Jonas Junkka

• 11 969
  • 103

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Muistikuvat miehestä HPK:n ajoilta, fyysinen pakki, sellainen agressiivinen terrieritakiainen. Pystyi myös hyökkäyspään ratkaisuihin. Kunnossa olisi ollut kakkospakki Zidlickyn jälkeen. Aika vaisu HPK:n vuosiin verrattuna, mitä pelejä näin.

Oliko hänellä todella aivokalvontulehdus kesällä, siitäkö johtui keskenkuntoisuus?

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: Junkka

Viestin lähetti OldTimeHockey
Junkka ei täyttänyt odotuksia. Hänen poispotkimisensa ei kuitenkaan ratkaise mitään, ellei tilalle saada korvaajaa, joka täyttäisi Jonakselle kaavaillun roolin. Nyt pelaavaan kokoonpanoon on nostettu Jani Honkanen, joka ei luvalla sanoen ole lähelläkään edes puolikuntoisen Junkan tasoa. Valitettavasti Matikaisen pelaajapolitiikka on juuri tätä. Potkuja jaetaan miettimättä sitä, millä menetykset korvataan.

Mielestäni JJ paransi otteitaan tasaisesti. Jos pomminvarmaa stunttia ei ole tiedossa, niin ehkä maltti olisikin ollut valttia? Junkalla on kuitenkin avuja SM-liigan huippupakiksi asti, niinkuin miehen HPK-vuosina nähtiin.

Junkkahan, kuten täällä on jo aiemminkin todettu, pyysi itse siirtoa ja sopimuksen purkua eikä saannut potkuja. Ja olen ymmärtänyt, että IFK:lla ei ollut mitään vastaan tätä pyyntöä, ilmeisesti laatu/hintasuhde ei ollut kohdallaan.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Trivekku: Junkalla oli todellakin aivokalvontulehdus kesällä. Mies oli sairaana 6-8 vkoa. Se selittää aika paljon tahmeudesta. Kunnossa ollessaan, tai kuntoon tullessaan, erittäin ok peruspakki. Hyvät jatkot uralle Luulajassa vaan

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti ruoska
Mikähän mahtaa olla kun miehen otteet ovat aivan kummalliset. Treenipeleissä aivan luokatonta ja liigapelit jatkuneet samaa tasoa. Kummastuttaa kun mies viittii väittää, että hän hakee Suomesta uutta mahdollisuutta päästä takaisin änäriin. Ei ainakaan näillä otteilla. Hänellähän on vielä kahden vuoden pahvi saas nähä miten kauan, jos otteet eivät parane. Itse ainakin pidän kyseistä herraa HIFK:n kovimpana hankintana tällä kaudella. Ehkä haukkuminen on turhaa näin aikaisessa vaiheessa. Mutta kun muistelee vaan niitä aikoja kun hän pelasi kerhon paidassa. Aivan toinen mies tällä hetkellä. Toivotaan otteiden todellakin parantuvan. Kaikki ottelut mitä olen Junkan nähnyt pelaavan petopaidassa eivät ole vakuuttaneet. Kommentoikaa. Ovatko haukkumiset teidän mielestä turhaa ja miten käy, jos otteet ei parane?

Tuli vain mieleen, mitä kirjoitin ennen kauden alkua:

Viestin lähetti huihai
Mikäli oikein muistan, Junkka oli aikamoisen surkea puolustaja pelatessaan Kerhossa ja Bluesissa: hidas, mutta kankea.:confused:
:cool:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy