Teidän edustusjoukkueen päivittäisessä toiminnassa mukana oleva henkilö. Enempää en roolista sano.Mikä lähde?
Teidän edustusjoukkueen päivittäisessä toiminnassa mukana oleva henkilö. Enempää en roolista sano.Mikä lähde?
Juu, näin pääs käymään.Siis joutuiko vilttiin tuossa ainoassa pelissään? :D
Kova hankinta kyllä.
Tuleeko kananmunat kylkiäisenä?Engströmin gameworn paitaa kärkkymään huutonettiin. Tulee melkonen harvinaisuus.
Tää sankari oli kritisoinut oman virheen jälkeen joukkuekaverinsa pelaamista, ei ollut Dufvalle maistunut. Oli käynyt sanomassa että täällä ei syytellä joukkuekavereita ja kertonut ruotsalaiselle ystävällisesti missä penkin pää sijaitsee.
Sit toi hifkiläinen nimimerkki Neely ja hänen väittämänsä,
en nyt suoralta kädeltä lähtis uskomaan kaikkea palstalla kirjoitettua,
nimimerkkien takaa helppo huudella, kertoilla kaikenlaista, halu sekoittaa pakkaa, heittää juttuja.
Saattaahan tarina olla totta, mutta en lankeis ihan ekaan naapurin kaivamaan kuoppaan.
Kyseenalaistaisin.
Näinpä.Ei se, että tämän ”tiedon” heitti IFK-nimimerkki, tee siitä paskaa. Aika laajasti on tällä palstalla suhteita ympäriinsä joukkueesta riippumatta.
En näe syytä olla uskomatta.
Itse en tiedä, miten tuollainen sekoittaa pakkaa, jos kerrotaan, että kaveri on puhunut joukkuekaverista paskaa ja Dufva ilmoittanut, että ei muuten käy tuollainen tässä jengissä päinsä. Sehän vaan kertoo siitä, että joukkueelle on joukkuehenki tärkeää.
Ei se, että tämän ”tiedon” heitti IFK-nimimerkki, tee siitä paskaa. Aika laajasti on tällä palstalla suhteita ympäriinsä joukkueesta riippumatta.
Itse en ole minkään joukkueen nimimerkki, mutta uskaltaudun silti vahvistamaan tuon väittämän. Uskoa ei toki tarvitse.Itse en tiedä, miten tuollainen sekoittaa pakkaa, jos kerrotaan, että kaveri on puhunut joukkuekaverista paskaa ja Dufva ilmoittanut, että ei muuten käy tuollainen tässä jengissä päinsä. Sehän vaan kertoo siitä, että joukkueelle on joukkuehenki tärkeää.
Ei se, että tämän ”tiedon” heitti IFK-nimimerkki, tee siitä paskaa. Aika laajasti on tällä palstalla suhteita ympäriinsä joukkueesta riippumatta.
Tulin varta vasten tätä kommenttia etsimään täältä, enkä joutunut pettymään.Engströmin gameworn paitaa kärkkymään huutonettiin. Tulee melkonen harvinaisuus.
Ehkä se 1+1 tarkoitti pelejä eikä kausia?
Siis eikö näitä asioita käyty läpi ennen sopparin tekoa? Ei jumalauta.Mtv urheilun kirjoitus tapauksesta kertoo aika hyvin miten homma meni.
Jokerit-koppiin syntyi näkemysero – tässä konkaripelurin lähdön taustat
Jokerien Jonas Engström jätti seuran vain yhden pelin jälkeen. Seuran mukaan syntyi näkemysero pelaamisesta ja harjoittelemisesta.www.mtvuutiset.fi
Pelaajahan oli aivan keskenkuntoinen. Ja turhautunut sitten siihen kun ei tuolla taustalla pysynytkään mukana.Tää lyö kyllä kaikki aikaisemmat äkkipikaiset ratkaisut laudalta. Enpä olisi uskonut mutta totuuden nimissä Roki peli oli kyllä totaalinen isku kasvoille tän kaverin osalta. Niin pannukakku oli suoritus että tuskinpa olisi kaverista saatu irti tarpeeksi pleijareihin mennessä. Helpotus meille sanon minä.