Joni Ortio

• 94 504
  • 710

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukosta vapautunee Ortion jälkeen Lebedeff mutta onko niin paljon parempi tällä hetkellä kuin Rovio, että kannattaisi maksaa? Itse en maksaisi vaan menisin ainakin siirtorajalle asti Rubin-Rovio akselilla
Lebedeff voisi ihan hyvin toimia joukkueessa, jolle lauotaan enemmän kuin Lukolle. Esim. CHL:ssa Lebelle tuli se 25 laukausta keskimäärin per matsi ja torjuntaprosentti oli 92,5. Liigassa on tullut n. 19 laukausta per ottelu ja prosentit jossain 87% paikkeilla.

Parempi maalivahti Lebedeff todennäköisesti on mitä aika Lukossa näyttää ja Pikkaraisen joukkueissa on parhaat tuloksensa tähän asti Liigassa saavuttanut.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Lisäksi Kaarlehtokin varmaan ymmärtää, että koko loppukautta hän ei voi olla pelaamatta. Siinä on helposti tarjoukset vähissä tämän kauden jälkeen, jos pelejä ei enää tule.
Olen tästä viimeisestä osiostasi eri mieltä. Tuota mantraahan on hoettu kauden alusta saakka ettei voi olla pelaamatta, mutta niin vaan on vähissä pelit edelleenkin.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ortiolla ei sitten ollutkaan sitä Patasydäntä ja herra veti kaikki hienot muistot kerralla viemäristä alas. Näin tämä homma on nyt sitten menossa. Ei ole enää tervetullut minun Ässiini, jos/kun tie vie raumalle.

Ässät on näyttänyt, että rosteri riittää tällä kaudella pitkälle. Maalivahtien kanssa ei voi ottaa mitään riskiä ja Rovio ei riitä kakkoseksi. Sen takia Ässät hankkii meritoituneemman kakkosveskarin Rubinin taakse. Saa suorittaa.

Ylävilla85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuhlmannin Esko
Ortiolla ei sitten ollutkaan sitä Patasydäntä ja herra veti kaikki hienot muistot kerralla viemäristä alas. Näin tämä homma on nyt sitten menossa. Ei ole enää tervetullut minun Ässiini, jos/kun tie vie raumalle.

Ässät on näyttänyt, että rosteri riittää tällä kaudella pitkälle. Maalivahtien kanssa ei voi ottaa mitään riskiä ja Rovio ei riitä kakkoseksi. Sen takia Ässät hankkii meritoituneemman kakkosveskarin Rubinin taakse. Saa suorittaa.
Kyllä se siitä ajan kanssa helpottaa. Nyt saa Ortio aidon mahdollisuuden pelata mestaruudesta.

Patamies82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät/Pittsburg

Joo, ei Ortio ole kyllä sanojensa mittainen mies jos Raumalle menee. Laivalla kysyttiin pelaajilta missä pelaisitte jos ette Ässissä, niin Ortio sanoi että en ainakaan Lukossa.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Siirron yhteydessä Ortion antamat kommentit meni kyllä pahasti ihon alle. Sai paikan täältä kun kukaan muu ei huolinut, ja kiittää tuollaisella kommentilla. Ottakoon Raumalaiset nämä jämät, meillä on kung.

Armotonta huutelua ja buuausta vaan derbyissä.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Hyvä, nyt siellä harmaassa massassa on sentään joku kenelle kiinnostaa huudella typeryyksiä.

Ketjun voi muuten lukita ja siirtää rämeelle.

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
"– Isoin asia mikä minua tässä projektissa viehättää on nimenomaan se, että on mahdollisuus voittaa."
Toivottavasti tämä kommenti vanhenee huonosti. Mahtaa saada lämpöisen vastaanoton talviklassikossa. Ainakin heikkoudet pelaajiemme tiedossa.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Siirron yhteydessä Ortion antamat kommentit meni kyllä pahasti ihon alle. Sai paikan täältä kun kukaan muu ei huolinut, ja kiittää tuollaisella kommentilla. Ottakoon Raumalaiset nämä jämät, meillä on kung.

Armotonta huutelua ja buuausta vaan derbyissä.
Mikä tuossa nyt tökki? Olisko pitänyt sanoa et kyl Pori ja Ässät on parempi mut tulin ny tän ku täält saa kiekkokassillisen rahaa ja Rauma on kusinen pitäjä mut ehkä tääl jaksaa sen 3kk pyöriä. Ei nyt kannata ihan kaikkea ottaa niin vakavasti mitä heitellään jossai haastiksissa.

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä tässä siirrossa mitään outoa ole. Varsinkin kun ei ole porilainen alunperikää, työtään tekee ja palkkaa nostaa.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Mikä tuossa nyt tökki? Olisko pitänyt sanoa et kyl Pori ja Ässät on parempi mut tulin ny tän ku täält saa kiekkokassillisen rahaa ja Rauma on kusinen pitäjä mut ehkä tääl jaksaa sen 3kk pyöriä. Ei nyt kannata ihan kaikkea ottaa niin vakavasti mitä heitellään jossai haastiksissa.
Olihan tuo ihan selvä piikki Ässiä kohtaan. Toivottavasti epäonnistuu totaalisesti ja nauretaan pihalle Raumalta. Se on minulle yksi hailee kun siirtyi Raumalle, Ortiohan on palkkasoturi jota ei kiinnosta logo pätkääkään, mutta nuo kommentit pistivät padan porisemaan.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
"– Isoin asia mikä minua tässä projektissa viehättää on nimenomaan se, että on mahdollisuus voittaa."
Ja tästä Ässäfanit ottavat itseensä ja se kohdistuu juuri sitten siihen että Ässissä ei ole. Kasvakaa nyt vittu aikuisiksi! Ihan perus jargonia kun menee uuteen seuraan eikä liity Ässiin mitenkään.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Millai toi noi tiädäksää Talvi"klassikot", pystyyköhän pelaamaan kahtena peräkkäisenä päivänä liigatasolla.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olihan tuo ihan selvä piikki Ässiä kohtaan. Toivottavasti epäonnistuu totaalisesti ja nauretaan pihalle Raumalta. Se on minulle yksi hailee kun siirtyi Raumalle, Ortiohan on palkkasoturi jota ei kiinnosta logo pätkääkään.
No ei todellakaan ole. Mikä tarve Ortiolla olisi piikitellä Ässille asiasta mistä ei ole mitään takuita?! Eiköhän olisi tänne jäänyt jos olisi sopimusta tarjottu.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jengi lukee täällä oikein kunnolla rivien välistä :D Se oli Ässien päätös, eikä Ortion, että pesti loppuu tähän. Jos vaihtoehtoina miehellä on ollut esim. Sport, TPS, Lukko, niin siinä teille konteksti noihin kommentteihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy