juttusi Jokerit-junnujen tasoista ovat usein hyvin ylistäviä,
A-junnujen viime kauden alku oli surkea, mutta loppukausi oli hyvää peliä. Parempi kausi A:lla kokonaisuudessaan kuin 2017-18. Syytä siihen,
että muutaman liigaseuran junnut jäivät sen takia Jokereiden taakse Nuorten SM-liigassa, koska parhaimpia pelaajia oli edarin mukana, pitäisin tuulesta temmattuna. Toki se ei mikään meriitti Jokereillekaan ole, että vain muutama seura jäi taakse sarjassa.
Mun jutut Jokeri-junnuista saattaa olla ylistäviä, mutta ne on faktoja. Enkä ala nöyristelemään ja vähättelemään hyvää menestystä peri-suomalaiseen tyyliin tässä asiassa. Mä teen tätä hommaa valtavalla intohimolla ja mietin jatkuvasti miten saisin pojista vielä parempia pelaajia. Minkälaisia treenejä pitäisi tehdä ja mitä uutta voisin keksiä. Oli joulu tai juhannus, mä mietin pelinomaisia harjotteita, ihan sama mitä muut ajattelee. Oikeasti toki myöskin ihmettelen, että vaimo on jaksanut ymmärtää.
Jokeri-junnujen nosteesta vielä sen verran, että en ollut Kekäläisen aikaan seurassa, joten en sitä niin tarkasti tunne. Nostetta on kuitenkin tälläkin hetkellä ja fiilis Jokereissa helvetin hyvä