En tiedä pitääkö.. siitä on jo vuosia aikaa kun olen käyttänyt kännykkää, nämä taskuun mahtuvat tietokoneet, joilla voi soittaa on vain niin paljon kätevämpiä.Miksi kännykkä pitää sekoittaa tietokoneeseen? Mun mielestä nää on kaks eri asiaa.
Miksi kännykkä pitää sekoittaa tietokoneeseen? Mun mielestä nää on kaks eri asiaa.
Tää o lähetetty mun iPhonella. Ja Tapatalkkii käyttäen.
Hyvältä näytti ensivilkaisulla Jolla UI. Pidän kännykän tärkeimpänä ominaisuutena moniajoa, ja miten se käyttäjälle näytetään. Ja siihen tuossa oli siis panostettu.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
En tiedä onko tuo heidän UI ulkonäöllisesti ns. lopullinen eli näkyykö yhdellä näytöllä vain neljä isoa laatikkoa. Jos näin on niin paljon on parannettavaa, jotta ihmiset saavat laitteestaan muokattua omansa.
Paljon luvattiin mutta vähän annettiin. Eipä tosiaankaan mitään mullistavaa tuotu esiin. Tosin pyörää ei voi keksiä uudeleen eli odotukset ainakin meikäläisellä olivat suht pienet. Luurin desing kiinnosti myös paljon mutta saas nähdä...
Pahimmassa tapauksessa tulossa on nörttien tekemä puhelin nörteille vailla massamarkkinoiden vaatimaa suoraviivaisuutta.
Eikös about näin kuvailtu ensimmäistä iPhoneakin?
Elop teki oikean ratkaisun kun painoi MeeGo-projektin off-nappia.
Tässä sulle linkki.Linkki olis kiva juttuun jossa näin on tehty. Nörtit ei ole kuuluneet Applen kohderyhmään sitten 80-luvun vaikka moni tuntemani nörtti onkin siirtynyt mac-käyttäjäksi viime vuosina. Ensimmäisessä iPhonessa ei ollut kyllä mitään nörttimäistä, simppeli puhelin tavanomaisella raudalla ilman SDK:ta ja jossa oli käyttöliittymä jota kuka tahansa pystyi käyttämään ilman manuaalin lukemista.
Ei ole mitään sellaista näppäintä, mistä voisi katsoa avoimet sovellukset ja sulkea niitä, eikä ole mahdollista katsoa montaa sovellusta samassa ikkunassa samanaikaisesti.
En ole varma, mutta eikös nämä avoimet sovellukset saa näkyviin painamalla sitä nuolinappia pohjaan parin sekunnin ajan?
kiitos vinkistä. niin onkin, mutta millä ne saa suljettua? mulla on näköjään 7 sovellusta auki.
kiitos vinkistä. niin onkin, mutta millä ne saa suljettua? mulla on näköjään 7 sovellusta auki.