Jokerit - Pelicans Ma 10.1.2005

• 28 447
  • 170
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: Re: Re: Elämä on laiffii ja Jortsu on Jortsu

Viestin lähetti bozik
Harmittaa kun on pakko toistaa itseään. Silti, kun Jortikka vetoaa Häkkisen valitteluun, agenttien soitteluun jne. niin mikä tai paremminkin kuka teki päätöksen Pasin pelaamisesta ? Älä jumaleisson hjortikka itke, sinä päätät kuka pelaa ja kannat siitä vastuun. Jos päätös on väärä, älä perkele kaiva selitykseksi mitään agenttien soittoja tai muuta sontaa. Saako ne päättää muidenkin pelaamisesta ? kuka Jokereissa lopulta päättää peluuttamisesta ?

Jortsu, moka on tehty aikoja sitten, Häkälle olisi pitänyt antaa pelejä otteluruuhkassa eikä silloin, kun Tim on levännyt. Ihan sun oma moka

Loistavasti sanottu, vääristä päätöksistä vadille joutuu käskijä, ei se joka teki itse suorituksen.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ikijokeri
Tuo Birkun ehdottama treidi Myllys <--> Häkkinen kuulostaa aika mielenkiintoiselta, jopa ihan hyvältä.

Se mitä olen Myllystä tällä kaudella nähnyt ja kommentteja kuullut niin ei kiitos. Varmuus ei ole se paras Jamoa kuvaava sana tällä hetkellä. Voihan olla, että kokemus olisi playoffeissa valttia, mutta en jaksa millään uskoa. Ei kyllä tuo case Häkkinenkään hyvältä näytä. Hmmm...

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Re: Re: Re: Re: Elämä on laiffii ja Jortsu on Jortsu

Viestin lähetti Mies laidan takaa
Loistavasti sanottu, vääristä päätöksistä vadille joutuu käskijä, ei se joka teki itse suorituksen.

Mistä vääristä päätöksistä? Tiedätkö aivan varmasti, että Häkkinen olisi eilen pelannut paremmin, jos olisi ollut jossakin aiemmassakin liigamatsissa maalilla? Tuollainen haparointiko johtuikin siitä, että ei päässyt ennen Joulua pelaamaan jotain peliä, vaan olikin sen sijaan Mestiksessä pelaamassa?

Itse olen kyllä sitä mieltä, että eilinen osoitti pikemminkin Jortikan olleen oikeassa kun on peluuttanut Thomasia mahdollisimman paljon.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Elämä on laiffii ja Jortsu on Jortsu

Viestin lähetti Vakio
Itse olen kyllä sitä mieltä, että eilinen osoitti pikemminkin Jortikan olleen oikeassa kun on peluuttanut Thomasia mahdollisimman paljon.

Tämä on näitä kuuluisia fifty/sixty -tilanteita. Onhan Häkkinen pelannut Mestiksessä, mutta liigatuntumaa voi saada vain pelaamalla liigassa. Tasoero varsinkin ottelun rytmin ja laukausten laadun suhteen on selkeä. Toisaalta; voittavaa joukkuetta ei kannata hirveästi rukata. Selvästi fifty/sixty. Häkkiselle kylmästi lisää pelejä, sanoisin. Varaa on pinnojen puolesta.

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Antaa Timpan pelata kun kaveri kerran itse haluaa ja kyllä hän tietää koska alkaa väsy painaa.

Thomas on tällä hetkellä yksi parhaista ellei paras maalivahti euroopassa, joten Häkkinen nyt joutuu taistelemaan peliajasta sen verran kovan jampan kanssa, että luukun avaaminen tulee kuulumaan hänen toimenkuvaansa melko olennaisesti.

Mitä tulee Jortikan kommentteihin, ne joille haukkumiset tuli yllätyksenä eivät ole kovinkaan kummoisesti vissiin lätkää seuranneet.

Kiva kuitenkin huomata, että Jokerit herättää taas tunteita ja kateutta maakunnissa, lämmittää suunnattomasti Jokerifanin mieltä.

keppimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Plankkiapina Kunnari, FC TPS ja aktiivinen HC TPS
Viestin lähetti Elton
Thomas on tällä hetkellä yksi parhaista ellei paras maalivahti euroopassa, joten Häkkinen nyt joutuu taistelemaan peliajasta sen verran kovan jampan kanssa, että luukun avaaminen tulee kuulumaan hänen toimenkuvaansa melko olennaisesti.

Yksi parhaista toki, mutta eiköhän Se Paras ole Timrån veräjällä.

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Teacup
Se mitä olen Myllystä tällä kaudella nähnyt ja kommentteja kuullut niin ei kiitos. Varmuus ei ole se paras Jamoa kuvaava sana tällä hetkellä. Voihan olla, että kokemus olisi playoffeissa valttia, mutta en jaksa millään uskoa. Ei kyllä tuo case Häkkinenkään hyvältä näytä. Hmmm...

Niin. Tuossa vaihdossahan olisikin idea saada teille KAKKOSveskari ja meille maalivahti, joka ehkä? voisi pelata myös ensi kaudella. Näkemykseni mukaan Jamon vaisujen pelien syy löytyy henkisesti vaikeasta tilanteesta. Uran viimeistä kevättä mennään ilman panoksia. Kyllähän Jamo syksyllä näytti että tasoa edelleen löytyy. Uskon että mies olisi kakkosena aika paljon Häkkistä parempi vaihtoehto.

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Sam#9
Haistakaa Jokerit pitkä paska asennevammaisuutenne takia. Takki auki vaan jokaiseen matsiin ja tarjotkaa kotiyleisölle paskaa koko rahalla.

Jos sitä ollaan oltu takki auki joka pelissä, niin näköjään se on kannattanut lukuunottamatta tätä viimeistä. Naurettava peli Jokereilta, mutta on myös naurettavaa yhden pelin jälkeen vetää kommentit tyyliin: "tarjotkaa kotiyleisölle paskaa koko rahalla" vaikka Pelicans olikin vastassa.

Häpeä hävitä Pelicansille näin, vaikka joukkueella oli meno päällä eilen. Tämä oli sopiva herätys. Herätyskellot soi varsinkin maalivahti tilanteelle.

Huono esitys Häkkiseltä, mutta tuota paskempaa esitystä ei voi esittää, joten en lähtisi puhumaan, että meillä olisi vain yksi (kunnon) maalivahti. Eiköhän vastustajat laita Thomaksen invaliidiksi piakkoin.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti keppimies
Yksi parhaista toki, mutta eiköhän Se Paras ole Timrån veräjällä.

Vokoun? Roloson? Kyllä mä ilman lasejakin sanoisin, että tämä kolmikko (siis lisätään Kipper) on Euroopan parhaimmisto tällä hetkellä. Joku keijo tulkitsee tämän provoksi, ei voi mitään. Mutta jos se olisi tarkoitettu provoksi, olisin muotoillut kömpelömmin, kun olisi ollut niin vitun kiire roiskaista jotain äkkiä ulos.

Birdhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Manchester City, Manchester Phoenix.
Sergeik:n juttuja en haluaisi minäkään täällä enää lukea. Kommentit todella ala-arvoisia.
Enhän minäkään mikään ruudinkeksijä ole, mutta monien viesteistä voi vetää suoraan yhden johtopäätöksen. Pasilan pojilla on maalivahti ongelma. Mikä sinänsä kyllä kuulostaa ja tuntuu vähän, eikä niin vähänkään oudolta.
Iloista päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti.
Eritoten kaikille Karri nimisille, nimipäivän johdosta.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Birdhead
Enhän minäkään mikään ruudinkeksijä ole, mutta monien viesteistä voi vetää suoraan yhden johtopäätöksen. Pasilan pojilla on maalivahti ongelma.

Niin, eihän tässä tarvitse vilkaista kuin sarjataulukon päästettyjen maalien sarakkeeseen, niin voidaan päätellä, että meillä on aivan hemmetinmoinen maalivahtiongelma...

Mielestäni on todella turhaa maalailla uhkakuvia Thomasin loukkaantumisesta näin etukäteen ja yhden maanantai-illan ottelun perusteella. Jos niin käy, niin sitten käy. Jortsu on ottanut riskin ja palaa isoilla panoksilla. Tällä hetkellä Thomas on kuitenkin niin kunnossa kuin olla ja voi. En ole huolissani.

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotenkin tuli seuraava mielikuva Häkkisen haukkumisesta. Vihaiset kyläläiset jahtaavat Frankensteinia soihdut kädessä ja huutavat tappakaa se.

Todellisuudentaju on jotenkin kadonnut. Voi sitä porua mikä syntyi syksyllä kun hävittiin jopa neljä ottelua putkeen. Jokereilla on ollut viimeksi 1982 vastaavanlainen voittoputki. Yksi matsi hävittiin. Ei mitään sen suurempaa.

Otetaan tuo euroopan huippu Vokoun vertailukohteeksi. Kaksi peliä molemmissa tappio. Kotiin vaan eiks juu? Häkkinen viiden divaripelin jälkeen pitäisi olla jäätävä maalissa? Vokounilla oli sentään parisenkymmentä peliä alla extraliigassa. Huono peli Häkkiseltä, mutta yhden suorituksen perusteella pitäisi potkia pois. En sano Häkkisen ja Vokounin olevan samaa tasoa, mutta torjuntatuntumaa tarvitaan enemmin kuin viisi divaripeliä tason saavuttamiseksi.

Meillä on ilman muuta maalivahtikriisi, siis riputellaan tuhkaa heti toistemme päälle ja odotetaan kauden loppua maailmanlopputunnelmissa. ; )

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Elton

Kiva kuitenkin huomata, että Jokerit herättää taas tunteita ja kateutta maakunnissa, lämmittää suunnattomasti Jokerifanin mieltä.

Niin millainen kausi sellainen olisi jos ei kerran hävittäisi Pelicanseille?

Tää on mun Jokerit.

Makelele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Vokoun? Roloson? Kyllä mä ilman lasejakin sanoisin, että tämä kolmikko (siis lisätään Kipper) on Euroopan parhaimmisto tällä hetkellä.

Ai se NHL-status tekee heistä parhaimman kolmikon. Eikö 9 nollapeliä tee Thomaksesta jo Euroopan kuumimman maalivahdin?

Ainiin, sil ei oo NHL-statusta ni se ei voi olla kuumin.

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Viestin lähetti Makelele
Ai se NHL-status tekee heistä parhaimman kolmikon. Eikö 9 nollapeliä tee Thomaksesta jo Euroopan kuumimman maalivahdin?

Ainiin, sil ei oo NHL-statusta ni se ei voi olla kuumin.

Naisen logiikkaa? Minä voin vetää pihalätkässä vaikka sata nollapeliä. Olenko maailman kuumin maalivahti?
SM-liigan taso on edelleen aika alhainen, jos nyt verrataan pariin muuhun. Väität vastaan?

Ja onko tästä jo mainittu: jompikumpi keltaisen lehdistön jalokivistä totesi "jokerit hävisi liigan huonoimmalle joukkueelle" tjtn. Onhan Pelikaanit heikko, mutta että tuollainen tuomio? Joopajoo

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin

Pelikaaneille täysi tunnustus hienosta taktisesta osaamisesta sekä tietysti pisteistä.

Jokerit oli todella ylimielinen,huonoja syöttöjä,syötön vastaan ottoja,ylimielisyyttä,liike kateissa,Häkkinen hörppäsi.Kuitenkin Jortikan purkaus Häkkistä kohtaan oli tietyllä tavalla oikeutettu varsinkin niiden omien tietojeni takia jota tapaus Häkkinen/Jortikka tiedän.

Kuitenkaan nämä mainitsemat seikat ei vähennä Pelikaanien voiton arvoa. A-P Lamberg taklasi kovaa Hancockin josta kuitenkin sai jäähyn mutta muuten Lamberg oli hyvä ja yllättävän kova eli jätti ainakin minulle todella positiivisen kuvan itsestään.

Toinen joka pisti silmään oli Daniel Widing joka on puhdas snaipperi tyyppi ,hyvä luistelija,röyhkeä. Taitaa kaverin osoite olla ensikaudella HPK.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Elämä on laiffii ja Jortsu on Jortsu

Viestin lähetti Vakio
Mistä vääristä päätöksistä? Tiedätkö aivan varmasti, että Häkkinen olisi eilen pelannut paremmin, jos olisi ollut jossakin aiemmassakin liigamatsissa maalilla? Tuollainen haparointiko johtuikin siitä, että ei päässyt ennen Joulua pelaamaan jotain peliä, vaan olikin sen sijaan Mestiksessä pelaamassa?

Miksi sitten peluuttaa Häkkistä ollenkaan jos tietää ettei Häkkisestä ole mihinkään? Jortikka on itse Häkkisen maaliin valinnut ja sitten ottelun jälkeen sanoo mitä minä sanoin...Jortikka teki valinnan ja jälkeenpäin vika onkin ihan muissa. Sen kun olisi vaan ennen peliä ilmoittanut että Häkkistä ei voi maalille laittaa vaikka kuinka agentit haluais kun se on niin huono.

Suurinpiirtein sama kuin että valmentaja sekoittaa ketjut ja huonosti menneen pelin jälkeen sanoo että ketjut olivat oikeat mutta nää jätkät ei osaa pelata keskenään...

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Todella typerä kommentti Sergeiltä, täysin ala-arvoista. Samaa voidaan sanoa Jortikasta, tekee todella hyvää haukkua pelaajia nimeltä. Varmasti tietää Häkkinenkin ettei erityisen hyvin onnistunut, pitää sitten mennä julkisesti vielä siitä vittuilemaan tökeröllä tavalla. Harvemmin lähtisin edes tekemään mitään johtopäätöksiä yhden pelin perusteella kenenkään otteista.

Arvostukseni Jortikkaa kohtaan laski taas uusiin pohjalukemiin. Edellisen kerran alkoi äijä vituttaa, kun Jypissä valmentaessaan haukkui harjoituksissa erästä ei-niin-loistokasta pakkia homoksi niin että halli raikui. Todellinen ihmisjohtaja tämä Jortikka.

Täältä tähän.

Makelele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Jurvanen
Naisen logiikkaa? Minä voin vetää pihalätkässä vaikka sata nollapeliä. Olenko maailman kuumin maalivahti?
SM-liigan taso on edelleen aika alhainen, jos nyt verrataan pariin muuhun. Väität vastaan?

SM-liiga ja pihalätkä on vähän eriasia ;)

Mä oon kyllä edelleen sitä mieltä, että Thomas on kuumin maalivahti tällä hetkellä. Jos hänen tilallaan olisi Brodeur Jokereissa niin voi herranjestas, kyllä hän silloin olisi kuumaankin kuumempi.

En tiedä, mutta 9 nollapeliä ja alle 2 päästettyjä maaleja on erittäin kova saavutus, oli se sitten sarja kuin sarja.
No kai sen Thomaksen pitää tehä piste/ottelu niin silloin hänet voidaan julistaan kolmen kuumimman veskarin joukkoon.

Sinun mielestä.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Jurvanen
Totta kai sinä olet maailman kuumin maalivahi sillä pihalla ;-)

Onkohan Jokerit minään kautena voittanut kaikkia pelejä Pelicaaneja vastaan? En ainakaan muista, joten tämä viimeinen oli siis pakko hävitä...

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ennen kauden alkua oltiin yleisesti sitä mieltä, että Jokereilla on Liigan paras maalivahtikaksikko. Olihan Häkkinen viime kauden ykkösmaalivahti Jokereissa. Ärrä-Cupissa sitten tämä maalivahti-asia ehkä ratkesi Thomasin hyväksi. Häkkinen tuli HIFK-pelissä kesken pelin Thomasin lennettyä suihkuun ja Jokerien selvältä tuntunut voitto katosi hetkessä Häkkisen imaistua kiekon toisensa perään. Sen jälkeen maalissa on nähty vain Thomas ennen tätä Pelicans-peliä.

Eli kyllä Häkkinen on nyt näyttönsä antanut. On nimittäin useita tapauksia vuosien varrelta, että joku luukkuvahti on näyttöpaikan saatuaan torjunut kelvollisesti, joku jopa loisteliaasti. Pasin paineet ovat tällä hetkellä nähtävästi liian kovat, joten käyttöä Jokereissa ei taida olla. Silti tämä ottelu ei täysin ratkennut paskoihin torjuntoihin, sillä kyllä Jokerit muutenkin oli niin surkea, että ihan hävetti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy