotin jotakin kokenutta kettua nostamaan Jukurit karsijan paikalta. Heittivät sitten hatusta Jonne Virtasen. Yllättävä, ehkä vähän hämmentäväkin haku. Kaikkea hyvää Jukureille, vaikka Virtasen valmentajakyvyt eivät minua vakuutakaan.