Jokerit-Toronto Maple Leafs 16.9

  • 30 270
  • 225

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
vlad, oi akateemikko!

Niin, se koirahan älähtää johon kalikka kalahtaa.

Joskus pienen ihmisen täyttää tarve älähtää.
Kuten tietänet.


Testaillaan,
mihin tässä muuten pystyisi?
Vittuuntuneena kurvaillen.

Äijä#0
 
K

kangaroo

Kyllä, playoff-kortin haltijat voivat korttinsa esittämällä ostaa 2 lippua tämän viikon aikana. Myynti alkoi tänään Lippupalvelussa. Club Seat-alue edellyttää osakkuutta, lisäksi myynnistä ovat pois katsomot 108 ja 109, jotka kuulemma ovat "järjestäjän paikkoja". Vapaa myynti lopuille lipuille alkaa 24.2.
 

Gosgari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti kangaroo
Kyllä, playoff-kortin haltijat voivat korttinsa esittämällä ostaa 2 lippua tämän viikon aikana. Myynti alkoi tänään Lippupalvelussa. Club Seat-alue edellyttää osakkuutta, lisäksi myynnistä ovat pois katsomot 108 ja 109, jotka kuulemma ovat "järjestäjän paikkoja". Vapaa myynti lopuille lipuille alkaa 24.2.

Mutta mistä niitä voi ostaa???
Kävin lippupisteen ja lippupalvelun netti sivuilla ja kummissakaan ei mainittu asiasta lauseellakaan. Ja ihan tarkalleen paljonko ne maksaa?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: vlad!

Viestin lähetti äijä
Miksi pitää tuoda änhooällästä jengi, joka oletettavasti "murskaa" Jokerit?
No siksi, että se on saatanan paljon halvempaa mulle mennä Helsinkiin kuin Torontoon, jos minä haluan nähdä NHL-joukkueen livenä. Vai oliko tarkoitus kysyä, että miksi pitää tuoda juuri sellainen NHL-jengi joka pystyy murskaamaan Jokerit? se onkin paha pähkinä purtavaksi...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Taasko uusi rätti areenan kattoon?

Niin, onko tässä taas kyseessä joku pilipaliturnaus, jonka päätteeksi voidaan vetää jonkinlainen rätti areenan vielä toistaiseksi puoliautioon kattoon?

Täältä tähän
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Yabbadabbadoo!!! Armas äitini osti tänään 20 eurolla mulle lipun Jokerit-Toronto matsiin eräältä työkaveriltaan, joka omistaa Jokereiden kausikortin. Nyt olen tottavie onnellinen! Tätä ottelua ei kertakaikkiaan saa peruuttaa! En jaksa edes provosoitua Ervatsalon kirjoituksesta. ;)
 

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liput taskussa.
Kyselijöille tiedoksi: Toronto pitää syksyllä harjoitusleiriä Ruotsissa ja pelaa siellä muutaman harjoituspelin. Harkimo tarkkana poikana sai ottelun järjestymään myös Suomessa. Vastaavana järjestäjänä on joku ruotsalainen firma.
 
K

kangaroo

No eipä sitten tuo myyjä tainnut lukea ohjeita, joka Hemballe lipun myi. Itse kun kävin Stockan Lippupalvelussa, niin siellä oli A-nelosen kirjallinen ohje lippujen myymisestä, jota tyttö tavasi pitkään ja vielä soitti jonnekin varmistaakseen ymmärtäneensä oikein. Olin nääs ensimmäinen ostaja, joten asia oli heillekin uusi. Mun playoff-kortin takapuolelle myyjä teki vielä kynällä merkinnän "1xNHL".
 

Uraani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
ooh! netin kautta natsas heti!!!!!!

katsomo 117 rivi 8.. yiihaa ==)))))) *happy*

kuis monta riviä noissa alakatsomoissa on? Ja mikä on mielestänne se paras rivi tuolla alakatsomoissa?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Onnistuinpas! lippu otteluun varattu, vielä jos muistaisin noutaa sen Lippupalvelun myymälästä. Tällä kertaa netin kautta tilaaminen onnistui varsin kitkattomasti, mitä nyt kerran säikäytti näytölle ilmaantunut "Tekninenvika" teksti. Eipähän tarvinnut kodin lämmöstä poistua minnekään, nyt takaisin nukkumaan.

vlad#16.

edit: Uraanin kanssa näemmä sama katsomo, sama rivi...
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Minäkin uskaltauduin ensimmäistä kertaa netin käyttäjäksi ja hyvinhän se sujui. "Tekninen vika" aiheutti minullekin muutaman ylimääräisen sydämentykytyksen, mutta vähän yhdeksän jälkeen homma onnistui! Jesjes, liput varattuna ja matsi edessä. Toivottavasti vaan tämä matsi toteutuu, Avalanche-pelille kävi vähän ikävästi viimeksi.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eipä ollut puhelinpalvelussa isoa ruuhkaa. Ei tarvinnut viittä minuuttiakaan yrittää kun jo pääsi läpi. Pari paikkaa varasin yläkatsomosta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kolme paikkaa on varattu, tosin paikat ovat ylätasanteella. Parhaat katsomot olivat jo 9:30 myyty loppuun, mutta ei onneksi tarvinnut ihan päätyyn mennä. Go Leafs!!
 

toniy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,
San Jose Sharks.
Juu, lippu on hankittu myös tällä suunnalla.
Olisi jo syyskuu,olisi jo syyskuu,olisi jo syyskuu......... :)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Joo, eli liput tulivat nyt sitten myyntiin, onkohan kaikki jo menneet ;). Mulla lippu katsomoon 304, rivi 8, paikka 8. Onko kellään paikkaa edes sieltäpäin? Tulisi jo syyskuu!
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Jee Jee Mats Sudden

Onpa harvinaisen jännittävää pidellä tätä ottelulippua hyppysissä. 305 on mun katsomoni, koordinaatit 10/14. Enää 7 kuukautta!
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Laffsia lähden katsomaan. Valitettavasti luulen, että Laffsit eivät kuule hentoista ääntäni yläparvelta, kun huudan LIIIIIFS SAKK!!!. Ehkä tyydyn vain tekemään ison 1967-plakaatin.

Kyllä tämä urheilufanaattisuus on kivaa.
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Lippu pöydällä...

Katsomo 110 rivi 20 on maantieteellinen sijaintini 16. syyskuuta 2003.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Mä muistin vasta yhden aikoihin, että tänään on Se Päivä.. Arvatkaa ketuttiko? Mutta soitinpa kumminkin huvin vuoksi, ja sain päätykatsomosta riviltä 16 lipun! Hienoa =)

Eli paikan päälle ollaan tulossa todistamaan, kuinka arvostettu NHL-seura pistää suomalaiset ojennukseen.. =)

Olispa jo syyskuu..
 

Mikke^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lippuja on viel "reilusti"

Lippuja on viel yllättävän paljo jäljellä, ei oo varmaa markkinointi oikee purru?
Kaks lippua katsomosta 308 riviä en muista, oisko ollu 12.
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Näyttäisi olevan vielä paikkoja jäljellä, eli suurimalla todennäköisyydellä siellä istutaan Laffsin vaihtoaition takana. Vihjeet edukkaista hotelleista otetaan vastaan.
 

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lippuja vieläkin saatavilla!

Vielä on joitakin hajapaikkoja jäljellä! tämä oli tilanne eilen 4.3.2003 joten vielä ehtii! Itsellä paikka jossakin yläparven takarivin takana, mutta lippu kuitenkin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Liput hankittu kaverin kautta, joka on töissä Jokereita sponsoroivassa yrityksessä. 20 eur tuntuu aika halvalta, mitälie oikeasti maksaisi.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti PeteX
Liput hankittu kaverin kautta, joka on töissä Jokereita sponsoroivassa yrityksessä. 20 eur tuntuu aika halvalta, mitälie oikeasti maksaisi.

Liput maksaa 20 eur yläkatsomoon riveille 8 ja ylöspäin. Muualle 40/50 eur.
 

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
Jokerit-Toronto Maple Leafs 16.9.

Onko kellään tietoo tuleeko kyseinen ottelu joltain telkkarikanavalta? Nelosenhan piti aikoinaan näyttää se Colorado matsi mikä sitten peruuntui.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös