Anterohan kaiken lisäksi tämän oppia ottavan sepän itse palkkasi ja vieläpä 3 vuoden suoralla pahvilla..Itse vaan ihmettelen, miten aikuinen ihminen Niittymäki on kun tuollaisen asian ilmoittaa soittamalla...? Noh, tuskin kukaan kuvitteli, että entisestä maalivahdista olisi koskaan tullut henkilöjohtajaa kun ei edes joukkuetta osaa rakentaa.
Eiköhän tässä ole kyse pidempään jatkuneesta konfliktista eikä yhdestä selkkauksesta. Varmasti tuo viimeinen kerta oli viimeinen niiitti. Ei taida Virtanenkaan olla penaalin terävin kynä, miksi ruokkivaa kättä purra? Perheellinen mies? Vaikka kaikki kuinka päin vittua olisi niin itse ainakin pitäisin suuni kiinni ja nauttisin hyvästä palkasta ja pitkistä lomista.
Menisi heittämällä jypin ykköseen. No mutta totta tuo että käyttöä löytyy monessa seurassa. Jopa SaiPa tarvitsee omaa rouhijaansa.JYP-osiossa nostettiin asiaa heti tapetille. Jonnelle tuttu seura ja JYPin hyökkäys kaipaa leveyttä. Nimenomaan nelosketju kaipaa vahvistusta ja Jonne saattaisi tuohon palapeliin sopia oikein hyvin.
Mutta katsotaan nyt miten tilanne etenee.
Ja näin ajattelee varmasti moni muukin nössö rahan perässä kulkeva surffailija. Sitten on niitä pelaajia, jotka oikeasti välittävät asioista ja myös puhuvat kun on sanottavaa.Eiköhän tässä ole kyse pidempään jatkuneesta konfliktista eikä yhdestä selkkauksesta. Varmasti tuo viimeinen kerta oli viimeinen niiitti. Ei taida Virtanenkaan olla penaalin terävin kynä, miksi ruokkivaa kättä purra? Perheellinen mies? Vaikka kaikki kuinka päin vittua olisi niin itse ainakin pitäisin suuni kiinni ja nauttisin hyvästä palkasta ja pitkistä lomista.
Ei se vissiin ollut ihan suora kolmonen, mutta loistavien tulosten myötä käytettiin olemassa ollut optio. Ihanaa.Anterohan kaiken lisäksi tämän oppia ottavan sepän itse palkkasi ja vieläpä 3 vuoden suoralla pahvilla..
Tämähän ei olis Jypille, joka painii pelaajapalkkioden pudotuksesta, mikään ongelma. Tepsi joutuu joka tapauksessa kompensoimaan Jonnen palkkakuluja, joten Jyp voi huoletta tarjota sopparia. Te voitatte tässä keississä - enkä nyt tarkoita pelkästään rahallisesti...JYP-osiossa nostettiin asiaa heti tapetille. Jonnelle tuttu seura ja JYPin hyökkäys kaipaa leveyttä. Nimenomaan nelosketju kaipaa vahvistusta ja Jonne saattaisi tuohon palapeliin sopia oikein hyvin.
Mutta katsotaan nyt miten tilanne etenee.
Eiköhän tässä ole kyse pidempään jatkuneesta konfliktista eikä yhdestä selkkauksesta. Varmasti tuo viimeinen kerta oli viimeinen niiitti. Ei taida Virtanenkaan olla penaalin terävin kynä, miksi ruokkivaa kättä purra? Perheellinen mies? Vaikka kaikki kuinka päin vittua olisi niin itse ainakin pitäisin suuni kiinni ja nauttisin hyvästä palkasta ja pitkistä lomista.
Jonnen kannattaisi nyt pitää kieli keskellä suuta ja rauhoittaa omalta osaltaan tilanne. Tulee jotenkin sellainen kuva että Tepsi hoitaa tämän ulostamisen nyt siten että samalla toivovat Jonnen tekevän tai sanovan jotain jonka verukkeella sopimuksen saisi purettua siten että välttyy loppuajan palkanmaksulta. Sopimuksessa on varmasti joitain klausaaleja liittyen esimerkiksi työnantajan julkiseen arvosteluun jne.
Tuoreessa IS:n haastattelussa Virtanen kommentoi:
”Sanotaan näin, että olen jotain tällaista osannut arvella, mutta ajankohta tuli yllätyksenä. Sarjan alkuun on kuitenkin vain reilu viikko. Yleensä tällaiset ratkaisut tehdään kauden jälkeen tai muuhun aikaan. No, tämä on jääkiekkoa.”
Eli ei liene kyse mistään uudesta ja yllättävästä.
No nyt vois Monsterimonni tulla vihdoin HIFK:hon.Virtasen itsensä mukaan saa siis kuulemma etsiä uutta duunia:
TPS hyllytti voimahyökkääjä ja somepersoona Jonne Virtasen: ”Seura ilmoitti, ettei tarvitse tulla”
Jatkaminen TPS:ssa näyttää hyvin epävarmalta ja edessä lienee uuden seuran etsiminen.www.hs.fi
Olisiko siihen tiedottamiseen voitu saatana panostaa sitten edes sen verran että tiedotetaan mikä sen pelaajan todellinen asema on? Ainakin omasta mielestäni "toistaiseksi hyllytetty" ei ole sama asia kuin se että pelaaja voi alkaa etsiä itselleen uutta seuraa.
Vitun pellet!
Mukana.Oli sitten niin tai näin, niin toivottavasti Virtanen löytää Liigasta uuden työnantajan. Lupaan olla paikalla kun tämä hypoteettinen työnantaja tulee Turkuun vieraaksi ja lupaan osoittaa Monnille suosiota seisoen.
Kallen mätitahnalla kuorrutettua näkkäriä kenties ?Mukana.
Asiasta viidenteen, miten käy Monni-burgerin? Tilalle tulee Antsan ja Kallen joku kiva vege bursa?
Eikä mitään pahaa vegejä kohtaan.
Nyt mulla pyörii silmissä tuo näkkäri... "kallen mätitahnalla"... ei saatana, kohta sokeudun.Kallen mätitahnalla kuorrutettua näkkäriä kenties ?
Niin, Jarno Pikkaraisella on vähän eri tyylin kurinpalautushistoriaa...Kaskinen taitaa olla aika otollinen valmentaja osapuolena. Jämptimpi jätkä olisi hoitanut asian itse. Vai kuvitteleeko joku että jonkun Ville Niemisen, Petri Matikaisen, Pekka Virran tai Jarno Pikkaraisen yli kävelee yksikään pelaaja
Naurettava kommentti ja provo.Onko Liigassa vielä joukkuetta, jolla olisi Virtaselle käyttöä? Tepsissä nelosketjun mies eikä Liigassa ihan valtavasti ainakaan nyky-Tepsiä huonompia jengejä ole. Toivotaan tottakai, että mies löytää vielä töitä. On monta suuta ruokittavana jne.
Tässä IL:n jutussa Jonne ottaa rauhallisesti eikä lähde median kautta tappelemaan Nyt puhuu Jonne Virtanen – sai tylyn ilmoituksen TPS-pomolta: ”Pitäisi nähdä lakimies”
"– Jos hirveästi tykättäisi, en tiedä, miksi purettaisiin sopimusta. En mä osaa sanoa. Terve olen ja omassa mielestäni hyvässä kunnossa.
Virtanen kertoo viettäneensä maanantaita lastensa kanssa uimahallissa.
– Ei tämä arkea muuta sinänsä"
Naurettava kommentti ja provo.