Jokerit vai TPS sääleihin ?

  • 6 497
  • 70

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Pakko sanoa että tps. En ehkä kestäis sitä että "rakas" naapuri tulisi poffeihin ja menis vielä pitkälle. Tai olisihan se aika mielen kiintoista kuulla kun jokereitten mestaruus juhlissa olis isoja Pentin kuvia ja 13 000 narria huuta rytmikkäästi kiitos Pentti, kiitos Pentti, kiitos Pentti!
Jyrkkä vastaus on silti tps!
Taitaa olla 8-9 Turkuun
 

kolome

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mieluummin TPS. Jokerit pelaa tällä hetkellä kuitenkin aika vakuuttavasti ja maalivahtipeli toimii. Viime HIFK-Jokerit peli osoitti että tämän hetken jokerijoukkue voi pelata hyvin missä tahansa ja ketä vastaan tahansa. Tepsille 8-10?
 
Viimeksi muokattu:

-KBR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Liberec White Tigers
Kahdesta huonosta vaihtoehdosta(mieluiten näkisin molemmat ulkona sääleistä) valitaan se vähemmän huono. Jokereitahan ei äänestetä missään, koskaan, ikinä.

Eli 8-11 turku
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TPS ehdottomasti, ikinä en ole Tepsukoita kannustanut enkä tämän jälkeen toivottavasti joudu vastaavaan tilanteeseen.
Narrit kuitenkin sai jo Askeyn (v*tuttaavieläkin) ja jotenkin vaan vanhat kauhuskenaariot heräsivät Jokereiden voittoja ihmetellessä. Jos narrit pääsee sääleihin niin jollain ihme kommervenkillä pudottavat meidät jossain vaiheessa ja mikä on kauheempi tapaus kuin ylimielinen narrifani..yäääk...
 

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
TPS ihan varmasti. Jokereillä tämä kausi on jo mennyt täysi pieleen, MUTTA jos nyt tulisikin säälipeijaripaikka ja Jokerit pääsisi jollain tavalla semifinaaleihin (ja ifk ei) niin kyllä vituttaisi paljon enemmän kuin jos joku MHV TPS pääsisi sinne!!!! En todellakaan uskon että näin käy, mutta kun jääkiekossa ei koskaan tiedetä.

8-13
 

SELECT *

Jäsen
Isaksson kirjoitti:
Siellä aika monella pitkän linjan jokerifanilla sykkii ainakin pieni IFK-sydän rinnassa, sitä minulla ei toki ole.
Toivottavasti on sitten se iso. Ilman maagisia kirjaimia vasemmalla, ilmaisen rohkeasti kantani joka on: molemmat
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Isaksson kirjoitti:
Olen pahoillani, kun en tunne sellaista vihaa naapuria kohtaan, jota jotkut muut näyttävät tuntevan. Jotenkin olen havainnut, että viha katoaa iän myötä.
Turhahan tämä viesti on, mutta sisäinen pakko käski kirjoittamaan. 80-luvulla Hifk:n tappio oli mulle voitto, 90-luvulla toivoin alussa Hifk:n tappiota, keskivaiheilla katsoin miten heille käy ja vuosikymmenen lopussa ajattelin "stadi ensin". Tämä vuosituhat on mennyt niin, että neutraalina katselen mihin mennään, koskaan en voi Hikf:ta kannattaa, mutta silti stadi ensin. Skitsoa.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bozik kirjoitti:
Turhahan tämä viesti on, mutta sisäinen pakko käski kirjoittamaan. 80-luvulla Hifk:n tappio oli mulle voitto, 90-luvulla toivoin alussa Hifk:n tappiota, keskivaiheilla katsoin miten heille käy ja vuosikymmenen lopussa ajattelin "stadi ensin". Tämä vuosituhat on mennyt niin, että neutraalina katselen mihin mennään, koskaan en voi Hikf:ta kannattaa, mutta silti stadi ensin. Skitsoa.


Prkl. älä enää jatka bozik, tässä joudun miettimään allekirjoitukseni totuutta..:o). Kyllä näkisin mieluummin narrit sääläreissä, Askey kaupasta riippumatta.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
RoopeS kirjoitti:
Prkl. älä enää jatka bozik, tässä joudun miettimään allekirjoitukseni totuutta..:o). Kyllä näkisin mieluummin narrit sääläreissä, Askey kaupasta riippumatta.
Pyhä viha pysyköön. Isaksson vain osui ihan nappiin, näin se menee (tai ainakin mulla meni) ikä muutti katsantoa.

Sinänsä hieno ja vähintäänkin kiinostava ketju, mitä jos me sittenkin....
 

conti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Sinänsä hieno ja vähintäänkin kiinostava ketju, mitä jos me sittenkin....

Hetkinen, hetkinen. Keskustellaanko täällä jotain säälistä. Me mennään pleijjareihin ihan heittämällä. Trust me.
 
Turku jatkaa ja jokerit on ulkona ellei Blues ota omaa paikkaansa. Olisihan se jotain jos narrit säälien jälkeen pudottaisi lappilaiset, ihan ku edesmenneestä busterista. Säälipleiarit toimii, nytkin mielenkiintoa peleihin loppuun asti, vielä kun olis karsinnat päälle.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kahdesta huonosta valitsen TPS:n.
Case Askey oli kyllä viimeinen niitti. Tulisi tänne Turkuunkin playoff-fiilistä.;)
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Isaksson kirjoitti:
Olen pahoillani, kun en tunne sellaista vihaa naapuria kohtaan, jota jotkut muut näyttävät tuntevan. Jotenkin olen havainnut, että viha katoaa iän myötä.
Minä puolestani en ole koskaan tuntenut sitä palavaa vihaa naapuria kohtaan, monillahan tämä tuntuu välillä menevän jopa oman jengin kannattamisen edelle. Ajatuksena tuntuu monilla olevan: "Hyvä, että narrit hävisi," eikä siis "Hyvä, että IFK voitti." (Toki esim. paikallisväännöissä kyseiset argumentit ajavat pitkälti samaa asiaa..)

Vaikka Jokerit ei koskaan ollut itselleni edes vaihtoehto kannatusmielessä, on se silti aina kiehtonut kovien ja mielenkiintoisten nimiensä vuoksi. Läpi vuosien, jos esim. jonkun jengin (poislukien IFK) matsi tuli legendaarisessa Hockey Nightissä, niin Jokerit oli aina se mieluisin vaihtoehto. Ne herätti aina sunnuntai-iltapäivänä pariksi tunniksi töllön ääreen. Sama juttu nykyään, kyllä Jokereiden matsit on aina ennalta ne kiinnostavimmat. Ja edelleen, jätetään siis IFK pois laskuista, se kun leijuu omassa jumalallisessa kastissaan.

Machulda, Rosa, T.Ruutu, Rita, Banham, Peltonen, Tikkanen, Bergenheim, Lehtonen, Voutilainen, Saarela, Janecky, Nurminen, Benda ja kaikenmaailman Varikset, Valtoset, Heiskaset, Niinimaat, Hulkkoset, Hyvöset, Jantuset, Malmivaarat, Selänteet ja Kurrit (1994-95), Niinimäet, Kuusistot ja Santalat ovat taanneet vuosien saatossa jatkuvalla syötöllä sen, että Jokereissa riittää aina seurattavaa niin yksilöiden kuin koko joukkueenkin osalta.

Tämä kausi on ollut vähintäänkin mielenkiintoinen jengin rämpiessä syvällä, ja koko ajan menee kiinnostavammaksi ryhmän aloitettua kunnon ryhtiliikkeen noustaakseen vielä mukaan tosipeleihin. Jos Jokerit ei pääse edes säälipleijareihin, niin eipä se pahemmin hetkauta, mutta jos pääsee, niin onpahan yksi mielenkiintoinen jengi lisää kekkereissä mukana. Eli mukaan vaan, sanon minä nyt ja todennäköisesti aina.

Yksi liigajoukkue on minun makuuni ollut aina suhteellisen väritön ja hajuton, ja se on nimenomaan TPS.

Vänkää, HIFK-osiossa aloitin kirjoittamisen, vapaan keskustelun puolella näköjään lopetin.

Joka tapauksessa, olisiko tilanne nyt 9-14.
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ja jos Ifk ei tänään 600 fanin voimin ota pisteitä himaan, niin otan sen henkilökohtaisena vittuiluna.
 

katzky

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
toivotaan et tps menee jatkoon noista kahdesta mutta toivoisin että blues
tippuisi pois. ja penalle kenkää heti!!!!
 

redness

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokerit. Ja jos Askey:n avulla IFK jossain vaiheessa putoaa,saattaa alkaa penan ja hallituksen ympärillä naru vähän kiristymään,toivottavasti vähän enemmänkin. (10-15)
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Jokerit ehdottomasti. Nuorempana vihasin tätä seuraa kybällä, mutta se on jo mennyttä aikaa. Toki vittuilen vieläkin pikkubroidilleni ja Oivalle tuosta teidän taaperruksesta, mutta nykyisin pidän jopa peukkuja pystyssä teidän kohtalon otteluissa. Jotta ei ihan täysin puiden halailuksi mene, niin tahdon mainita, että Tomek on perseestä.

Taistele JOKERIT!!!
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toivoisin mieluummin Jokereita, mutta laskelmieni mukaan sinne menee TPS. Mutta vastaan Narrit!

Ja jos saisin itse valita, kuka putoaa pois säälipleijareista, niin se olisi Espoon ylpeys l. Blues!
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on hiinä ja hiinä. Onneksi tod. näk. jompikumpi "klassikkoparista" putoaa pois, ellei sitten Blues onnistu sössimään totaalisesti. En kyllä Lukonkaan nousuun enää usko. Veikkaukseni on, että Jokerit ottaa säälipleijaripaikan, pitkälti Askeyn ansiosta. Ja todellakin, tänään kaadamme TPS:n.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Libor The Great ULUVFC #72
Minäkö äänestäisin jokereita?

Ainoa tilanne missä äänestäisin jokereita on silloin jos, pitäisi ampua kuuhun joku "ihmis"ryhmä, maapallolla vallitsevan tilanahtauden vuoksi! Terve menoa pellet!

Eihän oikeasti (Isaksson) voi kysyä Stadilaiselta tollaista kyymystä, sillä tiedät kyllä oikean vastauksen siellä pedon muotoisessa sydänmessäsi vaikka asian toisin julki tuotkin. Ole rehellinen itsellesi:)

Aina ja vain HIFK.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
PeteX kirjoitti:
Ja jos Ifk ei tänään 600 fanin voimin ota pisteitä himaan, niin otan sen henkilökohtaisena vittuiluna.
Siis 600 tulee täysillä busseilla, jotka myytiin loppuun puolitoista viikkoa sitten. 2-3 bussia olisi tullut helposti lisää, mutta bussien vetäjistä oli pulaa. Tämän lisäksi 150 irtolippua oma kyytiläisille on mennyt kaupaksi. Siihen voit lisätä muut IFK:n kannattajat, jotka ovat hankkineet lippunsa muualta, kuten Meedio.
Niin ja jotta ei mene ihan Offtopic, niin hävettäisi hävetä tuhannen kannattajan edessä... Voittihan Jokerit 300 kannattajan voimalla pari vkoa sitten.
TPS niukasti PlayOffeihin. Paljon kivempaa lyödä narreja kahdesti... ensin naureskella kauden alun taaperrukselle, sitten antaa siimaa ja toivoa ja viime metreillä naureskella, kun tippuvat TPS:lle maalierolla.
 
Viimeksi muokattu:

TML

Jäsen
Pistetilastoja en enää tiedä mutta toivottavasti se tepsi sinne menee. Mieluiten ei kummatkaan vaan Lukko mutta se nyt taitaa olla melko epätodennäköistä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Isaksson kirjoitti:
Laskujeni mukaan tilanne siis 8-8.

Olen pahoillani, kun en tunne sellaista vihaa naapuria kohtaan, jota jotkut muut näyttävät tuntevan. Jotenkin olen havainnut, että viha katoaa iän myötä. Sama ilmiö tuntuu olevan vallalla naapurissa. .

Älä viitsi yleistää. Todelliset IFK-kannattajat inhoavat Jokereita, myös iäkkäämmät. Miksi minä tai ylipäätänsä kukaan todellinen IFK:lainen inhoaisi Tepsiä? Seura on Turusta, mikset inhoa Ilvestä,Tapparaa, tai Ässiä? Olet niin vanha että olet nähnyt heidänkin jotain voittavan.

Sinä et Isaksson taida olla ollenkaan periillä siitä mikä seura HIFK on. Vinkki: se on jotain ihan muuta kun Carl Brewer vuodesta 1969....
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Nuorempi Nelson kirjoitti:
Miksi minä tai ylipäätänsä kukaan todellinen IFK:lainen inhoaisi Tepsiä? Seura on Turusta

Kysymys ja vastaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös