Jonne Virtanen – Monsterimonni

  • 529 033
  • 1 780

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Joopa joo, tuossahan oli ihan perusjargonia. Isoin anti oli se, että kertoi jossain määrin mitä kulissien takana on tapahtunut. Jos tuon haastattelun perusteella voi sanoa, että edes hieman liiotellen Virtasesta tulee vielä UTJ, niin ei mun mielestä sillon ihan vahvalla pohjalla mennä. Kuka vaan pystyy latomaan itsestäänselviä asioita. Eihän tuolla mitään sen ihmeempää Virtasen suusta tullu, kun että anna ihmisen tehdä omat työnsä ja tee itse omat työsi. Jos se on riittävä peruste palkata UTJ, niin voin kyllä itsekin siirtyä TPS:n urheilutoimenjohtajaksi, kun palkasta sovitaan.
Eli oliko tässä sun kommentissa jotain sisältöä? Muuta kuin tuo itsesi tarjoaminen UTJ:ksi? Eri mieltä voi ja saa olla, mutta soisin kyllä näissä kommenteissa olevan sisältöä...
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli oliko tässä sun kommentissa jotain sisältöä? Muuta kuin tuo itsesi tarjoaminen UTJ:ksi? Eri mieltä voi ja saa olla, mutta soisin kyllä näissä kommenteissa olevan sisältöä...

Kun lukee kaksi ekaa lausetta, niin saa käsityksen osasta sisältöä. Eli Virtasen haastattelu oli ihan perusjargonia, johon pystyy todennäköisesti jokainen ihminen jossain kohtaa elämäänsä. Ja toinen, että isoin anti haastattelussa oli mielestäni se, että sai hieman käsitystä mitä Virtasen mukaan on kulisseissa tapahtunu, mikä oli ihan mielenkiintoista kuunneltavaa.

Kolmas viestin sisältöön liittyvä asia oli, että jos tuon haastattelun perusteella lähtee edes ajattelemaan että Virtanen voisi joskus olla UTJ, niin vaatimukset UTJ:n pestiin ei voi olla kovat.

Ja neljäs asia oli, että jos vaatimustaso pestiin olisi tuo, niin minäkin pystyisin kyseistä hommaa tekemään samointein.

Toivottavasti nyt sait viestin sisällön sisäistettyä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Joopa joo, tuossahan oli ihan perusjargonia. Isoin anti oli se, että kertoi jossain määrin mitä kulissien takana on tapahtunut. Jos tuon haastattelun perusteella voi sanoa, että edes hieman liiotellen Virtasesta tulee vielä UTJ, niin ei mun mielestä sillon ihan vahvalla pohjalla mennä. Kuka vaan pystyy latomaan itsestäänselviä asioita. Eihän tuolla mitään sen ihmeempää Virtasen suusta tullu, kun että anna ihmisen tehdä omat työnsä ja tee itse omat työsi. Jos se on riittävä peruste palkata UTJ, niin voin kyllä itsekin siirtyä TPS:n urheilutoimenjohtajaksi, kun palkasta sovitaan.
Ilmeisesti kuitenkaan TPS'ssä nämä jargonit ja perusasiat eivät ole kunnossa.

Ja kyllä UTJn sekä monen muun johtajan yksi tärkeimmistä työnkuvista on vastata kokonaiskuvasta ja valvoa toimintaa. Ei niinkään operatiiviset päätökset vaan enemmänkin johtaa erilaisia työryhmiä ja valvoa niiden tasoa. Toki jääkiekkomaailmassa löytyy myös sellaisia UTJ'tä kuten esimerkiksi Jukka Holtari jolla itsellään iso pelaajalista ja näkemys, mutta enemmän UTJ yleensä luottaa omaan skouttiryhmään kuin itse tekee nuo asiat.

Eli näkemysja linja UTJ'lla pitää olla, mutta useimmiten työnkuva ei ole kovinkaan operatiivista.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Kun lukee kaksi ekaa lausetta, niin saa käsityksen osasta sisältöä. Eli Virtasen haastattelu oli ihan perusjargonia, johon pystyy todennäköisesti jokainen ihminen jossain kohtaa elämäänsä. Ja toinen, että isoin anti haastattelussa oli mielestäni se, että sai hieman käsitystä mitä Virtasen mukaan on kulisseissa tapahtunu, mikä oli ihan mielenkiintoista kuunneltavaa.

Kolmas viestin sisältöön liittyvä asia oli, että jos tuon haastattelun perusteella lähtee edes ajattelemaan että Virtanen voisi joskus olla UTJ, niin vaatimukset UTJ:n pestiin ei voi olla kovat.

Ja neljäs asia oli, että jos vaatimustaso pestiin olisi tuo, niin minäkin pystyisin kyseistä hommaa tekemään samointein.

Toivottavasti nyt sait viestin sisällön sisäistettyä.
Olen edelleen sitä mieltä, ettei tuo ollut ihan perusjargonia. Ja tuon UTJ:n heitin, kuten tuosta voi lukea, osin huumorilla. Tuskin Virtasella on itsestään sellaista kuvaa, valmennus voi olla lähempänä totuutta. Sitten joskus.
Mutta sitä perusjargonia tuo ei ole ollenkaan. Itseasiassahan Jonne pääsee oikein vauhtiin mitä pidemmälle tuo haastattelu etenee - jopa niin, ettei Rantanen&Nyholm edes pysy perässä kysymyksillään. Kyllä se silloin tulee ihan kokemuspohjalta. Itse kuuntelin jopa välillä sillä korvalla, että nyt taitaa tulla liiankin yksityiskohtaista dataa... Ja yllättävän fiksuja ajatuksia ihan jäsenneltynä - ei siis mitään tyhjäpäisen lätkäjätkän jargonia. Jota valitettavan usein mm. Kaskinen suoltaa pressissä.
Lisäksi oli todella mielenkiintoista kuulla kommentit koskien aikaa, jolloin Kallio ja Perrin pelasivat joukkueessa. Tai pikemminkin miten tuohonkin tilanteeseen päästiin. Tuskin Jonne huvikseen aiheesta mainitsi. Ja nyt kun näitä hiukan laskee yhteen niin ei se Jonnen kausipalkkakaan enää ihmetytä - niissä kun voidaan ottaa huomioon monia asioita. Ja Jonnehan aivan itse oman sopparinsa on neuvotellut.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen edelleen sitä mieltä, ettei tuo ollut ihan perusjargonia. Ja tuon UTJ:n heitin, kuten tuosta voi lukea, osin huumorilla. Tuskin Virtasella on itsestään sellaista kuvaa, valmennus voi olla lähempänä totuutta. Sitten joskus.
Mutta sitä perusjargonia tuo ei ole ollenkaan. Itseasiassahan Jonne pääsee oikein vauhtiin mitä pidemmälle tuo haastattelu etenee - jopa niin, ettei Rantanen&Nyholm edes pysy perässä kysymyksillään. Kyllä se silloin tulee ihan kokemuspohjalta. Itse kuuntelin jopa välillä sillä korvalla, että nyt taitaa tulla liiankin yksityiskohtaista dataa... Ja yllättävän fiksuja ajatuksia ihan jäsenneltynä - ei siis mitään tyhjäpäisen lätkäjätkän jargonia. Jota valitettavan usein mm. Kaskinen suoltaa pressissä.
Lisäksi oli todella mielenkiintoista kuulla kommentit koskien aikaa, jolloin Kallio ja Perrin pelasivat joukkueessa. Tai pikemminkin miten tuohonkin tilanteeseen päästiin. Tuskin Jonne huvikseen aiheesta mainitsi. Ja nyt kun näitä hiukan laskee yhteen niin ei se Jonnen kausipalkkakaan enää ihmetytä - niissä kun voidaan ottaa huomioon monia asioita. Ja Jonnehan aivan itse oman sopparinsa on neuvotellut.

Mielipideasioita, itse taas oon hyvinkin vahvasti sitä mieltä että tuo on aika perusjargonia, johon pystyisi kuka vaan, joka on seuraa sisältäpäin nähnyt noinkin monta vuotta, mitä Jonne seurassa oli. Jos joku rehellisesti seuran sisältä vastaisi samoihin kysymyksiin, niin aivan varmasti samat asiat tulisi esille. Joka ainoa, joka on toisessa seurassa esim pelannut, näkee miten erilaisia vaikka toimintatavat on. Siitä on helppo vetää faktaa esiin, että vaikka JYP:ssä harjoittelu on laadukkaampaa, tai että vaatimustaso Kallion ja kumppaneiden jälkeen on muisto vain. Noi on varmasti asioita, jotka kuka vaan huomaa.

Isoin ongelma seuran sisällä taitaa (en tiedä faktaa) olla hyvävelikerhot. Moni on Erkankin jo asiaan sotkenut, mutta mielestäni Erkkaa on turha suolata ainakaan vielä, kyseinen henkilö ei ole seurassa ehtinyt vielä olemaan kovinkaan kauaa. Ja ymmärrän hyvin sen, että valmentajalle annetaan työrauha, eikä olla heti kenkimässä, se antaa ajankuluessa seurasta hyvän kuvan tulla TPS:ään valmentamaan. Se, että ketä valmentajaks hankitaan, onkin sitten toinen asia ja siitä virheestä; Kaskisen tapauksessa saavat syylliset katsoa peiliin...
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Mielipideasioita, itse taas oon hyvinkin vahvasti sitä mieltä että tuo on aika perusjargonia, johon pystyisi kuka vaan, joka on seuraa sisältäpäin nähnyt noinkin monta vuotta, mitä Jonne seurassa oli
No aikalailla erilaista "perusjargonia" oli kuitenkin jois vertaa esim. Elmeri Erosen haastatteluun nyt HPK:ssa. Eli sen takia olen edelleen eri mieltä. Jonne on aivan varmasti ollut näkemässä/kuulemassa paljon eri asioita kuin mitä esim. Elmeri. Ja sen takia Elmerin jutut sisältävät tuota perusjargonia (alkaa muuten olla jo aika väsynyt termi). lisäksi varoo "suolaamasta" kasvattajaseuraansa. Kyllä Jonne menee noissa asioissa aika syvälle ja siellä on mukana sellaista matskua, ettei niitä olla ihan kaikissa foorumeissa käyty läpi. Mutta siinä olet oikeassa, että nämä ovat ainakin osaltaan mielipideasioita.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No aikalailla erilaista "perusjargonia" oli kuitenkin jois vertaa esim. Elmeri Erosen haastatteluun nyt HPK:ssa. Eli sen takia olen edelleen eri mieltä. Jonne on aivan varmasti ollut näkemässä/kuulemassa paljon eri asioita kuin mitä esim. Elmeri. Ja sen takia Elmerin jutut sisältävät tuota perusjargonia (alkaa muuten olla jo aika väsynyt termi). lisäksi varoo "suolaamasta" kasvattajaseuraansa. Kyllä Jonne menee noissa asioissa aika syvälle ja siellä on mukana sellaista matskua, ettei niitä olla ihan kaikissa foorumeissa käyty läpi. Mutta siinä olet oikeassa, että nämä ovat ainakin osaltaan mielipideasioita.


Missä Erosesta on sellainen haastattelu, jossa kysytään samoista aiheista kun mitä Virtaselta kysyttiin...? Jos kyseessä on Erosen haastattelu HPK:n sivuilla, niin eihän tuolla kysellä mitään TPS:n asioista. Ja jos yleisellä tasolla vertaat näitä haastatteluja, niin eihän Eronen alkaisi HPK:n tekemässä haastattelussa kritisoimaan HPK:ta vaikka Pennasen valmennustyylistä. Eihän Virtanenkaan niin koskaan tehnyt TPS:n haastatteluissa..

Ja kuten aikaisemmin sanoin, niin tuota samaa tekstiä irtoaisi aivan varmasti lähes jokaiselta pelaajalta TPS:stä, jos he rehellisesti asiaa kommentoisivat. Vielä sellainen tarkennus asiaan, jos olet asiayhteyden väärin ymmärtänyt, niin tarkoitan perusjargonilla, (joka on tosiaan hiukan vastenmielinen sana) sitä että tässä kerrotaan ihan perusasioita, joihin varmasti pystyy joka ainoa, joka on samalla tasolla ollut seuran toiminnassa. Ei tuossa siis mennä mihinkään analyyttiseen ajatteluun vaikka ihmisjohtamisesta tai analysoida edes syvemmin juurisyitä ongelmiin miksi tässä tilanteessa nyt ollaan
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Mielipideasioita, itse taas oon hyvinkin vahvasti sitä mieltä että tuo on aika perusjargonia, johon pystyisi kuka vaan, joka on seuraa sisältäpäin nähnyt noinkin monta vuotta, mitä Jonne seurassa oli.
Tässähän se pointti on, että kun nyt joku ketä on ollu siellä syvällä ytimessä niin avaa näitä juttuja.
Muut on yleensä sillä kantilla "kuulin jostain"-tyylisesti.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuuntelin ja laitoin lyhyesti knoppeja paperille:

-TPS täysin sekaisin
-Niityn lähtö ei yllättänyt vaan tiesi että näin tulee ennemmin tai myöhemmin käymään
-Kävi Niittyä jopa sääliksi vaikka ollut omat vääntönsä
-Harjoittelu on Tanskassa kovempaa kuin Tepsissä
-Järvinen ei halunnut Tepsiin vaan harjoitteli TuTossa ja meni HIFKiin
-Tällainen toiminta ex-tepsiläisiltä pelaajilta ei ole ainakaan vähenemässä
-(Sekoilu/toimintakulttuuri) lähtee ylhäältä
-Kehuu Tepsin fysiikkavalmentajaa
-Ihmettelee miksi sellainen palkataan kun ei saa tehdä työtään (Antaa ymmärtää että valmennus ohjaa fysiikkavalmennusta liikaa)
-Sanoo syyksi Tepsin nosteelle henkilönä Tomi Kallion
-Sanoo että Tallinder saatiin pelaajien suhteilla, Perrin hänen omilla suhteillaan
-Selin+Pikkarainen teki tosi hyvää duunia, ihmettelee miksei saaneet jatkaa
(Tähän väliin toimittajien väite että Selin sai lähteä kun ei uskottu että pystyy nousemaan seuraavalle tasolle ja haluttiin nostaa vaatimustasoa. Toteutuma oli että taso laski ja Virtanen komppaa.)
-Tapparasta Tapola käy seuraamassa divarissa olevien lainaukkojensa pelejä paikanpäällä
-Reunanen pelasi 36 peliä TuTossa ja ainoa kontakti tuli kun oli yhden pelin pois kokoonpanosta (tässä kohtaa vähän sensuroi tai hillitsee kommenttejaan)

Yritin laittaa niin kuin Virtanen sen sanoi ilman suurempaa tulkintaa.
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
-Sanoo syyksi Tepsin nosteelle henkilönä Tomi Kallion
Ymmärsin itse haastattelusta, että kovaa vaatimustasoa pitivät yllä Selin, Pikkarainen ja Kallio. Ehkä sen vuoksi homma toimi vielä Kaskisen ekalla kaudella ja toisella alkoi hiipumaan jälkipuoliskolla. Nyt sitten ei ole minkäänlaisia elonmerkkejä.

Virtasen kommenttien jälkeen tuo Tepsin ja Kaskisen & co touhu kummastuttaa ja vituttaa enemmän ja enemmän. Harmittaa kun Aura Loungesta tuli pöytäpaikka varattua kun melko varmasti kentällä kairataan kotijoukkuetta. Onneksi ruoan taso ei ole Loungessa laskenut.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässähän se pointti on, että kun nyt joku ketä on ollu siellä syvällä ytimessä niin avaa näitä juttuja.
Muut on yleensä sillä kantilla "kuulin jostain"-tyylisesti.


Hohhoijaa, mikä ihmeen pointti? Hyvänen aika, kun täällä on luetun ymmärtäminen korkealla tasolla.

Tässä on ihan samaa mieltä varmaan kaikki, että noi Virtasen omat rehelliset näkemykset seuran sisällä tapahtuneista asioista oli mielenkiintosta kuunneltavaa. Väittelyn aiheet Lätkäfanin kanssa, on sitten taas hieman erillinen asia, joista mun viimesimmän viestin lainasit ja joka ei liity kommentoimaasi asiaan tippaakaan...
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ymmärsin itse haastattelusta, että kovaa vaatimustasoa pitivät yllä Selin, Pikkarainen ja Kallio. Ehkä sen vuoksi homma toimi vielä Kaskisen ekalla kaudella ja toisella alkoi hiipumaan jälkipuoliskolla. Nyt sitten ei ole minkäänlaisia elonmerkkejä.

Sama fiilis jäi. En vaan viitsinyt laittaa tuohon postaukseen omia tulkintoja vaan pyrin pitämään Jonnen sanoina ilman tulkkausta. Sen takia jotain jäi kokonaan poiskin.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Mä olen arvostanut Jonnea aina ainoastaan sen takia, että sanoo asiat niinkuin ne ovat - silläkin panoksella, että oma etu kärsii. Jos peli on paskaa niin se on silloin Jonnenkin mielestä paskaa. Se ei muutu siinä erätaukohaastiksessa hymyilemällä ja puolitotuuksia kertomalla paremmaksi. Siksipä Jonnea niihin ei kauheasti haluttu, kun sieltä olisi varmasti tullut vain se totuus.

Siksi mediassa annetuille haastatteluiden puheille pystyy laittamaan jotain painoarvoa...
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Missä Erosesta on sellainen haastattelu, jossa kysytään samoista aiheista kun mitä Virtaselta kysyttiin...? Jos kyseessä on Erosen haastattelu HPK:n sivuilla, niin eihän tuolla kysellä mitään TPS:n asioista. Ja jos yleisellä tasolla vertaat näitä haastatteluja, niin eihän Eronen alkaisi HPK:n tekemässä haastattelussa kritisoimaan HPK:ta vaikka Pennasen valmennustyylistä. Eihän Virtanenkaan niin koskaan tehnyt TPS:n haastatteluissa..
Yleisellä tasolla ja osui silmään tuo kohta, jossa sivuttiin harjoittelua. Siksi otin tuon esimerkiksi, en siis ajatellutkaan sitä ihan samanlaisena haastatteluna. Toki tuossa alussa toteaa sillä perusjar***** miksi lähti jne. Tuohon ehkä peilaan kommenttiani "suolaamisesta" - kun asia ei ihan juuri noin mennyt.
Tuossa @Black Star luettelee niitä asioita, joissa Jonne menee kyllä aika ytimeen ja sen takia olen kanssasi eri mieltä "perusjargonista". Itse käsitän sillä kuitenkin sitä kaikkea ympäripyöreää lässytystä, jossa ei juurikaan asiantynkää ole. Kuten siis
varmasti juuri niissä monissa muiden antamissa lausunnoissa. Mm. Korpikoski teki juuri tätä omassa osuudessaan kun tj, Kalle ja Korpikoski tulivat ensimmäisen kerran tämän kriisin aikana ulos. Toki myös noiden kahden muun anti oli samaan luokka - otin Korpikosken vaan siksi, koska hän edustaa pelaajia. Kalle on jargonin kruunaamaton kuningas ja Santtu puhui sen mitä hänelle oli syötetty.
Tässä on ihan samaa mieltä varmaan kaikki, että noi Virtasen omat rehelliset näkemykset seuran sisällä tapahtuneista asioista oli mielenkiintosta kuunneltavaa
No tämänkin vuoksi vähän ihmettelen, miksi noteeraat tuon haastattelun perusjargoniksi? Itse kuvittelisin, ettei sellainen kiinnosta ketään millään tasolla - tai ainakin itse sivuutan ne täysin sisällöttöminä. Kuten juuri tuossa aiemmin totean noista muutamasta muusta kaverista.
 
Viimeksi muokattu:

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuuntelin kans tuo haastattelun ja pisti itsellä silmään sellainen turhautuminen juuri siihen jargoniin. Eli puhutaan miten reenataan kovaan ja olosuhteet on viimeisen päälle mutta todellisuudessa niin ei toimita. Ja niiden, joiden vastuulla sen homman pyörittäminen olisi, ei anneta töitään tehdä vaan ylempi taho määrää ja muuten pitää narut käsissään ja sitoo niillä tekijöiden kädet. Eli johtajan tehtävä on luoda valmentajille mahdollisuudet hoitaa se valmentaminen. Ja sama myös seuraavalla portaalla eli päävalmentajan pitää luottaa omaan esim. fysiikkavalmentajaan ja antaa hänen hoitaa se oma duuninsa. Ja tästä antoi esimerkkinä Pelicansin missä siis Nemolla ei ollut mitään asiaa kesän fysiikkareeneihin jotka veti Pärmäkoski.
Kaikkiaan ihan hyvää settiä ja selkeästi on funtsinut juttuja... Ja osin aika henkilökohtaistakin juttua siitä miten ajattelee perheensä tilanteesta ym. Kyllä tällaisia haastatteluja kuuntelee mielellään.
 

Bajsligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olipa mukava kuulla Jonnen kuulumisia pitkästä aikaa miehen omasta suusta! Fiksuja kommentteja Palloseuraan liittyen alkusyksyn tapahtumista ja aiemmistakin vuosista Liigassa. Monet tälläkin palstalla spekuloidut negatiiviset asiat Tepsin ympärillä saivat vain vahvistusta. Jäi kyllä TPS-fanina todella tyhjä fiilis. Niittymäki lähti, mutta varsinainen muutos ei ole vieläkään alkanut. Kaikkea hyvää Jonnelle!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä haastattelu ja muutti ainakin mun mielikuvaani positiivisempaan suuntaan Virtasesta. Puhui asioista vilpittömästi, vailla katkeruutta seuraa kohtaan. Mun mielestäni varsin uskottava haastattelu vailla suurempaa laskelmointia oman edun tavoittelemiseksi.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Ei ollut kuin yksi häviäjä Jonnen potkuissa se on TPS. Jonne olisi ollut se mitä TPS olisi eniten tarvinnut tällä kaudella. Hyvä alivoimapelaaja ja aina antaa sen puhtaan taklauksen kun mahdollisuus. Ihan sama mitä on sopimuksessa ollut palkka, mutta se nyt olisi kannattanut kiltisti maksaa. Kaskinenkin useasti kehunut Jonnea loistavaksi pukukoppi pelaajaksi. Kaskinen ei vain kestänyt että kertoi totuuden myös valmentajan taidoista ja pelitavasta. Mielestäni ei haastattelussa mitenkään suolannut vaan kertoi oman näkemyksen asioista. Toivoi TPS:lle kaikkea hyvää ja että katsojat taas löytäisi halille. Toivon että TPS joutuu maksamaan Jonnelle täyden palkan sopimuksen loppuun asti.
Pelasi loukkaantuneen monta kuukautta kun muut sentterit olivat saikulla. Kauden tärkeimmällä hetkellä aina ollut parhaimmillaan ja TPS:n paras sentteti. Kaikkea hyvää Jonnelle ja toivotaan että Lukko tai muu liiga joukkue palkkaa Jonnen.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No tämänkin vuoksi vähän ihmettelen, miksi noteeraat tuon haastattelun perusjargoniksi? Itse kuvittelisin, ettei sellainen kiinnosta ketään millään tasolla - tai ainakin itse sivuutan ne täysin sisällöttöminä. Kuten juuri tuossa aiemmin totean noista muutamasta muusta kaverista.

Kuten sanoin, en enää muista että kuinka monennen kerran, niin haastattelun se osa oli mielenkiintoinen missä puhuttiin seuran sisällä tapahtuvista asioista.

Se oli ihan sitä perus lätinää, jonka jokainen tietää, että utj:n täytyy saada tehdä hommansa ja utj:n tulee katsoa että muut tekee hommansa yms. Ja viestistäs sai sen kuvan, että Virtasesta olis utj pestiin, ku se osas tollasia asioita kertoa, jotka on ihan perusasioita kaikille...
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan hyvä haastattelu. Kannattaa kyllä kuunnella.

Hieman huvitti kuunnella tuota juttua 54min kohdalta. Jotenkin epäilys iskee omaan kannatamaani joukkueeseen. Ei meinaan yllättäisi.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Ja viestistäs sai sen kuvan, että Virtasesta olis utj pestiin, ku se osas tollasia asioita kertoa, jotka on ihan perusasioita kaikille...
Get over it! Et nyt osaa päättää oliko mielenkiintoista vai jargonia? Ja ihanko oikeasti luulit minun asettavan Jonne UTJ:n paikalle - tuon taisin kyllä aika selkeästi kumota, vaikka tuossa pilke silmäkulmassa heitetyssä ei varsinaisesti mitään kumottavaa olekaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Get over it! Et nyt osaa päättää oliko mielenkiintoista vai jargonia? Ja ihanko oikeasti luulit minun asettavan Jonne UTJ:n paikalle - tuon taisin kyllä aika selkeästi kumota, vaikka tuossa pilke silmäkulmassa heitetyssä ei varsinaisesti mitään kumottavaa olekaan.

Ihan oikeesti, onko se luetun ymmärtäminen nyt noin pirun vaikeaa....? Koitan viimeisen kerran selittää ja jos et ymmärrä, niin sitten kannattaa katsoa peiliin..

Sää kirjotit, että Jonnesta tulee vielä UTJ tms (en jaksa katsoa, miten tarkalleen asian kirjotit). Ja susta sai sen kuvan, että Jonnesta pitäs tulla UTJ, koska Jonne osas kertoa suurinpiirtein mikä UTJ:n toimeenkuvaan kuuluu/miten hommia pitäisi hoitaa. Itse viittasin siihen, että kuka tahansa osaa kertoa kyseiset asiat, että se on ihan perusjargonia, mitä Virtanen kertoi sen asian suhteen. Jälkeenpäin joo aloit sanoon, että se oli pilke silmäkulmassa heitetty. Sitä ei valitettavasti vaan kirjotuksesta saanu millään tapaa selkoa.

Ja se mikä oli mielenkiintosta kyseisessä haastattelussa, oli esim Virtasen kertomiset Kallion vaikutuksesta joukkueseen.

Jos nyt et vieläkään ymmärrä tätä asiaa, niin sille ei sitten mitään. En tiedä onko tää nyt kolmas vai neljäs kerta kun koitan sulle asiaa selittää, enempää en suhun aikaa tuhlaa..
 

Jorkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Vaikuttaa siltä, että Virtanen on poistanut kaikki sosiaalisen median kanavansa. Outo ratkaisu, kun kaveri oli kuitenkin varsin suosittu ja tunnettu "somen" puolella.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikuttaa siltä, että Virtanen on poistanut kaikki sosiaalisen median kanavansa. Outo ratkaisu, kun kaveri oli kuitenkin varsin suosittu ja tunnettu "somen" puolella.

Outo ja outo. Suomessa pelatessaan sille sometukselle pystyi laskemaan jonkun arvon. Oli seuran viralliset kasvot somessa jne. Eli vähän voisi ajatella kuuluvan niinkuin toimenkuvaan.

Nyt Tanskassa pelatessaan vastaavaa hyötyä ei ole. Nyt ei tarvitse vastata oikeusprosessiin liittyvistä asioista, ei kommentoida Tepsin tappioputkea jne. Lista on itseasiassa aika pitkä. Tällä hetkellä ei ole tarve nostaa itseään framille ja tuoda itseään tykö, ainakaan suomalaisille. Ehkä jos Jonnesta tulee Tanskassa kulttipelaaja liittyy tämä varmasti someen takaisin

Edit. Niinkuin nykyään somen käyttö on monella tapaa harkitumpaa ammatillisessa mielessä, luulisin sen olleen sitä Virtasenkin kohdalla. Ettei ollut vaan tykkäyksien perässä egoa boostaamassa vaan rakentamassa brändiä. Ja siinä hyvin onnistuen
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös