Mainos

Jokerit takaisin Liigaan – seurantaketju

• 248 760
  • 1 641

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Alasarjat sekä suomalaiset maailmalla
Molemmilta tämän takia odotettiin ihan eri asioita, Lehtoselta kultaa ja Heikkeriltä venytyksiä Liigan huonointa vastaan. Tämän takia vertaus on hyvä ja loistava eikä missään nimessä heikko.
Jaa no sitten. Luin tuon niin, että oletat Heikkerin painavan Lehtosen tavoin NHL-uraa selkeänä ykkösenä. Juu on niis tosiaan jotain samaa, molemmat on maalivahteja.

Kiva allekirjoitus muuten :)

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lehtonen taisi olla vasta 17v 2001-2002 -kaudella.
Tais olla 15v ku kävi ekan kerran penkillä. Syntynyt -83, et siitä sitä ikää voi haarukoida. -01 vuonna on täyttänyt jo 18v, mutta en nyt muista missä vaiheessa vuotta hän on syntynyt.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Osoittaa aika selkeästi että Jokereita tarvitaan sarjan elinvoimaisuuden parantamiseksi (muidenkin kuin tämän palstan mielestä)
Eniten mua yllättää että HIFK suostuu tekemään näin tiivistä yhteistyötä Jokereiden kanssa.

Se on kyllä hauskaa, että jutun ingressissä puhutaan "isoista seuroista" ja siihen kuuluu kolme Liigaseuraa ja Jokerit. Kärpät ja Ilves ovat varmaan heti siinä perässä melko isojen seurojen kokoluokassa.

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sanotaan mitä sanotaan mutta onhan se naapurillekin taloudellisesti aivan eri asia jos Jokerit olisi liigassa. Ei tarvitsisi jakaa lippuja yhteistyökumppanien kanssa ympäri stadia. Huominen Saipa-ottelukin "myytiin" loppuun jo kauan sitten. No se siitä ....

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Onhan siinä miettimistä jos kaksi näistä "isoista" pelaa ensi kaudella Mestistä. TPS kun löytää itsensä karsinnoista ja Jokerit on tapansa mukaan sössinyt jollekin hurmoksessa pelaavalle Kiekko-Vantaalle jo kauan ennen sitä.

Moottorimuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onks Keklu nyt vaa palkattu mainittujen neljän seuran edunvalvojaks tulevassa uudistuksessa. Sellanen maku jäi näin ensipurasulla.

E: Sako ehti ensin

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Eniten mua yllättää että HIFK suostuu tekemään näin tiivistä yhteistyötä Jokereiden kanssa.

Se on kyllä hauskaa, että jutun ingressissä puhutaan "isoista seuroista" ja siihen kuuluu kolme Liigaseuraa ja Jokerit. Kärpät ja Ilves ovat varmaan heti siinä perässä melko isojen seurojen kokoluokassa.
No jos bisneksen kannalta katsoo niin mä en kyllä kovin paljoa ihmettele. Paikalliskamppailut tulee tuomaan molemmille seuroille niin älyttömän paljon rahaa jo ihan lipuista, mutta aivan varmasti myös nykyisessä somemarkkinaraossa. Tuolla on sadoittain yrityksiä, jotka haluaa sen tittelin etenkin siitä ekasta paikalliskamppailusta (tyyliin Stadin paikalliskamppailujen paluun tarjoaa Oy Yritys Ab, puhumattakaan jostain yhdestä IG story näkyvyydestä), mutta myös varmasti ihan muista peleistä sillä ensimmäisellä kaudella. Tarvittaessa varmaan järkätään myös joku ulkoilmaottelu, joka voidaan sit markkinoida sinä "aitona ja alkuperäisenä".

Jääkiekko on noin bisnesmaailmassa kuitenkin loppupeleissä vaan bisnestä.

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato

Ei yllättä lainkaan. Se mitä olen kuullut Liigan sisäpiireistä, niin jullit ovat seurana kaikista eniten ajamassa Jokerien pikaista paluuta.

Isoa posia, että Jokerit on tuossa tsydeemissä megessä.

Viimeksi muokattu:

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sikälihän tuo sisältö kuulostaa hyvältä. Huomioidaan myös pelaajakehitys ja sitä myötä lajin tulevaisuus ja taso maassa. Pelaajayhdistyksen osallistaminen kertoo myös uudenlaisesta avoimmuudesta. Tähän mennessä päädytty vain napit vastakkain.

Nyt sitten odotellaan kuka älähtää pienemmistä ekana ja nähdäänkö millaisia mahdollisia vastareaktioita. Juttu jättää entistä vahvemman maun kuppikunnista ja tuskin kaikki katsovat hyvällä.

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
Ei yllättä lainkaan. Se mitä olen kuullut Liigan sisäpiireistä, niin jullit ovat seurana kaikista eniten ajamassa Jokerien pikaista paluuta.

Isoa posia, että Jokerit on tuossa tsydeemissä megessä.
Just näin. Toki en itse sisäpiireihin näissä kuulu, mutta ei yllätä yhtään, että jullit siellä on tätä eniten lobbaamassa. Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kuka meiltä tai sieltä julleista ei myös ihan oikeasti kaipaisi niitä paikallispelejä? Saa ihan oikeasti nostaa käden pystyyn, jos ei niitä kaipaa.

Mä vihaan ja tuun aina vihaamaan julleja, mut toisaalta ei missään muissa peleissä oo ollut niin paljon tunnetta.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja pitäshän se lätkävaltikka saada sielt mansesta takas stadiin.
Ei ollut hifkistä yksinään stadilaisen lätkän puolustajaks.
Toisiamme sparraamalla kulkee stadin lätkällä paremmin.
Ei meidän tartte hifkiläisen kanssa styylaamaan alkaa, mutta hallin ulkopuolella voi välillä yläfemmat heittää.
Ja aina pitää muistaa roustata. Joka paikassa.
Oishan se kliffaa avata kausi Pasilassa paikallismatsilla.
Siitä vois sanoa et "ilmassa on suurta urheilujuhlan tuntua"

Huomenna toinen kiinnitys tähän tuto sarjaan. Luottavaisempi kuin maanantaina ennen matsia.

Kiekoton Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siellä ollaan porukassa mukana

Ajankohta on toki hieman kinkkinen ehtimään syksylle jos nyt vasta aloitetaan kartoitus uudesta sarjajärjestelmästä. Jotenkin vain tulee silti mieleen, että alkoiko nyt vakavammat puheet 10+10 mallista, jotta ei tuota ongelmia nostaa Jokereita Liigaan jos karsinnoissa ei onnistuisikaan nousu.

10+10 voitaisiin luoda karsintojen jälkeen oli tilanne mikä tahansa ja Jokereiden mukana nousisi välieriin päätyneet Mestis-seurat sekä karsinnoissa mahdollisesti pudonnut seura? Tiiä näistä, mutta tulipa nyt vain mieleen. Onhan tuota sarjajärjestelmää meinattu muuttaa jo pidempään, mutta jännästi Keklu otettiin mukaan samaan aikaan Mestiksen pleijareiden alkamisen kanssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy