Joni Ortio

• 94 504
  • 710

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Millai toi noi tiädäksää Talvi"klassikot", pystyyköhän pelaamaan kahtena peräkkäisenä päivänä liigatasolla.
Ortio ei ainakaan siihen kykene, eiköhän pokemoni hoida toisen. Back2back pelien jälkimmäisessä pelissä Ortio oli aina aivan kamala. Sitä ei tule ikävä.

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Milloinkohan joku sanoo rehellisesti, että sain rahallisesti hlvetin hyvän tarjouksen, josta en voinut kieltäytyä (töissähän tässä ollaan, ja tulin juuri työttömäksi). Ortio oli Ässille erittäin tärkeä pelaaja, ja auttoi Ässät kärkikahinoihin.
Toivotaan että tämäkin Lukon Ässistä hankkima pelaaja floppaa, kuten lähes aina ennenkin.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
No ei todellakaan ole. Mikä tarve Ortiolla olisi piikitellä Ässille asiasta mistä ei ole mitään takuita?! Eiköhän olisi tänne jäänyt jos olisi sopimusta tarjottu.
Ehkä Ortio leikkii vieläkin samaa teini ikäistä showmiestä kuin Jortikka imitaatiotaan tehdessä, en tiedä.

Se siitä, toivottavasti ainakin nostaa helvetin isoa palkkaa. Ässiin ei ainakaan tarvitse palata, mielummin otan vaikka Ari Ahosen takaisin.

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tossa joku ehtikin sanoa, että nyt rämeellä on veskari, jonka heikkoudet on tuoreessa muistissa ja hyvin tiedossa.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Milloinkohan joku sanoo rehellisesti, että sain rahallisesti hlvetin hyvän tarjouksen, josta en voinut kieltäytyä (töissähän tässä ollaan, ja tulin juuri työttömäksi). Ortio oli Ässille erittäin tärkeä pelaaja, ja auttoi Ässät kärkikahinoihin.
Toivotaan että tämäkin Lukon Ässistä hankkima pelaaja floppaa, kuten lähes aina ennenkin.
Juuri näin ja uskon että on kiitollinen Ässille mahdollisuudesta saada pelata kiekkoa tällä kaudella ja fakta on se että laatu maksaa ja ässät ei ollut siitä valmis maksamaan joten Ortio oli vapaa etsimään uuden palkanmaksajan. Eniten naurattaa tämä Lukon uudelleen alkanut mestaruuden ostamisyritys kun pari kautta tuossa meni vähän rauhallisemmin niin nyt palattu vanhaan että ostetaan kaikki ketä saatavilla on jos vaikka sattuis voittamaan.

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Itse en kyllä Ortion Lukko sopparia surkuttele. Ailahteleva oli Ässissä. Välillä kaikki kiekot pysähtyivät ja välillä kaikki viivavedot meni.

Jos rahaa on vielä jäljellä niin ne voi sijoittaa paremmin, kuin kalliiseen kakkosveskaan.

Tuo kommentti on helppo ymmärtää piikkinä, mutta en usko, että Ortio vähätteli Ässien menestysmahdollisuutta. Perus jargonia.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
-
Tuo kommentti on helppo ymmärtää piikkinä, mutta en usko, että Ortio vähätteli Ässien menestysmahdollisuutta. Perus jargonia.

Jos poimii kommentista vaan osan ja haluaa lukea sen ilkeämielisesti, niin siitä voi saada piikittelevän kuvan. Kuitenkin siinä kommentissa mainitsee että missä pelaakaan, haluaa että on mahdollisuus voittaa. Pelasi Ässissä ja uskoi mahdollisuuksiin voittaa.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Vittu mikä seula. Onneks meni Lukkoon eikä jääny Poriin. Ei luukkuakaan kiinni edes penkillä.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
No ei tietenkään piikittele vanha kokenut äijä kenellä ei ole mitään syytä piikitellä Ässiä mistään. Olen jopa varma että olisi halunnut jäädä Ässiin ja tähän hurmokseen.

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jengi lukee täällä oikein kunnolla rivien välistä :D Se oli Ässien päätös, eikä Ortion, että pesti loppuu tähän. Jos vaihtoehtoina miehellä on ollut esim. Sport, TPS, Lukko, niin siinä teille konteksti noihin kommentteihin.
Mietin juuri samaa. Näin ulkopuolisena ja vieraasta pöydästä katsottuna en todellakaan näe tuota Ortion kommenttia minään piikkinä Ässiä kohtaan. Ehkä Ortio olisi yhtälailla nähnyt Ässissä ne menestysmahdollisuudet, kuin Raumallakin, mutta Ässien päätöksellä ura jatkuu muualla ja pöydällä olevista vaihtoehdoista Lukossa oli ne parhaat mahdollisuudet menestyä hänen mielestään. Ja rahaakin varmasti kilahtaa mukavasti tilille Liigan mittapuulla.

Ortio on hyvä maalivahti, eikä omaa sen suurempaa Lukko-, kuin Pata -sydäntäkään. Ei minun mielestä tästä Ässäfanien kannata housujaan repiä. Teillä on edelleen parempi ykköskassari, kuin Raumalla.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hyvä, että tämä homma tuli selväksi jo ennen määräaikaa. Kaikkea hyvää Ortiolle, ei jäänyt mitään hampaankoloon. Ammattimies menee sinne missä tarvetta on, ei Ortiollakaan enää määrättömästi pelivuosia huipulla ole jäljellä, jälkimmäisellä puoliskolla ollaan jo menossa.

Suosikkijoukkue
Ässät
Siis Ässillä on sarjan paras maalivahti. Ortio olisi ollut Ässisssä kakkosmaalivahti. Ortio pelasi Porissa pari hassua kuukautta, hoiti määräaikaisen hommansa ja lähti Raumalle. Mitä sitten?

Ei yhtikäs mitään, ainakaan mitään mitä oululainen voisi ymmärtää. Hus, täällä ei ole myöskään mitään nähtävää.

Mikolammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, SJK, Bayern München, Joshua Kimmich
Näinhän se on, että pelaaja menee just sinne missä eniten maksetaan.
Ortiolle tsemppiä Raumalle!

Ehkä sit joskus Ässillä kestää lompakko pitää tuon palkkatason kaveri loppukauden riveissä.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis Ässillä on sarjan paras maalivahti. Ortio olisi ollut Ässisssä kakkosmaalivahti. Ortio pelasi Porissa pari hassua kuukautta, hoiti määräaikaisen hommansa ja lähti Raumalle. Mitä sitten?
Samaa mieltä itse, mutta jätän myös tilaa old school -ajattelulle. Itse olen kuitenkin jo oppinut hyväksymään, että pelaajat ajattelevat omaa uraansa ja elantokin pitää jostain tienata siinä samassa. Tähtisen siirto kirpaisi aikoinaan ja tuntui kuin meitä maassa makaavia olisi silloin potkittu.

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaa mieltä itse, mutta jätän myös tilaa old school -ajattelulle. Itse olen kuitenkin jo oppinut hyväksymään, että pelaajat ajattelevat omaa uraansa ja elantokin pitää jostain tienata siinä samassa. Tähtisen siirto kirpaisi aikoinaan ja tuntui kuin meitä maassa makaavia olisi silloin potkittu.
Ei Tähtisen siirrossa ketään potkittu vaan pelastettiin Porilainen pääsarjakiekko.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Lukon ja Ässien välillä on tällainen nykypäivänä harvinaisempi aito paikallisderbyhenki vielä hengissä ja silloin tällaisia asioita ei katsota hyvällä.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maskia vaan derbyissä niin kaikki menee, ja "seula" huudot kajahtaa varmasti kauniisti ulkonakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy