Kyllä. Sen lisäksi nuo vastustajan hiillostamiset. Sai hommattua ensimmäisen yyveen juttelemalla mukavia Forsbergille(?).Hyvin luki peliä, katkaisi taitavasti syötön ja sitten iski kiekon vielä reppuun.
Kyllä. Sen lisäksi nuo vastustajan hiillostamiset. Sai hommattua ensimmäisen yyveen juttelemalla mukavia Forsbergille(?).Hyvin luki peliä, katkaisi taitavasti syötön ja sitten iski kiekon vielä reppuun.
Jos meillä on oman pään kanssa ongelmia, niin Hokilla niitä vasta tuntuu olevan.
Nyt oli kyllä waltterilla hyvä tulosveikkaus pelistä, lähes osui nappiin! Tänään oli muutenkin todella varma tunne JoKP:n voitosta, joten löin JoKP:n voitolle kertoimella 2.06! Mutta asiaan, niin ei mulla muuta, kuin hieno ja tärkeä voitto! Nyt naatitaan! :)Hallille tänään! Omissa varmaan kolisee, mutta jos vaikka voitettais hurlumheiottelu maalein 7-6.
Sanotaanko näin jargonimaisesti, että niin kauan kuin tehdään yksi maali enemmän kuin vastustaja niin olen tyytyväinen.Tuon virkkeen alusta voidaan poistaa jos. Se positiivinen että maaleja saadaan aikaiseksi mutta muuten aika syntistä tekemistä.
Lähellä oli saada tulosveto kiinni.Nyt oli kyllä waltterilla hyvä tulosveikkaus pelistä, lähes osui nappiin! Tänään oli muutenkin todella varma tunne JoKP:n voitosta, joten löin JoKP:n voitolle kertoimella 2.06! Mutta asiaan, niin ei mulla muuta, kuin hieno ja tärkeä voitto! Nyt naatitaan! :)
Onko moista nähty. Ei se Hokinkaan puolustus ollut ihan kotona tänään.Enpä muista olisinko aikasemmin nähnyt av:llä 3vs0 hyökkäystä :D.
Itte olin pelin jälkeen just tuossa seuraamassa kun itsellä oli lapsia mukana. Junnut sai ihan rauhassa lyödä läpsyt ihan viimeisenkin pelaajan kanssa ja mitään tuollaista järkkäreiden taholta en huomannut.Peli oli mitä oli, mutta voittohan se on tärkeintä.
Mutta sitten täysin asiattomuuden vierestä.
Tänään varmaan pelin jälkeen järjestysvalvojien kokouksessa esimies ja yksi järkkäri veteli varmaan ylävitosia tokaisten: vittu me alistettiin niitä....
Ja kysehän on innokkaista 10vuoden tietämissä olevista ilolla kaikkeen tarttuvista junnuista. Junnut olivat siinä mistä joukkue tulee/lähtee pois, iskemässä ylävitosia pelaajien kanssa. Pelaajat antoivat takaisin ja junnut olivat innosta piukkuina. Tää järkkäri esimiehineen oli hätistelemässä näitä junnuja koko ajan pois siitä "kalliimman" katsomo-osan ala osasta. Siis mitä vittua? Katsomo oli lähes tyhjä siltä osin, eikä varmaan häirinneet ketään nämä junnut siinä, kun ei ollut ketään ketä häiritä. Niin tämä yksi oli niin työnsä lumossa näitä junnuja ahdistelemassa. Onko ne aina tuommosia, vai oliko niillä joku alista lasta lauantai?
Samainen järkkäri ei päästänyt minua ja minun kanssani peliin tullutta kyseiseen katsomoon, ei kuulemma seurakausari oikeuta istumaan kyseisessä lohkossa(minulla siis oli ihan ostettu lippu). Ei siinä mutta siellä oli varmaan joukkueellinen pelaajia istumassa varmaan samanmoisella seurakausarilla. Ei siinä, nähtiin peli sitten muualta.
Itte olin pelin jälkeen just tuossa seuraamassa kun itsellä oli lapsia mukana. Junnut sai ihan rauhassa lyödä läpsyt ihan viimeisenkin pelaajan kanssa ja mitään tuollaista järkkäreiden taholta en huomannut.
Tuota samaa eli "iloista suorittamista" odotan itsekin tänään joukkueelta. Toivottavasti voittamisen painolasti on tippunut pelaajien harteilta, paikat ovat auki ja luistin kulkee. Uusi alku ja uudet kujeet kauden jatkolle Karjalaisen johdolla.Pelillisesti tuskin mitään poikkeuksellista on (vielä) luvassa ja juurikin mahdollisilla ketjumuutoksilla ja valmentajanvaihdon tuomalla buustilla odotan kolmea pistettä ja iloista suorittamista.
Hankintalistalle maksoi mitä maksoi pari sellaista jyhkeää pakkia joukkueeseen, jotka voittavat omassa päässä 90% kulmakiekot ja siivoavat maalinedustalta vastustajat.No voi vittu oikeasti.
Ihan itse tekemiä maaleja myös omiin. Ihan huikeasta harhasyötöstä saatiin aikaa 4-1 hyökkäys vastustajalle ja maalihan siitä ja Peliitat johtoon.