JOS päällikkö palaa Nordikselle vielä tällä kaudella "kylkiäisenään" muuan BR niin jumaleissön!!! Floridan el capitano tuonee paljon taitoa ja johtajuutta joukkueeseen! Kokemustakin alkaa jo löytymään kiitettävästi ja peli-iloa on Ollilta löytynyt aina. Ei oo mikään molli-Olli, ei.
Pelkkä O.J:n signaus aiheuttanee jo ilon kyyneleet, riemun kiljahdukset, voittotuuletukset jne. allekirjoittaneelle, mutta että Rafukin... Sen päivän jos nään, että IFK:n kokoonpanossa on livenä nähdyistä kaikki kolme alltime-suosikkipuolustajaani (suuri kunnia myös Simpalle ja Ruoskalle) samaan aikaan... Siis Jere, Marek ja Rafu. EI, EI ja EI! Tämä ei voi olla mitenkään mahdollista, eihän..? Sanokaa ettei. Sillä nyt olen kuin heliumilmapallo joka leijuu terhakkaana katossa. Huomenna en ehkä enää niin terhakas, mutta katossa silti, ylihuomenna olen jo laskeutunut hiukan alemmas, seuraavana päivänä taas alemmas ja alemmas... Kunnes maanantaina 31.1.2005 klo 24 olen pelkkänä riepuna lattialla... Tai näin pahoin pelkään.
No, mutta voinhan toki stuntata BR:ää siirtoajan umpeuduttua... =)))
Pidetään peukut pystyssä!!!