Väärävaihto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Juniori Jokipojat, JoKP, Anaheim Ducks
Viitala selvisi yhden ottelun pelikiellolla, eli saa pelata jo huomenna.
Varmasti helpottaa Meriläisellä. Hienoa että onnistui.Meriläiselle eka maali sitten 14.9 pelatun KeuPa-ottelun.
Pirteästi on pelannut Meriläinen, toivottavasti seuraava maali tulee kuitenkin jo tämän vuoden puolella. ;)Meriläiselle eka maali sitten 14.9 pelatun KeuPa-ottelun.
"Jos et itse tee, niin kaveri tekee" on yx idioottimaisimmista aivan typeristä hokemista, joita todella riittää. Ymmärrän,että näitä palstalaiset viljelevät, kun huippuvalmentajat ja asiantuntijatkin niin tekevät. Kun joskus vaivaituisivat saunan lauteilla miettimään, missä on järkeä ja missä ei. Ei kaveri tee yhtään sen todennäköisemmim, jos et itse tee. Ei maaleja tehdä vuorotellen. Kaveri saattaa tehdä, vaikka itse teet tai päinvastoin.Nyt annettiin vastustajalle sitä lääkettä mitä saatu itsekin useassa ottelussa, eli jos et itse tee niin kaveri tekee. Taistele Jokipo!
Eikös Nieminen syöttänyt meidän eka maalin, ei voittomaalia? Tuskinpa pelaa tänään, mutta toivotaan, ettei tule pidempää taukoa.Nieminen ei pelannut kuin hetken taklauksen jälkeen. Alle 10min peliaikaa. Toivotaan ettei tullut pidempi tauko. Yritti hetken ja sai vielä syöttöpisteen voittomaaliksi jääneeseen maaliin.
Hienoa, moninkertaisestiko sait hillot takaisin? Itse en pelannut kohdetta, mutta muistelen kertoimen olleen eilen aamulla jotain 3,5? Tällä kiekkokaudella pitkävedot ovat osuneet hyvin ja ”kiekkokassa” onkin mukavan reippaasti plussalla, mutta saa sitten nähdä, mikä on tilanne kiekkokauden päättyessä. Tänään laitan lapulle pari SHL-matsia sekä yhden Liigapelin. JoKP:n kerroin on nyt muuten jo peräti 3,95!Kioskilta kotiin koko matka nauraen ja samalla kuitit epäileville tuomaille.
"Jos et itse tee, niin kaveri tekee" on yx idioottimaisimmista aivan typeristä hokemista,
Ei kait nyt kukaan oleta, että maaleja tehdään vuorotellen. Jos et itse tee, niin kaveri tekee, ilmaisulla kuvataan yleensä tilannetta, jossa toinen joukkue painostaa, vie peliä ja luo paljon maalipaikkoja, muttei onnistu maalinteossa ja sitten alakynnessä oleva joukkue onnistuukin pelitapahtumiin nähden tekemään maalin. Eilenkin RoKi hallitsi peliä, loi paljon vaarallisia maalipaikkoja ja pelasi ylivoimaa, mutta viimeistely oli tehotonta, kun taas ahtaalla olleet meikäläiset loivat vähän maalipaikkoja ja saimme eka yv:n ja siitä heti sitten meille eka maali. Edellä mainittu ilmaisu kuvaa juurikin tällaisia tilanteita varsin osuvasti.Ei kaveri tee yhtään sen todennäköisemmim, jos et itse tee. Ei maaleja tehdä vuorotellen. Kaveri saattaa tehdä, vaikka itse teet tai päinvastoin.
Joo tosiaan ensimmäisen maalin, ei voittomaaliin. Muistelin että olisi ollut jälkimmäinen kun maalit tulivat suht lähekkäin.Eikös Nieminen syöttänyt meidän eka maalin, ei voittomaalia? Tuskinpa pelaa tänään, mutta toivotaan, ettei tule pidempää taukoa.
Eihän Vuorisesta ja Rämöstä voi puhua edes samalla sivulla kun puhutaan kokemuksesta jääkiekossa. Rämön ammattilaispelaajaura niin kova että siinä ei Vierumäen valkkukoulutus paljoa paina. Vuorisen peliuraa ammattilaisena ei tartte edes täällä mainita. Pääkoutsina Vuorisella junnuista kokemusta 2 vuotta ja Miehistä 1 kokonainen vuosi. Kuinka voit edes väittää että Rämöllä pitäisi hankkia näkemystä jääkiekkovalmennukseen junnuvalmentajana kun samaan aikaan Vuorinen on ollu valkkuna 2 vuotta junnuissa.Rämö on tehnyt pelaajauran maalivahtina ja on Kiekko-Pojissa toiminut vuodesta alkaen 2022-2023 pääasiassa maalivahtikoutsina. Tätä ennen toiminut apuvalmentajana Bayreuth Tigersissa 2018-2020 sekä nyt Kiekko-Pojissa painokkaammin vuodesta 2024 alkaen apu- ja maalivahtivalmentajana.
Ei vielä kattavampia meriittejä vastuuvalmentajana eli sillä tavalla untuvikkovalmentaja. Rämö tuskin toisi mitään parannusta päävalmentajapuolelle jos Vuorinen saisi fudut. Kyllä päävalmentajalla on oltava ensin vankkaa kokemusta junnuvalmentajana ja siitä eteenpäin sitten näyttöjä Mestis- ja/tai Liigavalmentajana tuloksenteosta.
Valmentaminen on kokemuslaji ja suolan siihen tuo sitten valmentajan hakema pelitapa, jolla voitot kairataan. Kaikki on usein pienestä kiinni, että homma menee putkeeen ja eipä ihme, että Jokipojissa/Kiekko-Pojissakin ovat seurahistoriassa pukopin ovet paukkuneet kun valmentajia on vaihdettu.
Kasper Vuorisella on kyllä valmentajakokemusta, mutta ei kovemmista sarjoista ja nuori kaveri vielä valmentajaksi sekä sillä tavalla "untuvikko". Varmaan kunnianhimoinen valmentajana ja siten lähtökohtaisesti hyvä valinta Joensuuhun. Itse katsoisin kaikessa rauhassa ensi kevääseen saakka mitä Vuorinen saa aikaiseksi ja jos pelit menevät pahasti metsään, niin katsottaisiin vasta sitten mitä tehdään.
Usein valmentajaa vaihtamalla peli hetkellisesti paranee, mutta ei välttämättä pysyvästi. Kärsivällisyys on hyve näissä valmennusasioissa vaikka nyt Kiekko-Poikien peli on ollut sekavaa hyvän alun jälkeen. Joulutauko voi tehdä ihmeitä joukkueelle ja valmennuskin saa tauolla uutta perspektiiviä tekemiseensä. Katsellaan rauhassa, että löytyykö se pelillinen mojo jatkossa joulun jälkeen nyt elettävän vaikean jakson sijaan.
Kasper Vuorinen at eliteprospects.com
Eliteprospects.com staff profile of Kasper Vuorinen, 1986-09-02 Vantaa, FIN Finland.www.eliteprospects.com
Minä epäilen hänen koulustaan aina jo sen perusteella kun avaan MTV Katsomon ;)Ja valmentajien koulutuksestakin huudeltiin niin ainakaan Vuorisen opinnäytetyötä ei löydy vierumäeltä eikä Jyväskylästä niin saanen epäillä häenen koulutustaan myös..
Lainaralli vaan päälle ja sitten playoffeissa pitäisi olla yhtenäinen joukkue?Nyt hyökkäyspäähän mahtuu ollessaan terveenä meidän runkoporukka.
Tähän uskon että saadaan vielä täydennystä ihan varmasti ennen siirtorajaa.
Veikkaisin että kerkkänen olisi yksi mutta katsotaan nyt , lainoja voidaan tässä tilanteessa vielä hyvin käyttää jos alkaa miehet olla vähissä kuten nyt.
Tähän peliin ei saada apuja ja mennään niillä
Jotka pystyy pelaamaan