Kupiaisen mukaan nollatulos tai pahimmillaan sata tonnia tappiota, kevään menestyksestä riippuen.
Ei kyllä oikein vakuuta nykyistenkään miesten toiminta joensuulaisen jääkiekkoilun taustalla.
Ei kyllä oikein vakuuta nykyistenkään miesten toiminta joensuulaisen jääkiekkoilun taustalla.
No jopas, vai että C-osakkeita. Nyt vasta itse kuulin moisista. On tainnut rahat mennä parempiin käsiin....
Kysyn nyt kuitenkin, onko kellään vahvaa oikeaa tietoa ja vakuutta siitä, että Jokipojat pystyvät ja myös vievät läpi koko tulevan kauden.
Mikä idea tuossa on, että Jokipolla ei ollut paidoissaan ensimmäistäkään mainosta? Paras mainospaikka jätetty käyttämättä vai onko paitamainokset hinnoiteltu pilviin? Aika isot määrät euroja liikkuin noissa paitojen mainoksissa kuitenkin.
Mikä idea tuossa on, että Jokipolla ei ollut paidoissaan ensimmäistäkään mainosta? Paras mainospaikka jätetty käyttämättä vai onko paitamainokset hinnoiteltu pilviin? Aika isot määrät euroja liikkuin noissa paitojen mainoksissa kuitenkin.
Mistä se sitten johtuu, luulisi että aikaa olisi ollut mainoksia ommella. Ettei olisi joku edelliskauden ompelulasku vielä avoinna, ja viivästys johtuisi siitä.. En tiiä.
Mutta ilolla tervehdin kioskien uutta myyntivalttia, Ärjysatsia! kaks maggaraa ja limu, vitosella! Luulisi tekevän kauppansa. Mulle teki ainakin, ja tekee jatkossakin.
Olen kyllä ihmetellyt sitä että miksei kukaan ole edes yrittänyt rakentaa häikäisysuojaa noiden taulujen metsän- eli asutuksen puoleiselle sivulle.