Mainos

JoKP:n otteluiden ennakkoasetelmat, otteluseuranta ja jälkipuinti

• 461 000
  • 4 637

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & (entisenä joensuulaisena JoKP)
Meriläiselle eka maali sitten 14.9 pelatun KeuPa-ottelun.
Varmasti helpottaa Meriläisellä. Hienoa että onnistui.
Kokonaisuudessaan 2 erässäkin RoKi pelillisesti edelle, joskaan ei yhtä paljon mitä 1 erässä. Maalit kuitenkin onneksi 0-2.
Sekä positiivista myös, Nieminen taisi selvitä säikähdyksellä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lava

LoneWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Henkisesti tärkeä voitto. RoKin huono yyvee ja viimeistely kyllä helpotti aika lailla, mutta voitto kun voitto ja vielä kolmella ketjulla pääosin. Viitala hyppää huomenna mukaan, mutta Nieminen paineli ekan maalin jälkeen koppiin. Toivottavasti ei jalalle sattunut mitään pahemmin.

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & (entisenä joensuulaisena JoKP)
Voitto. Mutta olipahan peli kuraa jos rehellisiä ollaan. Pelinkuva jos samanlainen kuin tänään, häviää varmaan 9/10 pelistä. Tottakai 3p kelpaa. Huomenna uusi.

Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Katsoin Liigaa, mutta tärkeä vierasvoitto. Toista voittoa jahtaamaan heti perään huomenna. RoKin mokke 14 torjuntaa, Elias 32. Ei epäselvää kuka oli Kiekko-Poikien tärkein pelaaja tänään.

MiKa77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, PeTo
Nieminen ei pelannut kuin hetken taklauksen jälkeen. Alle 10min peliaikaa. Toivotaan ettei tullut pidempi tauko. Yritti hetken ja sai vielä syöttöpisteen voittomaaliksi jääneeseen maaliin. Kolmannessa erässä jouduttiin tiiivistämään kentällisiä.
Huomenna on kyllä pisteet kiven alla mutta kaikki peliin ja katsotaan mihin riittää

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lava

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Nyt annettiin vastustajalle sitä lääkettä mitä saatu itsekin useassa ottelussa, eli jos et itse tee niin kaveri tekee. Taistele Jokipo!
"Jos et itse tee, niin kaveri tekee" on yx idioottimaisimmista aivan typeristä hokemista, joita todella riittää. Ymmärrän,että näitä palstalaiset viljelevät, kun huippuvalmentajat ja asiantuntijatkin niin tekevät. Kun joskus vaivaituisivat saunan lauteilla miettimään, missä on järkeä ja missä ei. Ei kaveri tee yhtään sen todennäköisemmim, jos et itse tee. Ei maaleja tehdä vuorotellen. Kaveri saattaa tehdä, vaikka itse teet tai päinvastoin.

Suosikkijoukkue
JoKP
Itsellä jää tämän otteluruuhkan pelien katsominen lähinnä maalikoosteiden varaan. ”Syvällisen” maalikoosteanalyysin perusteella Meriläinen ja Elias olivat perjantaina iskussa. Koko pelin nähneiltä kiinnostaisi kuulla miltä kolmosketjun peli näytti ja miten Kanelta sujui laiturin paikka? Ketä pelasi YV:tä?

Ylipäätään todella tärkeä voitto! Saatiin tappioputki vihdoin poikki. Enää kaksi peliä jälkellä tätä loputonta vieraskiertuetta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy