...
Toki Rautakallion käsitys Valtosesta hyvänä playoff-valmentajana voi perustua johonkin muuhunkin.
Noin yleisesti näkisin asian niin, että runkosarjassa hyvä hengenluoja voi pärjätä ilman kummoista pelikirjaa saamalla joukkueen syttymään ja antamaan kaikkensa (melkein) joka ilta, mutta playoffeissa taktinen osaaminen ratkaisee, kun kaikki joukkueet haluavat voittoa yhtä paljon.
Niin, en minäkään tiedä, mihin Rockyn käsitys Valtosesta perustuu. Toki Rautakalliohan on itse tuollainen karismalla ohjaava valmentaja, ehkä hän näkee hyväksi asiaksi sen, että Valtonen on selkeästi vahvasti tunteella vetävä koutsi. (siis juuri poffeja ajatellen)
Ja ainakin minun on vaikea uskoa, että joukkue josta löytyy Little, Walter, Teräväinen, Karalahti, Eronen jne ihan heti tippuisi poffeissa.
Tuota nimilistaa kun miettii, niin tämän päivän junnu-Ässien sisukas taistelu on varmasti vain pieni kivi kengässä, tai näin ainakin olettaisin.
Toki onhan se totta, että homma vaikeutuu joka jengille, jos säälien joutuu hakemaan vauhtia. Kärppien välttäminen nyt ainakin heti aluksi on tärkeä juttu Jokereillekin..(?)
Itse kuitenkin luulen, että kyllä Jokerit sen kutossijan sieltä väkisin kairaa.
Joo, mutta sitten on vielä ne venäläiset joiden kanssa kerroit Hjalliksen olevan riidoissa..
Minä en tosiaan ole kuullut näistä kuin huhupuheita, jonka myös olen tehnyt selväksi.
Kyseisiä asioita en ole kuitenkaan kuullut Porin raviradan parkkipaikalla, vaan ihan Helsingin liike-elämässä.
Sinä varmasti tiedät minua paremmin, miten asiat ovat Jokereiden osalta, koska olet niihin perehtynyt.