Viestin lähetti Ferris
Hyvittavinta jutussa on se, että kuvassa ei todellakaan ole Metro vaan toinen Ex-caps eli Ken Klee.
Viestin lähetti punatähti
Tai: "Last year, Jokerit went 32-12-9, finishing 11 points behind league champion HPK Hameenlina".
Viestin lähetti Teme
Oulusta ollaan tulossa kannustamaan Maple Leafs voittoon. Onkohan kellään tietoa millä kokoonpanolla Kanadan poijjaat pelaa? Onkohan Eddie The Eagle maalissa? Nieuwndykiä taitaa olla vielä turha odotella jäälle :)
Viestin lähetti manu 17
Tai että Ville Peltonen pelaa edelleen Jokereissa.
Viestin lähetti Zorba
Ai siis se peli tulee suorana? No hyvä! Kun täältä kuopiosta onkin ala-ikäsen vähän paha lähtee peliä paikan päälle katsomaan.
Viestin lähetti werty
Peli tulee suorana neloselta. Lähetys alkaa muistaakseni 18:15, mutta paikan päälle ollaan kumminki peliä menossa katsomaan.
Viestin lähetti Maple Leaf
Torontossakin tiedetään, että suomalaiset juovat viinaa ja tekevät itsemurhia.
http://www.thestar.com/NASApp/cs/Co...9&call_pageid=1044442959412&col=1044442957278
Mutta sitä me suomalaiset emme tienneetkään, että Berg on kotoisin Turcosta.
Viestin lähetti Pärde
Ovet aukeavat siis 17.00 mutta itse ottelu alkaa vasta 18.30. Onko Areenalla jotain tapahtumaa myös ennen matsia vai ovatko ovet auki vain innokkaita ajantappajia varten?
Kiinnostaisi sinänsä tietää, mihin aikaan itsensä hallille raahaa.
Viestin lähetti Pärde
Toisesta aiheesta, ei kai fanikatsomo ole normaaleilla paikoillaan? Olisi surullista, jos joltain menisi tämä tapahtuma osin sivuun oman joukkueen liigakannattamisen tyylillä.
Viestin lähetti Tuomas
Surullista tai ei, SM-liigamaista fanikatsomoa ei ole. Porukka on hajallaan ympäri hallia, jonkun verran faneja varmasti omilla paikoillaan katsomoissa 103-104. Ainakin itse olen siellä.
Viestin lähetti Pärde
Eihän siinä fanikatsomossa mitään surullista ole, vaan siinä, että jolta kulta menisi tämä hieno elämys ohi meuhkaamisen vuoksi. Voitollahan ei ole mitään väliä, kokemus on joka tapauksessa hieno. Kyse on näytösottelusta eli ei edes harkkamatsista. Sitä vain tarkoitin.
Viestin lähetti Pärde
Ai niin, 104:ssa olen minäkin. Voisi harkita jonkun muun joukkueen pelipaidan päälle laittamista. Tämä siksi, että Toronton paitaa ei kaapistani löydy, Anaheimin kylläkin.
Viestin lähetti Cimo
Voisimmeko tällä kertaa saada jonkinlaista showpainia itse otteluunkin? Tekisi gutaa jos Sami ja Domi sopisivat keskiympyrään pienet talkoot. Siinä olisi Pori vaarassa joutua tulvan alle raumalaisten kyynelten virratessa.
Viestin lähetti Pärde
Domi voi kyllä olla liikaa Samille, mene ja tiedä, mutta entäs Belak?
Viestin lähetti tiikeri
Kuinka niin? Tietääkseni Helenius on otellut Domia kovempiakin kavereita vastaan vähintään tasapuolisesti. Ja eihän Domi nyt ihan NHL:n kovimpiin raskas-sarjalaisiin taida lukeutua kuitenkaan? Yhtään väheksymättä herran nyrkkeilytaitoja. Mutta valaiskoot joku asioista paremmin perillä oleva enemmän.