Jonne Virtanen – Liigan kovin kundi

  • 88 719
  • 251

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sprot
On kyllä säälittävyyden huippu jos nämä väitteet on ihan keksittyjä juttuja. Mikä on todennäköisyys sille, että Turun kokoisessa kaupungissa peräti kaksi jatkislaista näkee Jonnen hoipertelemassa kadulla n. klo 6 aamulla sateessa, kuinka moni meistä on edes liikkeellä tohon aikaan? Sitten on vielä se mahdollisuus, että on nähty väärin ja kyseessä on eri kaveritkin. Rikostutkinnassahan kovasti aina kaivataan silminnäkijähavaintoja, mutta ne ovat oikeasti kaikista epäluotettavimpia todisteita, koska juurikin pimeässä, sateessa jne. voidaan nähdä ihan väärin. Ei tämä tosin sitä faktaa poista, että Jonne on pelannut surkeasti tämän kauden.

edit: Ja minäkin olin jo siis valmis ristiinnaulitsemaan Jonnen, you can't trust teh internets...
 
Viimeksi muokattu:

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Mä en nielis noiden kahden kirjoittajan tekstejä ihan suoraan. Muistaakseni on ennenkin painettu aika rankkaa tektstiä Jonnesta... Jotkut vihaa, jotkut rakastaa. Muistaakseni ainakin toinen noista huhun kirjoittajista kuuluu tähän jälkimmäiseen kategoriaan kirjoitusten perusteella.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Mä en nielis noiden kahden kirjoittajan tekstejä ihan suoraan. Muistaakseni on ennenkin painettu aika rankkaa tektstiä Jonnesta... Jotkut vihaa, jotkut rakastaa. Muistaakseni ainakin toinen noista huhun kirjoittajista kuuluu tähän jälkimmäiseen kategoriaan kirjoitusten perusteella.
jep. Jokainen voi tarkastella huhujen levittäjien kirjoituksia ja vetää sitä kautta omat johtopäätöksensä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sopii kuitenkin edes vähän epäillä, onko jotain tapahtunut, kovasti ainakin TPS palstoilla otti lujille tappio.

Miksi ihmeessä tuollaisesta asiasta valehtelisin tänne? Virtanen oli jo TPS aikoina yksi lempipelaajista ja surullisin mielin lähdin tuosta torstain aamun kohtaamisesta. Tälläisestä asiasta valehtelu olisi aivan järkyttävän ala-arvoista ja oksettavaa. Mitä näkemiseen tulee itse näin herran vähän ennen vanhaa hautausmaata kun kävelin aamuvuoroon. Katselin jo kaukaa horjuvaa askelta ja kohdalla, kun tuli pyytämään tulta ei sitä voinut ihmisestä erehtyä.

Ja arvon herra @Spine. Sinun faktoillasi en kyllä huutelisi yhtään mitään muiden luotettavuudesta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta kyseessä on myös urheilija ja julkisuuden henkilö ja halusi tämä tai ei niin jos tuo itsensä "ruodittavaksi" niin näitä asioita eri medioissa tai foorumeilla sitten kyllä ruoditaan. Hyvänä esimerkkinä Jonnen omat somesekoilut ja on ottanut itsekin julkisuudessa ja somessa puheeksi tähän ongelmaan liittyviä asioita, osittain varmasti pakon sanelemana. Jos olisi vetänyt kalsarikännit hotellihuoneessa niin tuskin kukaan ruotisi tällä hetkellä yhtään mitään...
Tämähän se vähän on kun on ammattiurheilija, kuitenkin esikuvakin junnuille jne. Ja vielä "hahmo" tai siis ihminen ja pelaaja, joka on aika paljon ollut ihan luultavasti oma-aloitteisestikin otsikoissa näiden juttujen osalta.

Eilenhän YLEn siinä Valioliigaohjelmassa käsiteltiin mm. pelaajien nousua julkkiksiksi ja viihdestaroiksi Valioliigan nousuvuosina 1990-luvun puolivälissä. Paul Merson siinä oli vähän tuskaillut ryypiskelytouhujensa kanssa kun naama on tabloideissa kiljuvien otsikkojen myötä etusivulla, niin tuo joku päätoimittaja tai vastaava totesi, että "hei Paul, istu kotona katselemassa telkkaria niin kukaan ei kirjoita sinusta yhtään mitään."

Viitaten siis siihen sopivasti molempiin, että jos on Pekka Perusveijo niin kukaan ei kirjoittele mitään verrattuna bilettävään Valioliigatähteen ja toki siihen, että voihan sitä litkiä kaljansa kotisohvalla eikö kylillä niin siitäkin tulee vähemmän otsikoita.

Mutta ikävä jos on lähdössä tai meinaa lähteä sivuraiteille Jonnella nuo puuhat, ihan jo sitäkin ajatellen että jos ja kun uransa on ehtoopuolella niin mitä sitten kun pelikiireet ja -rutiinit loppuvat. Kaikkea hyvää ja sehän hienoa olisikin, että nämä "huhut" eivät pitäisi paikkansa mutta en mä niitä osaa suoraan paskapuheena kyseenalaistaa jos ne täältä luen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Ovat näitä juttuja, eli toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Some maailma on näköjään raadollista.
Toista se oli ennen.....sanomalehti aikaan.

Henkilökohtaisia asioita itse kullekin, elämä jatkuu ja toivotaan Jonnelle parasta, tehkööt vaikka hattu tempullisen maaleja tänään tai huomenna!
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Selvää on vain se, että Jonnella on alkoholiongelma. Sitä ei sitten kukaan meistä täällä eikä edes Turussa tiedä, onko se Jonnella hallussa vai ei. Viime kädessä hän itse päättää siitä.

Mutta mä luotan Jonneen, että siellä taustalla on aito halu hoitaa ammattilaiskiekkoilijan duuni kunnialla loppuun ja olla hyvä perheenisä lapsilleen.
 

Trappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä en nielis noiden kahden kirjoittajan tekstejä ihan suoraan. Muistaakseni on ennenkin painettu aika rankkaa tektstiä Jonnesta... Jotkut vihaa, jotkut rakastaa. Muistaakseni ainakin toinen noista huhun kirjoittajista kuuluu tähän jälkimmäiseen kategoriaan kirjoitusten perusteella.
Olin toinen näistä kirjoittajista ja minullakaan ei ole mitään syytä valehdella asiasta. Tarkistin oman viestihistoriani ja olen 2018 alkuvuonna yhden (positiivisen!) viestin Jonnesta TPS-palstalle kirjoittanut koskien hänen parantunutta aloitusprosenttiaan. Muutenkin omat kirjoitukseni ovat aina liittyneet peliin, mutta tämä oli asia jonka halusin tuoda esille, vaikka se toisaalta yksityisasia onkin..

Toisen kirjoittajan havaintopaikka täsmää myös omaani (vanha hautausmaa vs Kaskentien/uudenmaantien risteys).
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Ottamatta kantaa näihin huhuihin, mutta itseä kummastuttaa se, että aina kun Monni on Turussa niin näitä huhuja alkaa liikkumaan. Jännästi kuppi ei maistu missään muissa kaupungeissa. Tai ainakaan huhuja ei nouse.
Tässähän se syy onkin. Jonnella on Turussa kaveripiiri, jolle kuppi maistuu melko hyvää tahtia. Tiedän/tunnen useita henkilöitä tästä kyseisestä kaveripiiristä ja en epäile hetkeäkään etteikö Jonne olisi ollut keskiviikkona heidän ryyppyreissulla mukana. Itse en siis Jonnea ole nähnyt, mutta tiedän (Snapchatin perusteella) että kaverit oli keitolla tuolloin.
 

Besser. W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jos jonne on juonut niin on juonut, sille ei voi mitään, jos Jonne on alkoholisti, niin silloin pitää auttaa, eikä kenenkään pidä ristiinnaulita häntä, mutta oma kantani ainakin on täysin hänen peliesityksiin pohjautuva. Kyllä Jonnesta viimekaudella oli paljon enemmän hyötyä, jotenkin näyttää, että palo puuttuu pelaamisesta nyt, hänellä on valtavat puutteet lähes kaikissa ominaisuuksissa pelata jääkiekkoa, mutta pystynyt paikkkaamaan ne hyvällä asenteella ja olemalla ”päällikkö” kentällä ja tiedostaen sen, mutta nyt jotenkin tuntuu, että Jonnella ei ole hauskaa ja kaikki ei ole kunnossa.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Itse en siis Jonnea ole nähnyt, mutta tiedän (Snapchatin perusteella) että kaverit oli keitolla tuolloin.

eil koko paskamyrsky perustuu pariin muuhun kommenttiin ja snapchattiin jonka mukaan vanhat tutut olleet ottamassa kuppia…

Myykää nyt äkkiä juttu seiskaan
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
eil koko paskamyrsky perustuu pariin muuhun kommenttiin ja snapchattiin jonka mukaan vanhat tutut olleet ottamassa kuppia…

Myykää nyt äkkiä juttu seiskaan

Voihan se ollakkin jo myyty, mutta saattaa olla, että ehtii painoon vasta ensi torstaiksi.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Voihan se ollakkin jo myyty, mutta saattaa olla, että ehtii painoon vasta ensi torstaiksi.

hyvä olis että mekin päästään lehtiin, ettei olisi tepsin yksinoikeus sössiä…. Tai sitten ei onnistuta edes siinä
 

Hokiboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Veikataanko koska Jonne saa pisteputken auki. No veikkaan ei saa tänäänkään. 0 + 0 jatkuu hyvää korvausta vastaan. Miehelle maksetaan olemisesta joukkueessa mutta ei tehdystä työstä. Fipolla on sentään 0+ 3 vertailun vuoksi
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sprot
Veikataanko koska Jonne saa pisteputken auki. No veikkaan ei saa tänäänkään. 0 + 0 jatkuu hyvää korvausta vastaan. Miehelle maksetaan olemisesta joukkueessa mutta ei tehdystä työstä. Fipolla on sentään 0+ 3 vertailun vuoksi
Sitä äkkiseltään kuvittelisi, että Jonnen pelaamisen taso ei voi mennä enää alaspäin, mutta kyllä se vaan voi. Viimeiseen neljään peliin 0+0 ja tehotilastoon -5. Silti vaan kolmosen keskellä luuditaan menemään edelleen ja nuoriso-osasto on tungettu ties minne...
 

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sprot
Karut on kyllä Jonnen statsit. Osaako joku sanoa, että kuinka ei ole saanut edes vahingossa pisteen pistettä tehtyä?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Eilen peliaika 12:05 ja oli kuitenkin aina potkun jäljessä. Faktaa, ei nälvimistä. Tervetuloa nykypäivään.

Ei se ikinä kentän nopein ole ollut. Vahvuudet ihan eri osa-alueilla.

Itse en ole Jonnen pelejä tälläkaudella nähnyt, mutta aloituksia näyttää vieläkin klaaraavan 59% voitolla. Tuo on todella kovaa valuuttaa. Pakkaslukema onkin sitten rujo, mutta jos ei ole tehnyt pisteen pistettä, niin voiko se olla kovin hyväkään? Alivoimien erikoismies sekä aloituksissa äärimmäisen hyvä. Myös kopissa hyvin pidetty. Tiedä mikä tälläkaudella sakannut, mutta toivottavasti mies vertyy.
 

Warrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse tunnen tämän kummelihahmon sattumoisin hyvinkin. Hyvä äijä hän on. Ei ole koskaan ollut nopein jaloistaan, mutta yksi parhaista suustaan. Polvien kanssa nykyään isompia haasteita, se vaikuttaa kaikkeen tekemiseen. Sen, mitä jutellut, nauttii ajastaan Vaasassa ja edelleen silmät pyöreinä Vaasan menosta. Ihmekös tuo?! Hyvää Joulua sinne suosikki kaupunkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös