JoKP:n otteluiden ennakkoasetelmat, otteluseuranta ja jälkipuinti

  • 409 779
  • 4 171
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Eipä tässä kerennyt peliä seuraamaan, mutta maalikooste tuli katsottua ja sitä voimaa Kiekko-Pojilla riittää parempiakin vastustajia vastaan. Peräpää vain tiukaksi (nytkin 5 maalia omiin), niin maalivahdit saavat paremman rauhan torjunnoilleen ja pisteitä alkaa ropisemaan enemmän kuin alkukaudesta. Suunta on oikea, mutta hyvin paljon on töitä vielä edessä, että joukkue kykenee haastamaan sarjan kärkijoukkueita. Tärkeä voitto Kiekko-Pojille tappioputkessa.
 
Suosikkijoukkue
Juniori Jokipojat, JoKP, Anaheim Ducks
Hallille tänään! Omissa varmaan kolisee, mutta jos vaikka voitettais hurlumheiottelu maalein 7-6.
Nyt oli kyllä waltterilla hyvä tulosveikkaus pelistä, lähes osui nappiin! Tänään oli muutenkin todella varma tunne JoKP:n voitosta, joten löin JoKP:n voitolle kertoimella 2.06! Mutta asiaan, niin ei mulla muuta, kuin hieno ja tärkeä voitto! Nyt naatitaan! :)
 

waltteri21

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Hyvä viihdepaketti. Omissa kolisi kuten arvata saattoi, mutta sentään voitto tuli ja se oli tärkeintä tänään. Ulkkarit ovat kyllä viihdyttäviä ja japsi on sairaan nopea!
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Peli oli mitä oli, mutta voittohan se on tärkeintä.

Mutta sitten täysin asiattomuuden vierestä.

Tänään varmaan pelin jälkeen järjestysvalvojien kokouksessa esimies ja yksi järkkäri veteli varmaan ylävitosia tokaisten: vittu me alistettiin niitä....
Ja kysehän on innokkaista 10vuoden tietämissä olevista ilolla kaikkeen tarttuvista junnuista. Junnut olivat siinä mistä joukkue tulee/lähtee pois, iskemässä ylävitosia pelaajien kanssa. Pelaajat antoivat takaisin ja junnut olivat innosta piukkuina. Tää järkkäri esimiehineen oli hätistelemässä näitä junnuja koko ajan pois siitä "kalliimman" katsomo-osan ala osasta. Siis mitä vittua? Katsomo oli lähes tyhjä siltä osin, eikä varmaan häirinneet ketään nämä junnut siinä, kun ei ollut ketään ketä häiritä. Niin tämä yksi oli niin työnsä lumossa näitä junnuja ahdistelemassa. Onko ne aina tuommosia, vai oliko niillä joku alista lasta lauantai?

Samainen järkkäri ei päästänyt minua ja minun kanssani peliin tullutta kyseiseen katsomoon, ei kuulemma seurakausari oikeuta istumaan kyseisessä lohkossa(minulla siis oli ihan ostettu lippu). Ei siinä mutta siellä oli varmaan joukkueellinen pelaajia istumassa varmaan samanmoisella seurakausarilla. Ei siinä, nähtiin peli sitten muualta.
 

waltteri21

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Peli oli mitä oli, mutta voittohan se on tärkeintä.

Mutta sitten täysin asiattomuuden vierestä.

Tänään varmaan pelin jälkeen järjestysvalvojien kokouksessa esimies ja yksi järkkäri veteli varmaan ylävitosia tokaisten: vittu me alistettiin niitä....
Ja kysehän on innokkaista 10vuoden tietämissä olevista ilolla kaikkeen tarttuvista junnuista. Junnut olivat siinä mistä joukkue tulee/lähtee pois, iskemässä ylävitosia pelaajien kanssa. Pelaajat antoivat takaisin ja junnut olivat innosta piukkuina. Tää järkkäri esimiehineen oli hätistelemässä näitä junnuja koko ajan pois siitä "kalliimman" katsomo-osan ala osasta. Siis mitä vittua? Katsomo oli lähes tyhjä siltä osin, eikä varmaan häirinneet ketään nämä junnut siinä, kun ei ollut ketään ketä häiritä. Niin tämä yksi oli niin työnsä lumossa näitä junnuja ahdistelemassa. Onko ne aina tuommosia, vai oliko niillä joku alista lasta lauantai?

Samainen järkkäri ei päästänyt minua ja minun kanssani peliin tullutta kyseiseen katsomoon, ei kuulemma seurakausari oikeuta istumaan kyseisessä lohkossa(minulla siis oli ihan ostettu lippu). Ei siinä mutta siellä oli varmaan joukkueellinen pelaajia istumassa varmaan samanmoisella seurakausarilla. Ei siinä, nähtiin peli sitten muualta.
Itte olin pelin jälkeen just tuossa seuraamassa kun itsellä oli lapsia mukana. Junnut sai ihan rauhassa lyödä läpsyt ihan viimeisenkin pelaajan kanssa ja mitään tuollaista järkkäreiden taholta en huomannut.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Itte olin pelin jälkeen just tuossa seuraamassa kun itsellä oli lapsia mukana. Junnut sai ihan rauhassa lyödä läpsyt ihan viimeisenkin pelaajan kanssa ja mitään tuollaista järkkäreiden taholta en huomannut.

Ekasta erästä kolmannen loppuun näin tapahtui.
 

Alikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Boston
Tänään taas pelataan ja alkaa aika jälkeen Martikaisen. Kokoonpanohan pysyi melko samanlaisena, läpi Martikaisen aikakauden, pelistä toiseen, jos loukkaantumiset tai pelikiellot eivät pudottaneet pelaajia pois. Pelillisesti tuskin mitään poikkeuksellista on (vielä) luvassa ja juurikin mahdollisilla ketjumuutoksilla ja valmentajanvaihdon tuomalla buustilla odotan kolmea pistettä ja iloista suorittamista.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Pelillisesti tuskin mitään poikkeuksellista on (vielä) luvassa ja juurikin mahdollisilla ketjumuutoksilla ja valmentajanvaihdon tuomalla buustilla odotan kolmea pistettä ja iloista suorittamista.
Tuota samaa eli "iloista suorittamista" odotan itsekin tänään joukkueelta. Toivottavasti voittamisen painolasti on tippunut pelaajien harteilta, paikat ovat auki ja luistin kulkee. Uusi alku ja uudet kujeet kauden jatkolle Karjalaisen johdolla.
 
Suosikkijoukkue
Juniori Jokipojat, JoKP, Anaheim Ducks
Toisaalta voi ollakin parempi, että uusi alku uuden päävalmentajan kanssa otetaan tänään vieraskaukalosta, niin joukkueella on varmastikin parempi keskittymisrauha. Lähtökohdat ovat kuitenkin jotakuinkin haasteelliset aina tämmöisen episodin jälkeen, joten on ihan hyvä, että tämän päivän jälkeen saadaan sitten treenata uusia juttuja rauhassa viikon ajan ennen seuraavaa matsia. Nyt ei kuitenkaan vielä olla ehditty treenata juurikaan uusia asioita, eivätkä ne välttämättä näy vielä pelissä. Mutta kuten edellä on jo nostettu esiin, niin nyt toivotaan iloista suorittamista ja siihen päällee kiimaa ja nälkäistä peli-ilmettä. Tärkeintä tähän kohtaan on, että nämä kadoksissa olleet asiat löytyvät ja toki voittoakin siinä sivussa myös lähdetään hakemaan.

Vesaajan paluu kaukaloihin Hokkia vastaan pelatussa ottelussa oli varsin pirteä. Peliaikaa kertyi alle 10min, mutta kaveri ehti silti laukoa 7 kertaa ja teki pisteet 1+1 (+2). Toivotaan, että sama pirteä meininki jatkuu. Pakkiosasto saa odotettua vahvistusta sairastuvalta Karjalaisen palatessa pelaavaan kokoonpanoon.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Mulle uusi koutsi Simo on ei tuttu, mutta intensiivisesti tuntuu olevan pelissä mukana. Siitä tykkään.

Itse pelissä taas ne ongelmat hyppii silmille. Ei edes metrin syöttö mene lapaan omissa. Hiukan apinaa selässä. Tyhmät jäähyt nyt ensi pois. Juvosen hyökkäysalueella ottama kostautuikin.

Camoon Jokipo!
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Kiekko-Poikien pakisto on ainakin Heinolassa ensimmäisessä erässä ollut kyllä vapiseva haavanlehti. Ei vaan tahdo tulla tuosta oman pään pelistä yhtään mitään. Peliitat pistää oman pään siniviivan tukkoon, joten hankala on päästä maalille muuten kuin päätykiekkojen kautta.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Selostajakin sanoo, että karmeita virheitä omassa päässä ja siitä Peliitat 2-1 johtoon. Sekaisin on ainakin 1. erässä Kiekko-Pojat.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
No voi vittu oikeasti.

Ihan itse tekemiä maaleja myös omiin. Huikeasta harhasyötöstä saatiin aikaa 4-1 hyökkäys vastustajalle ja maalihan siitä ja Peliitat johtoon.

Sitten 2-2. Oiskohan tänään joku 8-5 lähellä?
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
No voi vittu oikeasti.

Ihan itse tekemiä maaleja myös omiin. Ihan huikeasta harhasyötöstä saatiin aikaa 4-1 hyökkäys vastustajalle ja maalihan siitä ja Peliitat johtoon.
Hankintalistalle maksoi mitä maksoi pari sellaista jyhkeää pakkia joukkueeseen, jotka voittavat omassa päässä 90% kulmakiekot ja siivoavat maalinedustalta vastustajat.
Hyökkäyspeli kyllä toimii, Heiskarilta hyökkäyspään aloituksesta grogilasin korkuinen veto Peliittamaalin alanurkkaan. 2-2 tilanteesta erätauolle.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Tämä Peliittojen selostaja on kuin suoraan 70-luvun lähetyksistä ja sen takia huvittavan viihdyttävä. Harvinaista kyllä Peliitoilla taitaa olla yhtä iso "lentokenttä" pelikenttänä kuin mitä on Mehtimäellä. Taidan siirtyä kuitenkin kolmanteen erään Liigan puolelle, onhan tämä sellaista kakkosluokan lätkää, jossa kaikki tapahtuu hitaammin, vähemmällä taidolla, kovuudella ja intensiteetillä.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
3 erässä on paketti paremmin kasassa varsinkin viisikkona. Puolustuspelaaminen napsun rauhallisempaa ja avaukset osuneet lapaan. Luusuaniemi voisi harjoitella syöttöjen vastaanottoa.

Kusy on kova. Aika erinäköistä pelaamista ensimmäisiin peleihin verrattuna.

Karjalainen vaikuttaa analyyttiselta valmentajalta. Ihan ammattimaista puhetta. Tsemppiä tulevaan!

Se on vaikeuksista huolimatta toinen voitto putkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös