Lehtonen taisi olla vasta 17v 2001-2002 -kaudella.Heikkeri tosin 20v ja Lehtonen oli 18v.
Lehtonen taisi olla vasta 17v 2001-2002 -kaudella.Heikkeri tosin 20v ja Lehtonen oli 18v.
Jaa no sitten. Luin tuon niin, että oletat Heikkerin painavan Lehtosen tavoin NHL-uraa selkeänä ykkösenä. Juu on niis tosiaan jotain samaa, molemmat on maalivahteja.Molemmilta tämän takia odotettiin ihan eri asioita, Lehtoselta kultaa ja Heikkeriltä venytyksiä Liigan huonointa vastaan. Tämän takia vertaus on hyvä ja loistava eikä missään nimessä heikko.
Tais olla 15v ku kävi ekan kerran penkillä. Syntynyt -83, et siitä sitä ikää voi haarukoida. -01 vuonna on täyttänyt jo 18v, mutta en nyt muista missä vaiheessa vuotta hän on syntynyt.Lehtonen taisi olla vasta 17v 2001-2002 -kaudella.
Osoittaa aika selkeästi että Jokereita tarvitaan sarjan elinvoimaisuuden parantamiseksi (muidenkin kuin tämän palstan mielestä)Siellä ollaan porukassa mukana
Eniten mua yllättää että HIFK suostuu tekemään näin tiivistä yhteistyötä Jokereiden kanssa.Osoittaa aika selkeästi että Jokereita tarvitaan sarjan elinvoimaisuuden parantamiseksi (muidenkin kuin tämän palstan mielestä)
No jos bisneksen kannalta katsoo niin mä en kyllä kovin paljoa ihmettele. Paikalliskamppailut tulee tuomaan molemmille seuroille niin älyttömän paljon rahaa jo ihan lipuista, mutta aivan varmasti myös nykyisessä somemarkkinaraossa. Tuolla on sadoittain yrityksiä, jotka haluaa sen tittelin etenkin siitä ekasta paikalliskamppailusta (tyyliin Stadin paikalliskamppailujen paluun tarjoaa Oy Yritys Ab, puhumattakaan jostain yhdestä IG story näkyvyydestä), mutta myös varmasti ihan muista peleistä sillä ensimmäisellä kaudella. Tarvittaessa varmaan järkätään myös joku ulkoilmaottelu, joka voidaan sit markkinoida sinä "aitona ja alkuperäisenä".Eniten mua yllättää että HIFK suostuu tekemään näin tiivistä yhteistyötä Jokereiden kanssa.
Se on kyllä hauskaa, että jutun ingressissä puhutaan "isoista seuroista" ja siihen kuuluu kolme Liigaseuraa ja Jokerit. Kärpät ja Ilves ovat varmaan heti siinä perässä melko isojen seurojen kokoluokassa.
Eniten mua yllättää että HIFK suostuu tekemään näin tiivistä yhteistyötä Jokereiden kanssa.
Just näin. Toki en itse sisäpiireihin näissä kuulu, mutta ei yllätä yhtään, että jullit siellä on tätä eniten lobbaamassa. Ja jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kuka meiltä tai sieltä julleista ei myös ihan oikeasti kaipaisi niitä paikallispelejä? Saa ihan oikeasti nostaa käden pystyyn, jos ei niitä kaipaa.Ei yllättä lainkaan. Se mitä olen kuullut Liigan sisäpiireistä, niin jullit ovat seurana kaikista eniten ajamassa Jokerien pikaista paluuta.
Isoa posia, että Jokerit on tuossa tsydeemissä megessä.