JoKP:n otteluiden ennakkoasetelmat, otteluseuranta ja jälkipuinti

  • 428 133
  • 4 264
Suosikkijoukkue
Juniori Jokipojat, JoKP, Anaheim Ducks
Ei HIFK lähde kuin korkeintaan yksittäiseen peliin tuollaisella kaksikolla. Jos Taponen viikon tai pidempään sivussa niin varmasti kaupoille lähtevät.
Se on varmastikin juurikin näin.
Taitaa käydä kuten hieman ennakoin, että kotijoukkue saa etua tuomareista. Haisee pikkuhiljaa kotiinpäinvedolta.
Missä kohtaa kotijoukkue on saanut etua? Molemmille joukkueille tuomitut jäähyt ovat olleet ihan aiheellisia ainakin tähän asti.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Hyvin karvaavat molemmat joukkueet vastustajan päädyssä riistoja hakien, kenties IPK astetta paremmin kuin Kiekko-Pojat.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Tiukka peli ja kaksi tasaista pelitavaltaan aika samanlaista joukkuetta askissa. Tällä kertaa pelin vei IPK ja Kiekko-Pojille jäi luu käteen. Parviainen oli laadukas IPK:n maalilla. Eipä ottelusta jäänyt paljon jossiteltavaa.

Karjalainen ja Vuorinen peluuttavat aika lailla samanlaista peliä. Tässä odottaa jo kotimatsia ja kuittausta tästä pelistä.
 
Viimeksi muokattu:

Lava

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Sedlacekille herrasmies-pysti, kunnioitettava teko kyllä tuohon tilanteeseen. Tiukka peli oli kaikkiaan ja Ahopellolta kyllä miehekäs esitys. Jotenkin muuten jäi aikalailla piippuun meillä, eikä ihan käynnitynyt peli mielestäni sille tasolle mihin joukkue pystyy.
 
Numerot mairittelevat. IPK reilusti parempi, 3 erässä kiekkopojilla ei maalipaikan maalipaikkaa lopun ylivoimaa lukuunottamatta, sillä tavalla ei voita.
Hankalaksi voi kiekkopoikien tarpominen kovatasoisessa sarjassa käydä vieraspelejä ainoastaan pelaten. Lisäksi maalivahtitilanne, saapa nähdä.
 
Suosikkijoukkue
JoKP
Tiukka peli harmi, että kääntyi vastustajalle. Mun mielestä Ahopellolta ihan hyvä sisääntulo vaikka tappio tulikin. Horvath oli myös mies paikallaan.

Tiesiköhän muuten selostaja jotain mitä minä en tiedä, kun hän sanoi Horvathia Horvartiksi. Sanotaanko Horvath oikeasti Horvart vai kuitenkin niin kuin se kirjotetaan eli Horvath?

Toivotaan Markkaselle lyhyttä sairauslomaa.
 
Tiukka peli harmi, että kääntyi vastustajalle. Mun mielestä Ahopellolta ihan hyvä sisääntulo vaikka tappio tulikin. Horvath oli myös mies paikallaan.

Tiesiköhän muuten selostaja jotain mitä minä en tiedä, kun hän sanoi Horvathia Horvartiksi. Sanotaanko Horvath oikeasti Horvart vai kuitenkin niin kuin se kirjotetaan eli Horvath?

Toivotaan Markkaselle lyhyttä sairauslomaa.
30minuutin jälkeen peli ei ollut tasaista kuin maalinumerot taululla, realistinen kun on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös