Jokinen ja työsulku

  • 142 647
  • 584

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Hextall kirjoitti:
Mielenkiintoista tekstiä Uugelta!

Toivottavasti Uuge olisi kerran oikeassakin suomalaispelaajan osalta. Santala ja Miettinen eivät olleet sitten lähelläkään, mutta jos OJ pelaisi sarja-avauksessa, olisin todella tyytyväinen. OJ on niin halutessaan aivan huippua, vaikka uhosikin ettei pelaa enää SM-liigassa. Itse en tosin OJ:n HIFK:ssa usko pelaavan, mutta toivon toki. Floridalla on jo kaksi kiekollista sentteriä ja OJ saattaa olla heille tässä tilanteessa liian kallis. Siirto tulee muualle, todennäköisesti.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
cobol kirjoitti:
Toivottavasti Uuge olisi kerran oikeassakin suomalaispelaajan osalta. Santala ja Miettinen eivät olleet sitten lähelläkään, mutta jos OJ pelaisi sarja-avauksessa.

No sen verran pitää Uugelia puolustaa, että yhtä lähellä Santala oli HIFK:ta kuin se oli Jokereitakin. Eli hinnaltaan aika kaukana. Joten jos lähellä olo lasketaan sen mukaan millä viivalla ollaan, niin samallahan oltiin naapurin kanssa.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Täilläiset muutaman pelin pelaamiset on vähän saman kun päästää lirut housuun pakkasella.Ensin lämmittää mutta kohta on entistäkin kylmempi.
 

BigReds73

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, TuuU, HJK, Liverpool
"OJ:lla on siis tavoitteena selkeästi NHL ja Suomessa hän ei varmasti tule kaikkeaan antamaan joka vaihdossa vaan uskon hänen ainoastaan pysyttelevän kunnossa. "

Niinpä niin... noista tollaisista pelaajistahan teillä kyllä on niin paljon kokemusta omassa suosikkiseurassanne, että tunnistat sellaisen jo kilometrien päähän!!! Kirjoituksestasi on huomattavissa pieni pelon tunne...
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Optimisti, pessimisti, mixumisti

mixu kirjoitti:
Täilläiset muutaman pelin pelaamiset on vähän saman kun päästää lirut housuun pakkasella.Ensin lämmittää mutta kohta on entistäkin kylmempi.

Mä jotenkin arvasin Sinun kommenttisi Herra Mixu.
Kokeilepa joskus, juo kori KOFFin IV, älä käy kertaakaan striiballa, vaan panttaa ja sitten koko sessio kerralla byysaan, niin ei paljon tammikuun pakkaset paina.
Ai niin, tottakai OJ messiin!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Rebel kirjoitti:
No sen verran pitää Uugelia puolustaa, että yhtä lähellä Santala oli HIFK:ta kuin se oli Jokereitakin. Eli hinnaltaan aika kaukana. Joten jos lähellä olo lasketaan sen mukaan millä viivalla ollaan, niin samallahan oltiin naapurin kanssa.

No miten sen nyt ottaa tuon lähellä. Taisin luvata bisset koko b2redseille, jos Santala ja Miettinen pelaavat IFK:ssa. Jokainen voi siitä sitten päätellä, oliko Santalan sopimus kuinka lähellä, jos oletetaan mulla jotain hajuja asiasta olleen.

OJ:sta sen verran, että järjestys taitaa olla Pohjois-Amerikka, Eurooppa, Venäjä ja SM-liiga. Viimeisen vaihtoehdon varalle on hyvä käydä vähän keskusteluja. Niistä toki voi vuodattaa julkisuuteen version, jonka mukaan OJ on lähellä sopimusta IFK:n kanssa :)

Kuten sanoin, minulle sopisi OJ & HIFK erinomaisesti. OJ on tähti, ehdottomasti.
 

MaV

Jäsen
cobol kirjoitti:
No miten sen nyt ottaa tuon lähellä. Taisin luvata bisset koko b2redseille, jos Santala ja Miettinen pelaavat IFK:ssa. Jokainen voi siitä sitten päätellä, oliko Santalan sopimus kuinka lähellä, jos oletetaan mulla jotain hajuja asiasta olleen.

Eniten minua ainakin kiinnostaisi tässä Santala-Miettinen -asiassa se, missä heistä on muka puhuttu IFK:hon tulijoina? En ainakaan itse muista sellaista juttua nähneeni.
 

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No miten sen nyt ottaa tuon lähellä. Taisin luvata bisset koko b2redseille, jos Santala ja Miettinen pelaavat IFK:ssa. Jokainen voi siitä sitten päätellä, oliko Santalan sopimus kuinka lähellä, jos oletetaan mulla jotain hajuja asiasta olleen.

Jälkikäteen tosin tarkensit Santalan pelaamista IFK:ssa, että jos pelaa KOKO kauden.Noh,mä olisin voinu kyllä lyödä ton saman vedon, ei olis tarvinnu pelätä häviämistä.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
MaV kirjoitti:
Eniten minua ainakin kiinnostaisi tässä Santala-Miettinen -asiassa se, missä heistä on muka puhuttu IFK:hon tulijoina? En ainakaan itse muista sellaista juttua nähneeni.

Kysy Isakssonilta.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Metukka kirjoitti:
Kysy Isakssonilta.

Miksi minulta, en ole koskaan väittänyt mitään tuollaista. Eiköhän nuo ole Uugen höpinöitä. Tosin Santala oli erittäin lähellä sopimusta tälläkin kaudella, eli ei ihan höpinätasolle tarvitse laittaa.
 

punainen#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, A.C.MILAN, PHILADELPHIA FLYERS
Jokinen liittynnyt HIFK:n harjoittelu vahvuuteen!

Lähde:Petokanava
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Nielikäistä lainaten, viikset eivät sovi kenellekään.
Jokatapauksessa, hienoa että saatiin Olli edes reenirinkiin. En oikein jaksa uskoa että mies HIFK:ssa kauden aloittaa ja päättää. Toivotaan kuitenkin että äijä säilyy ehjänä ja Penalla riittää kynässä mustetta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Isaksson kirjoitti:
No se nyt ainakin ekaan matsiin oiva apu :)

Ehdottomasti! Nyt kun NHL pyörii, OJ on asenteeltaan aivan huippua niin jäällä kuin kopissa. Muuhun ei ole hänelläkään varaa, sillä kilpailijat pelaavat NHL:ssä harjoitusotteluita 16.9. alkaen. Hieno juttu, että OJokinen teki pikaisen paluun SM-liigaan - olkoonkin että paluu voi olla muutaman ottelun mittainen.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
On Jokisen pestaaminen siinä mielessä hyvä että jos OJ pelaisi edes muutaman pelin niin se antaisi lisäaikaa vahvistuksien hankintaan.
Tervetuloa liigaan takaisin Suomen paras sentteri!
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokisen tilanne?

Onko joku paremmin perillä siitä mikä Jokisen neuvottelutilanne Floridan kanssa on? Saako hän neuvotella muiden NHL-seurojen kanssa, onko joku aikaraja minkä jälkeen saa vai saako ollenkaan? Meinaan jos Floridaan ei mahdu, niin varmaan joku muu NHL-seura ottaa mielellään.
 

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
16.9.2005 on varmistettu paikat B3:sta,jotta näen päällikön otteet suoraan
livenä niinkauan kunnes vaahto sen estää.!Baitovei sniipel snaapeli tulee olemaan paljon parempi pakki kuin useimmat meistä voi edes kuvitella ei liity ketjuun mutta kuitenkin tulee (realiteettina)eteen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Metukka kirjoitti:
Onko joku paremmin perillä siitä mikä Jokisen neuvottelutilanne Floridan kanssa on? Saako hän neuvotella muiden NHL-seurojen kanssa, onko joku aikaraja minkä jälkeen saa vai saako ollenkaan? Meinaan jos Floridaan ei mahdu, niin varmaan joku muu NHL-seura ottaa mielellään.

Kyllähän OJ voi tehdä sopimuksen vaikka minkä NHL-joukkueen kanssa, mutta Floridalla on oikeus vastata tarjoukseen jolloin Päällikkö pysyisi Miamissa. Mikäli vastatarjousta ei tehdä Jokinen vaihtaa seuraa ja Panthers saanee (?) kompensaation pelaajan tai varausvuorojen muodossa.
 

Stenkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
H I F K Bajen, West Ham UFC
GILTT!

Tää on legendaarista. Kausi ei ole edes alkanut ja HIFK:n ympärillä kiehuu taas. Cry-out ruletissa pelaajia nakellaan oikealle ja vasemmalle, kouzi puhuu asenteella asiaa, johto vaikenee ja Don Pena näyttää NHL:lle kenellä on oikeasti imua ottamalla OJ:n siipiensä suojiin... Mä en halua edes arvuutella miten tää loppuu. Faxi JR:lle?
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Sledge Hammer! kirjoitti:
Mikäli vastatarjousta ei tehdä Jokinen vaihtaa seuraa ja Panthers saanee (?) kompensaation pelaajan tai varausvuorojen muodossa.

Varauksia. Jokisen palkan perusteella Floridalle pitäisi antaa vaihdossa kaksi ensimmäisen kierroksen ja yksi toisen kierroksen varaus. Kauppaaminen on todennäköisempää, sillä 1. kierroksen varauksista ei haluta mielellään luopua ja Jokisen tapauksessa se tarkoittaisi kahta kappaletta. Tietenkin jengit voivat sopia samalla muiden pelaajien liikkumisesta joukkueesta toiseen varausvuoroja vaihdellen. Näissä NHL-kuvioissa tipahtaa kivasti kärryiltä.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä kyllä vielä toppuuttelisin lippujen ostamista pelkän OJ:n näkemisen toivossa. Treenirinkiin osallistuminen ei merkitse ensimmäisenkään matsin pelaamista.

Vaikka tietäähän sen miten Pena ja koukkupolvet taas haukutaan lyttyyn kun OJ vihdoin tekee sen diilinsä panttereiden kanssa ja pakkaa kamansa.

Minua tässä lämmittää erityisesti se, että naapurileirien tietäjien tulkintojen vastaisesti (yllätys!) OJ palaa ihan vapaaehtoisesti kotiin treenailemaan tuttuihin kuvioihin. Ei tainnnut sillat palaa eikä imu kadota?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
bambamcam kirjoitti:
Näissä NHL-kuvioissa tipahtaa kivasti kärryiltä.

Näin on. Itse muistan New Jerseyn vieneen välimiesoikeuteen Brendan Shanahanin St. Louis sopimuksen kun kieltäytyi varausoikeuksista. Välimiesoikeus määräsi kompensaatioksi Bluesista muuan Scott Stevensin.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mixu kirjoitti:
On Jokisen pestaaminen siinä mielessä hyvä että jos OJ pelaisi edes muutaman pelin niin se antaisi lisäaikaa vahvistuksien hankintaan.
Hyvää on myöskin se, että jos OJ auttaa meitä saamaan pisteitä syksyllä, niin ollaan ehkä keväällä korkeammalla. Olinko eka joka tän tajus? Taisin olla....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös