Jokerit - Pittsburgh 2. lokakuuta 2008

  • 52 467
  • 149

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Saatiin kolme lippua vaihtoaitioiden takaa katsomosta 109. Onkos se niin, että se vaihtoaitio joka on kauempana Silver Star Cafesta on normaalisti Jokereiden aitio? Kai se olisikin ollut liikaa pyydetty että ois päässy ihan NHL-starbojen selän taakse suuren maailman menoa ihmettelemään ja mahdollisesti mailoja ruinaamaan.. Vitut niistä Malkineista ja Crosbyistä, mutta Ruudun Jarkon touhua olisi ollut metka seurata metrin päästä. Uskon vakaasti että mies jatkaa ensi kaudella Pittsburghissa, siksi mukavasti mies on viime aikoina esiintynyt.

Huikeen Jampan leipälapiokin olisi toki kiva saada kotiinviemisiksi.
 

Baawo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
huuto.net sivustoilla näköjään "tosi fanit", "ylimääräisiä" ja "lahjaksi saatuja" lippuja kauppaavat kyseiseen otteluun. Ja hintapyynnöt bisneksentekoon tulevat olemaan varmasti kohdallaan. Toivon mukaan suurin osa lipuista kuitenkin ihan aitojen kiekkoa seuraavien hyppysiin on päätynyt.
 
Tuleekohan muuten fanikatsomossa olemaan minkäännäköistä fanitoimintaa, kun kerran joka kolkasta tulee porukkaa sinne?

Fanikatsomohan kuitenkin on periaattessa seisomakatsomo.

Mietin vaan, että kun itse ostin hyvän brenon toivossa liput fanikatsomosta, mutta sama se!
 

drakon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Yllättävän kova menekki siihen nähden, että Lippupalvelun oven takana ei ollut kuin 5 ihmistä ovien avautuessa ja olin sentään pääkaupunkiseudulla. Ostoksen suoritettuani jonossa olikin jo 15 uutta. Fanikatsomosta sai valita paikat miltä riviltä tahansa.
 

Kims85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin.

huuto.net sivustoilla näköjään "tosi fanit", "ylimääräisiä" ja "lahjaksi saatuja" lippuja kauppaavat kyseiseen otteluun. Ja hintapyynnöt bisneksentekoon tulevat olemaan varmasti kohdallaan. Toivon mukaan suurin osa lipuista kuitenkin ihan aitojen kiekkoa seuraavien hyppysiin on päätynyt.

Tokitoki, mutta itse ainakaan en useammalla lipulla mitään tee, joten mitäpä niillä muilla parempaa käyttöä kuin myydä? Bisnesmiehet on sitten oma lukunsa.

Mut juu, en chattaa enempää.

Ainiin, olen tosifani. :)
 
Pohjois-Amerikassa pre-season pelien aikaan jengeillä on pelaajia ringissä noin 3-joukueellista ja vasta pelipäivänä tietää, että ketkä pelaa.

En tiedä, miten se menee euroopassa pelattavissa pre-season -peleissä, mutta kannataa varautua siihen, että kentällä ei nähdä kaikkia tähtiä.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä, miten se menee euroopassa pelattavissa pre-season -peleissä, mutta kannataa varautua siihen, että kentällä ei nähdä kaikkia tähtiä.

Kyllä nähdään, ellei loukkaantumiset yllätä. Kysessä kun on nimenomaan näytösottelu, jonka tarkoitus on markkinoida NHL:ää.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Pohjois-Amerikassa pre-season pelien aikaan jengeillä on pelaajia ringissä noin 3-joukueellista ja vasta pelipäivänä tietää, että ketkä pelaa.
Tuskin sentään kahta päivää ennen runkosarjan alkua on tuollaista pelaajamassaa enää mukana. Itse veikkaisin, että Pens pelaa suunnilleen hiukan vahvemmalla koostumuksella kuin Maple Leafs viisi vuotta aiemmin. Muutama leiripelaaja varmasti mahtuu mukaan, mutta valtaosa kokoonpanosta on varmasti NHL-pelaajia.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Niin huomennakos tulee myyntiin lunastamattomat liput? Pari kappaletta täytyis onnistua saamaan...
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Niin huomennakos tulee myyntiin lunastamattomat liput? Pari kappaletta täytyis onnistua saamaan...
Tällainen tieto löytyi jf.netistä:

"1.4. varatut, lunastamattomat liput, vapautuvat myyntiin keskiviikkoaamuna 9.4."
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Niin huomennakos tulee myyntiin lunastamattomat liput? Pari kappaletta täytyis onnistua saamaan...

Ylihuomenna, eli huomenna 8.4 on viimeinen päivä käydä varatut liput lunastamassa.

Eli keskiviikkona kannattaa sitten ruveta kyselemään vapautuneita lippuja.

EDIT. Itse kävin äsken omat lippuni hakemassa. Kiva nähdä miten paljon varauksia jää lunastamatta..
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Osto- ja myynti-ilmoitukset tällä palstalla vain ja ainoastaan tähän ketjuun.

Moderaattorit
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tuleeko tämä peli joltain suomessa näkyvältä tv-kanavalta?

Ei ainakaan ole siinä MAXin jääkiekkopaketissa.


J
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Myös Telkku.comin mukaan ottelu on suora. Hyvä niin, saadaanpa korkattua tämäkin kiekkokausi tv:n välityksellä.

http://www.telkku.com/?p=20081002 Tässä vielä todiste väitteeseeni suorasta lähetyksestä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti Jokerit eivät pelaa ottelua nykyisessä kotiasussaan. Myötähäpeä olisi varsin suuri, mutta onneksi peliä ei sentään televisioida Pohjois-Amerikassa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Toivottavasti Jokerit eivät pelaa ottelua nykyisessä kotiasussaan. Myötähäpeä olisi varsin suuri, mutta onneksi peliä ei sentään televisioida Pohjois-Amerikassa.

Nykyinen Jokerien kotiasuhan on lähes kopio Florida Panthersin vastaavasta? Mitähän ne niistäkin ajattelee...
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Toivottavasti Jokerit eivät pelaa ottelua nykyisessä kotiasussaan. Myötähäpeä olisi varsin suuri, mutta onneksi peliä ei sentään televisioida Pohjois-Amerikassa.

Niin, tai onneksi vastustaja ei ole IFK, saadaan peliin edes jotain tasoa.
Joopa joo. Tuollaiseen provoiluun pystyy kuka tahansa. Ihan mielenkiintoista olisi kyllä tietää, minkälaisissa asuissa ottelu pelataan. Olisiko jollakin heittää faktaa?
 

Jeffrey

Jäsen
Tuokin vielä, mutta kyllähän tässä on joukkuetta/SM-liigaa vähemmän tuntevalla varmasti ihmettelemistä ja arpomista, että mikäs se joukkueen logo nyt onkaan.

Henkilökohtaisesti mua ei kiinnosta vittuakaan tietääkö joku pohjois-amerikkalainen pallinaama mun fanittaman lätkä seuran logoa. Jätetään brändipelleilyt heikommille ja keskitytään siihen missä me parhaiten menestytään eli jääkiekkoon.

Edit: toivotaan nyt shaatana ettei kukaan lontoota osaava luule, että peli on HC Aurinkoinen Kaupankäynti Vs: Pittsburgin Pingviinit! Siellä on vielä WWF:n mielenosoitus torstaina hallilla!
 
Viimeksi muokattu:

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Ohjelma

Joo, tosiaan tollainen ohjelma olisi kiva. Mistä löytyy?
Tullaan "kaukaa" ja kaverin pitäisi säätää työpäivä sen mukaan koska lähdetään. Ihan höpö höpön takia ei kuulemma viitti töistä tinkiä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onko kellään tietoa minkälaisella kokoonpanolla Pittsburgh peliin tulee? Tuskin kovin ihmeellisellä - hehän ovat maassa vain muutaman tunnin - mutta pelaako Crosby?

Olen itse menossa varmaan Hongan matsiin, mutta voisihan tämän pelin ottaa kovalevylle jos siinä on jotain katsomisen arvoista. Vähän vain tuntuu siltä, että perusnäytösmäinen höntsäily taas tulossa, jossa varotaan loukkaantumisia ja pelaillaan peli äkkiä alta pois.
 

scholl

Jäsen
Tuokin vielä, mutta kyllähän tässä on joukkuetta/SM-liigaa vähemmän tuntevalla varmasti ihmettelemistä ja arpomista, että mikäs se joukkueen logo nyt onkaan.

Tekisi mieli lyödä vetoa, että Hjallis on teettänyt spesiaalipaidat tuohon peliin, jotka sitten huutokaupataan jossain vaiheessa. En millään voi uskoa, että lähtevät tilkkutäkillä koitokseen.

Miksi Penguins on maassa vain muutaman tunnin? Onko Tukholmassa niin hyvät oltavat harjoitusleirillä, ettei täällä tahdota yöpyä ja tulla aamujäille peliin valmistautumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös