Jokerit-Toronto Maple Leafs 16.9

  • 30 267
  • 225

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereiden kotisivujen perusteella, vielä on lippuja jäljellä, joten jos kiinnostaa..

Lippujen hinnat: 20, 40, ja 50 euroo
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Tosiaan lippuja vielä noin 10% jäljellä. Itse sain torstaina pari lippuja katsomoon 111. Hakekaa ihmeessä omanne :-)
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ai siis se peli tulee suorana? No hyvä! Kun täältä kuopiosta onkin ala-ikäsen vähän paha lähtee peliä paikan päälle katsomaan.
 

Teme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Oulusta ollaan tulossa kannustamaan Maple Leafs voittoon. Onkohan kellään tietoa millä kokoonpanolla Kanadan poijjaat pelaa? Onkohan Eddie The Eagle maalissa? Nieuwndykiä taitaa olla vielä turha odotella jäälle :)
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Viestin lähetti Ferris
Hyvittavinta jutussa on se, että kuvassa ei todellakaan ole Metro vaan toinen Ex-caps eli Ken Klee.

Tai: "Last year, Jokerit went 32-12-9, finishing 11 points behind league champion HPK Hameenlina".
 

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Viestin lähetti punatähti
Tai: "Last year, Jokerit went 32-12-9, finishing 11 points behind league champion HPK Hameenlina".

Tai että Ville Peltonen pelaa edelleen Jokereissa.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Teme
Oulusta ollaan tulossa kannustamaan Maple Leafs voittoon. Onkohan kellään tietoa millä kokoonpanolla Kanadan poijjaat pelaa? Onkohan Eddie The Eagle maalissa? Nieuwndykiä taitaa olla vielä turha odotella jäälle :)

1.9. Toronto ilmoitti tällaisen pelaajalistan heidän Euroopan kiertueelleen, mukana myös Seikola ja Immonen mutta tuskinpa pelaavat. Ja onkos Seikola loukkaantuneenakin?

Toronto:

Maalivahdit:
Ed Belfour
Mikael Tellqvist
Jamie Hodson
Trevor Kidd*

Puolustajat:
Wade Belak
Aki Berg
Tomas Kaberle
Bryan McCabe*
Bryan Marchment
Karel Pilar*
Staffan Kronvall
Maxim Kondratiev
Pierre Hedin
Markus Seikola
Carlo Colaiacovo
Brendan Bell
Ric Jackman
Robert Svehla

Hyökkääjät:
Gary Roberts
Owen Nolan
Tom Fitzgerald
Mats Sundin
Darcy Tucker
Mikael Renberg
Robert Reichel
Alexei Ponikarovsky
Alexander Steen
Tie Domi
Luca Cereda
Travis Green
Matt Stajan
Jarkko Immonen
Nik Antropov
Alexander Mogilny

Myös Nieuwendyk on mukana vaikka ei tuossa listassa vielä ollut. Tähdellä (*) merkityt on loukkaantuneina.
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Zorba
Ai siis se peli tulee suorana? No hyvä! Kun täältä kuopiosta onkin ala-ikäsen vähän paha lähtee peliä paikan päälle katsomaan.

Peli tulee suorana neloselta. Lähetys alkaa muistaakseni 18:15, mutta paikan päälle ollaan kumminki peliä menossa katsomaan.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti werty
Peli tulee suorana neloselta. Lähetys alkaa muistaakseni 18:15, mutta paikan päälle ollaan kumminki peliä menossa katsomaan.

Loistavaa, ettei tarvii tyytyä mihinkään lyhkäseen koosteeseen. Ottelun selostaa vielä J-P Jalokin.
 
Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Täytyypi laittaa nauhalle vaikka paikanpäälle mennäänkin. Täytyyhän tämä tapahtuma ikuistaa. Peli tuskin tulee olemaan mitään huikeaa thrilleriä, mutta toivottavasti nyt sentään nähdään runsaasti Hienoja Maaleja. Voittajalla ja pelinm lopputuloksella nyt ei suurta merkitystä ole. Kunhan Jokrut nyt mukana pysyisivät.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ovet aukeavat siis 17.00 mutta itse ottelu alkaa vasta 18.30. Onko Areenalla jotain tapahtumaa myös ennen matsia vai ovatko ovet auki vain innokkaita ajantappajia varten?

Kiinnostaisi sinänsä tietää, mihin aikaan itsensä hallille raahaa.

Toisesta aiheesta, ei kai fanikatsomo ole normaaleilla paikoillaan? Olisi surullista, jos joltain menisi tämä tapahtuma osin sivuun oman joukkueen liigakannattamisen tyylillä.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Pistin tämän jo NHL/Maple Leafs -ketjuun, mutta peistataan se nyt tännekin!

Jokereita vastaan ennakoidaan seuraavia äijiä:

Maalivahdit: Jamie Hodson ja Ed Belfour, pelaavat matsin puoliksi.

Puolustajat: Wade Belak, Aki Berg, Steffon Kronvall, Maxin Kondratiev, Ric Jackman ja Tomas Kaberle.

Hyökkääjät: Darcy Tucker, Nik Antropov, Alex Mogilny, Robert Reichel, Tie Domi, Alexei Ponikarovsky, Gary Roberts, Matt Stajan, Mats Sundin, Joe Nieuwendyk, Jarkko Immonen ja Owen Nolan.

Ketjukoostumuksilla voi spekuloida, mutta huomennahan tuo nähdään.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Pärde
Ovet aukeavat siis 17.00 mutta itse ottelu alkaa vasta 18.30. Onko Areenalla jotain tapahtumaa myös ennen matsia vai ovatko ovet auki vain innokkaita ajantappajia varten?

Kiinnostaisi sinänsä tietää, mihin aikaan itsensä hallille raahaa.

Areenalla noi ovet aukeavat aina 1h 30min ennen pelin alkua joten mitään poikkeuksellista tuskin on odotettavissa.

Viestin lähetti Pärde
Toisesta aiheesta, ei kai fanikatsomo ole normaaleilla paikoillaan? Olisi surullista, jos joltain menisi tämä tapahtuma osin sivuun oman joukkueen liigakannattamisen tyylillä.

Surullista tai ei, SM-liigamaista fanikatsomoa ei ole. Porukka on hajallaan ympäri hallia, jonkun verran faneja varmasti omilla paikoillaan katsomoissa 103-104. Ainakin itse olen siellä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Tuomas
Surullista tai ei, SM-liigamaista fanikatsomoa ei ole. Porukka on hajallaan ympäri hallia, jonkun verran faneja varmasti omilla paikoillaan katsomoissa 103-104. Ainakin itse olen siellä.

Eihän siinä fanikatsomossa mitään surullista ole, vaan siinä, että jolta kulta menisi tämä hieno elämys ohi meuhkaamisen vuoksi. Voitollahan ei ole mitään väliä, kokemus on joka tapauksessa hieno. Kyse on näytösottelusta eli ei edes harkkamatsista. Sitä vain tarkoitin.

Ai niin, 104:ssa olen minäkin. Voisi harkita jonkun muun joukkueen pelipaidan päälle laittamista. Tämä siksi, että Toronton paitaa ei kaapistani löydy, Anaheimin kylläkin.

Hieno ilta edessä joka tapauksessa!

PS. Mites muuten tuomarit? Onko SM-liigan toimesta vai jotkut muut..? Miten muistan lukeneeni jostain, että NHL:n säännöillä pelattaisiin.. Korjatkaa, jos olen väärässä.

EDIT: Huomasin juuri, että olen kaksi erää Ed Belfourin selän takana!! Maalivahteja arvostavalle lätkäfanaatikolle tämä on iloinen asia. Odotetaan vielä suuremmalla innolla!
 
Viimeksi muokattu:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toivottavasti on NHL tuomarit. Meinaan vaan, että Domi on Suomessa jo toisen kerran syysleirillä ja jos en ihan väärin muista niin viimeksi Tie kuritti Teemun ja Shamnovin(vai kuka se venäläinen oli) kanssa julleja.

Nyt voisi koittaa tasaisemmin toisella rintamalla. Eiköhän Dominkin Core Competence area löydy kuitenkin muualta kuin maalinteko rintamalta.
 

Cimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Gold Kings
Muistanko täysin väärin jos väitän, että viime visiitillä Domi nyrkkeili ottelua edeltäneissä harjoituksissa joukkuetoverinsa kanssa?

Voisimmeko tällä kertaa saada jonkinlaista showpainia itse otteluunkin? Tekisi gutaa jos Sami ja Domi sopisivat keskiympyrään pienet talkoot. Siinä olisi Pori vaarassa joutua tulvan alle raumalaisten kyynelten virratessa.

Nimim. "Tappelut eivät kuulu jääkiekkoon, mutta kuitenkin..."
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Viestin lähetti Pärde
Eihän siinä fanikatsomossa mitään surullista ole, vaan siinä, että jolta kulta menisi tämä hieno elämys ohi meuhkaamisen vuoksi. Voitollahan ei ole mitään väliä, kokemus on joka tapauksessa hieno. Kyse on näytösottelusta eli ei edes harkkamatsista. Sitä vain tarkoitin.

Jeps, tuota kyllä arvelinkin että tarkoitat. Torontoa sinne lähinnä katsomaan ollaan menossa.

Viestin lähetti Pärde
Ai niin, 104:ssa olen minäkin. Voisi harkita jonkun muun joukkueen pelipaidan päälle laittamista. Tämä siksi, että Toronton paitaa ei kaapistani löydy, Anaheimin kylläkin.

Jokeripaita päälle vaan kun kerran fanikatsomon paikoille tulet, mä voin tuoda yhden ylimääräisen paidan ;)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Cimo

Voisimmeko tällä kertaa saada jonkinlaista showpainia itse otteluunkin? Tekisi gutaa jos Sami ja Domi sopisivat keskiympyrään pienet talkoot. Siinä olisi Pori vaarassa joutua tulvan alle raumalaisten kyynelten virratessa.

Tämä olisi toivottavaa ja voisipa Metrokin ottaa erää jonkun kanssa.. Jos siis kiinnostaa. Domi voi kyllä olla liikaa Samille, mene ja tiedä, mutta entäs Belak? Kuitenkin, molempi parempi.
 

tiikeri

Jäsen
Viestin lähetti Pärde
Domi voi kyllä olla liikaa Samille, mene ja tiedä, mutta entäs Belak?

Kuinka niin? Tietääkseni Helenius on otellut Domia kovempiakin kavereita vastaan vähintään tasapuolisesti. Ja eihän Domi nyt ihan NHL:n kovimpiin raskas-sarjalaisiin taida lukeutua kuitenkaan? Yhtään väheksymättä herran nyrkkeilytaitoja. Mutta valaiskoot joku asioista paremmin perillä oleva enemmän. Vai mahdoitko sitten tarkoittaa tuolla kommentilla jotain muuta... enivei.

Toivotaan kuitenkin että tulee viihdyttävä peli. Kunhan ei menisi ihan puolivaloilla surffailuksi. Ikävä kyllä joudun viettämään illan töissä, mutta onneksi videot on keksitty.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti tiikeri
Kuinka niin? Tietääkseni Helenius on otellut Domia kovempiakin kavereita vastaan vähintään tasapuolisesti. Ja eihän Domi nyt ihan NHL:n kovimpiin raskas-sarjalaisiin taida lukeutua kuitenkaan? Yhtään väheksymättä herran nyrkkeilytaitoja. Mutta valaiskoot joku asioista paremmin perillä oleva enemmän.

En minäkään tiedä, siksi kysyin. Vaikkei Domi kokonsa puolesta raskassarjalainen olekaan, on hän muistaakseni viime kauden pleijareissa temponut Donald Brashearia pataan.

Minulla ei ole harmainta aavistusta Heleniuksen "fight-cardista", mutta Domin tason tiedän.

Joka tapauksessa mielenkiinnolla odotan sitäkin kohtaamista Jortikan lausuntojen jälkeen..

Alkais jo, saakeli soikoon!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös