Aika hyvin pysynyt kasassa peli nyt 2 peliä vaikka toki 1 päivä välissä. Täysin Ortion ansiosta 3 pinnaa tänään kuten keskiviikkona. Toivottavasti perkele pysyy Porissa marraskuun loppuun eikä lähde ennen.Jos tiedetään että Ortion pelit ei kestä kahta perättäistä päivää kasassa niin miksi tänään ei ollut Rovio maalissa?
Videolla sano et ” en mää oo mihinkää lähös” toki voi olla että heitti myös vitsillä.Hyvä peli tänään ja oliko viimeinen peli Ässissä kotikentällä tällä kaudella, tuskin muutoin sitä lippua siellä heilutteli.
Videolla sano et ” en mää oo mihinkää lähös” toki voi olla että heitti myös vitsillä.
Ei sanonut videolla mitään tuollaista, kun Julle haastatteli..Videolla sano et ” en mää oo mihinkää lähös” toki voi olla että heitti myös vitsillä.
Aftergame showssa ihmetteli kun seisomakatsomo huusi "kiitos Joni" ja sanoi moneen kertaan että "mihin mä oon menossa? En mä oo menossa mihinkään"Ei sanonut videolla mitään tuollaista, kun Julle haastatteli..
Aa.. niinkös se olikin. Kun tuossa edellä sanottiin, että Ortio jollain videolla sanoi noinAftergame showssa ihmetteli kun seisomakatsomo huusi "kiitos Joni" ja sanoi moneen kertaan että "mihin mä oon menossa? En mä oo menossa mihinkään"
No johan se on selvästikin kartoitettu, kun kerran Vuorinen sanoi jo valtakunnan mediassakin ettei rahaa ole molempiin yhtä aikaa. Laskeskelin itse aiemmin, että jos Ortion tämän pätkäsopparin täällä olleet palkkatiedot pitävät paikkansa, niin silloin Ortion joulukuu-huhtikuu välin palkka olisi noin 100k. Ja olisihan se tietysti aikas iso summa viiden kuukauden työstä, kun 100k on kuitenkin oikein pätevän liigapelaajan koko kauden palkkaMielestäni rahat Ortion loppukauden diiliin olisi hyvä kartoittaa, jos ei aivan mahdottomia maksa. Rubinin vamma voi uusia, etenkin hänen torjunta tyylinsä huomioiden. Jos Ortio jäisi, niin toki silloin tulisi olla puhuttu auki roolitus, kun Rubin lähtökohtaisesti on ykkösmaalivahti. Psykologisia jännitteitä maalivahtien välille joukkue ei kaipaa.
Juuri tätä sponsoripuolen kartoitusta tarkoitin. Olin siis kyllä Vuorisen aiemmasta lausumasta selvillä.Eikös se arvio ollut ainakin 100k loppukaudesta. Rahat on jo loppu joten pankkiin tai sponsseihin pitäisi ottaa lakki kourassa yhteys.
Eikös se arvio ollut ainakin 100k loppukaudesta. Rahat on jo loppu joten pankkiin tai sponsseihin pitäisi ottaa lakki kourassa yhteys.