Hiilikuitu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Sport
Tuskin tulee ja miksi edes pitäisi?Tuskin vaan kuullaan mitään ulostuloa seuralta tästä asiasta..
Mikäli tämä pitää paikkansa, niin joukkueen sisäiset kurinpidolliset toimet ovat toki tarpeen.
Tuskin tulee ja miksi edes pitäisi?Tuskin vaan kuullaan mitään ulostuloa seuralta tästä asiasta..
Ovat toki, mutta se että ex alkoholisti on umpitunnelissa aamu kuudelta kadulla kielii siitä että ongelma ei ole enää (taas) hallinnassa, ja seuran tulisi ohjata avun pariin. Ja joo, ehkä olet oikeassa että ei julkista ulostulo tästä tarvita.Tuskin tulee ja miksi edes pitäisi?
Mikäli tämä pitää paikkansa, niin joukkueen sisäiset kurinpidolliset toimet ovat toki tarpeen.
Mielestäni yksittäisten ihmisten sairaudet eivät kuulu kiekkosivustolle. Ja henkilö esiinnostettuna. Toivoisitko sinä terveyttäsi ruodittavana työpaikalla kahvihuoneessa tai somessa?
Toisaalta kyseessä on myös urheilija ja julkisuuden henkilö ja halusi tämä tai ei niin jos tuo itsensä "ruodittavaksi" niin näitä asioita eri medioissa tai foorumeilla sitten kyllä ruoditaan. Hyvänä esimerkkinä Jonnen omat somesekoilut ja on ottanut itsekin julkisuudessa ja somessa puheeksi tähän ongelmaan liittyviä asioita, osittain varmasti pakon sanelemana. Jos olisi vetänyt kalsarikännit hotellihuoneessa niin tuskin kukaan ruotisi tällä hetkellä yhtään mitään...Mielestäni yksittäisten ihmisten sairaudet eivät kuulu kiekkosivustolle. Ja henkilö esiinnostettuna. Toivoisitko sinä terveyttäsi ruodittavana työpaikalla kahvihuoneessa tai somessa?
Amen brother!Eikun pitäisi vaan olla hiljaa ja hymyillä, eihän lehdistö saanut kirjoittaa Kekkosenkaan terveydentilasta.
Tuskin tässä itse sairaudella kukaan mitään haluaa elostella, mutta onhan tuo ihan asiallista kritiikkiä palstaveljiltä, että Haaralat ym. penkitetään yhdestä huonosta kiekonkuljetuksesta ja samaan aikaan osa saa vetää kiikaritehoilla läpi kauden ja vetää nakit silmille kesken pelireissun.
Huhuja olen kuullut, että Jonnella olis 2v jatko takataskussa, mutta yhä vähemmän uskon enäänJonnella taitaa olla viimeinen kausi, niinhän hän itsekin on sanonut. Epäreilua vaan seuraa ja faneja kohtaan, jos ei ole enää tosissaan mukana hommassa.
Jatko voi hyvinkin pitää paikkaansa kun myös Risto jatkaa, en epäilisi..Huhuja olen kuullut, että Jonnella olis 2v jatko takataskussa, mutta yhä vähemmän uskon enään
Juuripa näin. Uskon ja toivon kovasti, että Sport hoitaa asian ammattimaisesti pelaajaa kohtaan ja antaa tarvittavat avut.Nyt olis Sportilla näytön paikka miten hommat hoidetaan. Julkinen ulostulo olisi pahinta myrkkyä tälle asialle (jos mitään nyt on edes tapahtunut).
Kaikessa hiljaisuudessa sisäisiä kurinpidollisia sanktioita, ja ohjattaisiin saamaan asianmukaista hoitoa olisi se paras ratkaisu. Nostan kyllä virtuaalista hattua jos näin menetellään.
Toki korostan sitä että huhut on huhuja, ja jos sport pelaa kortit niinkuin pitää, niin huhuina ne pysyvätkin.
Nojoo, tämäkin voi hyvin pitää paikkansa. Kyllä Jonne menee nelosen keskellä. Mikäli Fibbo lopettaa uransa tai nämä kaksi vuorottelevat nelosen keskellä niin passaa.Huhuja olen kuullut, että Jonnella olis 2v jatko takataskussa, mutta yhä vähemmän uskon enään
Menisi taas kerran sarjaan "Idiotismeja by Sport."Huhuja olen kuullut, että Jonnella olis 2v jatko takataskussa, mutta yhä vähemmän uskon enään
Toivottavasti , sillä jos asia jää vain henkilön oman sanan varaan ei toimi.Juuripa näin. Uskon ja toivon kovasti, että Sport hoitaa asian ammattimaisesti pelaajaa kohtaan ja antaa tarvittavat avut.
Olisi kieltämättä outoa, jos Sport tämän asian kanssa tulisi julkisesti ulos. Tyyliin otsikolla "Jonne retkahti" tai "Jonne oli humalassa". Iltalehti kamaa.Tuskin tulee ja miksi edes pitäisi?
Aamen!!Mä oon tullut siihen lopputulokseen, että sillä ei oikeastaan ole edes väliä, että onko tuota retkahtamista kesken pelireissun tapahtunut vai ei (toki asianmukaiset jatkotoimenpiteet jos selviää, että on). Jonne pitäisi penkittää jo ihan pelkästään peliesitysten takia ja tasapuolisuuden nimissä katsottaisiin olisiko esim. Haaralasta tekijämieheksi, Jonne ei ainakaan tällä hetkellä sellainen ole. Kiikareilla pelistä toiseen vaikka paikkojakin on saanut, lähinnä kerää miinuksia ja omalta osaltaan aiheuttaa sen, että kolmosketjun peli ei ole toiminut koko kautena. Ketju ei ole hyökkäyssuuntaan eikä myöskään puolustussuuntaan onnistunut. Valmennus, suoraselkäisyyttä nyt ja Haaralalle se 10+ peliä aikaa näyttää!
Ottamatta kantaa näihin huhuihin, mutta itseä kummastuttaa se, että aina kun Monni on Turussa niin näitä huhuja alkaa liikkumaan. Jännästi kuppi ei maistu missään muissa kaupungeissa. Tai ainakaan huhuja ei nouse.
Monsterihan twiittasi pari päivää sitten "Kyllä Turussa on ihmisen hyvä olla!!! "