Mainos

Jokerit - Lukko 29.10.2003

• 9 035
  • 81

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti RaLu
Harvoin kampista ulos ajetaan, mutta eipä se peliä ratkaissut.
No kyllä se aika pitkälti sen pelin ratkaisi, vaikka ei jokerit maalia aikaan saanutkaan. 5 minuutin alivoima 8 minuuttia ennen loppua syö varmasti joukkuetta kuin joukkuetta, varsinkin kun ollaan 1-0 tappiolla. Osin tämän takia jäi Lukon loppu-rutistuskin todella vaisuksi.
Älytön tuomio Favorinilta, joka ei olisi antanut tilanteesta edes kakkosta.

Ikävä juttu tuo Järventien loukkaantuminen, joka oli ilmeisesti erittäin vakava, vaikkei tilanne siltä näyttänytkään. Muutamaa minuuttia loukkaantumisen jälkeen areenalta nimittäin kurvasi pois hurjaa vauhtia ambulanssi sireenit ulvoen (Järventie kyydissä?)

No provos today, mutta tunnelma oli olematon. Mielenkiintoista oli myös se, että katsomossa oli enemmän IFK- kuin Lukko-paitaan pukeutuneita.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Senior
En tiedä, oliko cobol ollut pressissä, mutta vastasi tiedusteluuni Järventien tilasta, että ''niskaan sattui, kaiketi ei kuitenkaan mitään vakavampaa, ranka kuvataan''. Toivottavasti Järventie selvisi säikähdyksellä.

En ollut pressissä, mutta tuo tieto tuli hyvin asiasta perillä olevalta henkilöltä. Toivottavasti mitään vakavampaa ei sattunut.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Huh, helpottipa oloa kummoisesti tieto, että säikähdyksellä selvittiin. Saas nähdä, paljonko saikkua tulee Maralle. Toivottavasti olisi joulun jälkeen kehissä.

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erittäin pahalta näytti Järventien kaatuminen tosiaan. Se oli samassa kulmassa, jossa Pesonen antoi Lukkolaiselle poikittaista ja sinne ei paikaltani näkynyt juuri ollenkaan.

Uusinnasta päätellen näytti vahingolta ja vastaavista tilanteista jätettiin monta kakkosta viheltämättä pelin aikana.

Hieman jäi ihmetyttämään fanikatsomon huudot:"Helge, Helge" Järventien loukkaantumisen jälkeen. Kannustettiikon häntä vielä entistestäkin enemmän mussuttamaan tuomareille? Pitäisikö vahinkokampeista vetää tästä eteenpäin kaikkia turpiin?

Lukon ylivoima oli todella onnetonta. Jokereittin viiden minuutin ylivoima oli toisaalta vieläkin huonompaa. Hämmästyttävän huonoja avauksia ja syöttöjä Lukon pelaajat antoivat joka tapauksessa pelin alusta loppuun saakka.

Ei uskalla kirjoittaa enempää, kun yhteys napsahtaa ihan just poikki.

L

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti L-Mies

Uusinnasta päätellen näytti vahingolta ja vastaavista tilanteista jätettiin monta kakkosta viheltämättä pelin aikana.

L

Minä taas näin Jumbolta videouusinnasta, että Järventieltä vedettiin mailalla tyylipuhtaasti jalat alta Järventien luisteltua laidan suuntaan muutaman metrin päässä laidasta.

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sm-liigan säännöt osoittivat taas naurettavuutensa. Kampituksesta 5+20, ei hyvää päivää. Täysin naurettavaa antaa seuraamuksen perusteella näitä tuomioita, kun kerran tässäkin tapauksessa oli vahingosta kysymys.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onneksi Järventie selvisi olkapäävammalla telkkarin tietojen mukaan.

Saas nähdä tapahtuuko tuossa Lukon joukkueessa mitään muutoksia? Ei välttämättä tämän pelin lopputuloksen takia koska ainakaan minä en mitään muuta odottanutkaan kuin niukkamaalista tappiopeliä, mutta noin yleisesti kauden tähän astisten esitysten perusteella?

Vielä tässä vaiheessa kelkka voidaan kääntää, mutta helmikuussa play off-paikan karattua käsistä muutoksia ei enää kannata tehdä. Uramaa ei kannata kakkosen paikalta ykköseksi nostaa, sen osoittaa jo viime keväinen kommentti Uudessa Raumassa: "Meillä oli loppukaudella liian hyvä joukkue..."

Vai hankkiiko Santala uusia pelaajia Ikalle? Jottain tarttis kumminkin tehrä...

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti L-Mies
Hieman jäi ihmetyttämään fanikatsomon huudot:"Helge, Helge" Järventien loukkaantumisen jälkeen. Kannustettiikon häntä vielä entistestäkin enemmän mussuttamaan tuomareille? Pitäisikö vahinkokampeista vetää tästä eteenpäin kaikkia turpiin?
Ainakaan minä en voi tulkita jokereiden fanikatsomosta kuuluneita huutoja "Jumalauta! Helge vedä sitä Hancockia turpaan!" ja "Helge kentälle! Hakkaa se vitun tsekki paskaks!", muulla tavoin, kuin että Hancockia olisi pitänyt "vetää turpaan".

Mutta ilmeiseti yltyvät "Helge, Helge" huudot saivat tyhmä-Samin sekaisin ja mies hyppäsi vaihtoaitiosta kaukaloon, luistellen ensin tuomareiden luo, sitten punaviivalle, ja takaisin, tyyliin "Miks noi huutaa mun nimeä? Mitä mun pitäs tehä?"

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Alfred
Mutta ilmeiseti yltyvät "Helge, Helge" huudot saivat tyhmä-Samin sekaisin ja mies hyppäsi vaihtoaitiosta kaukaloon, luistellen ensin tuomareiden luo, sitten punaviivalle, ja takaisin, tyyliin "Miks noi huutaa mun nimeä? Mitä mun pitäs tehä?"

Kovin on alas tippunut Jatkoajan ennen niin tasokas keskustelupalsta. Yllä oiva esimerkki siitä. Vakavalta näyttäneestä tilanteestakin on kyettävä provosoimaan. Säälittävää.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Jos joku väittää Järventien kampitusta vahingoksi niin ihmettelen kovasti, sen verran kovaa se isku napsahti nilkkoihin.

Se on sitte täysin toinen asia oliko se muuta kun normaalia huitomista (minusta ei se ihmeempää), mutta samahan se on napsahtaako se maila nenään vai nilkkoihin kun vahinko sattuu. Olen varma, että Järventie tällä hetkellä valitsisi mielummin kipeän nenän kuin kipeän niskan tai olkapään.

Mielestäni tilanne meni Favoriniltä täysin oikein, joka olisi jättänyt tilanteen täysin ilman jäähyä ilman loukkaantumista ja se on sitten täysin Favoriinin ja tämän päivän tuomareitten linjan mukainen juttu, mitä minä en kyllä ymmärrä. Huitoa saa niin paljon kun sielu sietää ellei sitten nimi selässä ole Helenius.

Toivottavasti Järventie on pian rivissä mukana.

Alfred voisi mennä DDR:ään kuuntelemaan mitä heidän omat kullannuput B2:set huutelevat pelin aikana.

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Kovin on alas tippunut Jatkoajan ennen niin tasokas keskustelupalsta. Yllä oiva esimerkki siitä. Vakavalta näyttäneestä tilanteestakin on kyettävä provosoimaan. Säälittävää.
Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, Järventien loukkaantuminen oli todella ikävää. Kirjoitin myös että no provos today, johtuen nimenomaan tästä tapahtumasta. Ainoa "provo" kohdistui Sami Heleniukseen, joka näyttää olevan sulle arka paikka.

edit: hull16, olen siellä samaisessa B2:ssa jokaisessa ottelussa. En ymmärrä mihin pyrit tolla sun viestilläs.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Alfred
Ainoa "provo" kohdistui Sami Heleniukseen, joka näyttää olevan sulle arka paikka.
Kaikki provot osuvat meille arkaan paikkaan koska, emme voi niihin vastata ja te näytätte saavan niitä vapaasti levitellä.
Luuletko muuten, että Helenius ajatteli tuossa tilanteessa muutakun Järventietä ja sitä miten pahasti kävi?
Muistuu mieleen viime kaudelta tapaus Ruutu ja teidän fanit kirjoitteli vielä melkeen kuukausi sen jälkeen, että olisi pitänyt ajaa joku Jokeri katolleen tilanteen jälkeen saatika se mitä hallilla kuuli matsin jälkeen.
Näin teillä.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Alfred
edit: hull16, olen siellä samaisessa B2:ssa jokaisessa ottelussa. En ymmärrä mihin pyrit tolla sun viestilläs.
Jotenkin minä arvasin tämän.

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Alfred
Kirjoitin myös että no provos today, johtuen nimenomaan tästä tapahtumasta. Ainoa "provo" kohdistui Sami Heleniukseen, joka näyttää olevan sulle arka paikka.

Ja mikä ihmeen ristiriita?

Onneksi taisi Mara selvitä säikähdyksellä. Maalivahtitilanne näyttää ihan kivalta, perjantaina (toivottavasti) nähdään jatkaako Hodson hyviä otteitaan.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei taida enää Ikakaan viitsiä kehua kuinka hyvin Lukolla menee. Teksti-tv:ssä hän tosin kehuu aiheellisesti Jokelaa (ja Vehastakin) mutta moittii pelaajia "virkamieskiekosta" ja "pelaamisen lopettamisesta kesken" eikä "vimmaa ja nälkääkään ollut tarpeeksi painaa Jokerien maalille".

Mistähän se mahtaa johtua?

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Heh, taitavasti Ika kaivelee itselleen kuoppaa... Kunhan nyt Santala vaan työntäisi hänet sinne...

Viimeksi muokattu:

conti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Alfred
Ikävä juttu tuo Järventien loukkaantuminen, joka oli ilmeisesti erittäin vakava, vaikkei tilanne siltä näyttänytkään. Muutamaa minuuttia loukkaantumisen jälkeen areenalta nimittäin kurvasi pois hurjaa vauhtia ambulanssi sireenit ulvoen (Järventie kyydissä?)

No provos today

Hihiihiihiihii ... no provos today! Yksi asia jäi kuitenkin hieman epäselväksi. Kuulitko sireenien äänet ambulanssin sisä- vai ulkopuolelta?

Ja sitten itse ottelusta. Urheiluruudun lyhyen pätkän nähneenä ihmettelin onko Lehtonen tehnyt paluun Jokereihin. Sen verran rauhallisen ja tyylikkään oloinen kaveri siellä näytti hääräävän. Miltä se näytti paikan päällä?

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Eino_Mies
Ei Raumalla kaivata mitään teijoräsäsiä tai sakkepietilöitä.

Tähän lyhyt kommentti Lukko-faneille, sattumaa tai ei, arvatkaas kumpi näistä herroista oli tänään Areenalla matsia katsomassa ? Vihje; esiintynyt studiokommentaattorina jääkiekon MM-kisoissa ja on eräiden arvioiden mukaan erittäin samannäköinen erään animaatiosarjan tähden isän kanssa !

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Conti ja Pänhämi: Huomasitteko lainausmerkit sanan provo yläkulmissa? Eli ei ollut tarkoitettu provoksi, mutta koska joku kutsui sitä siksi, käytin sitä sanaa, vaikka en sillä sitä tarkoittanutkaan.

Huoh, piste.

Ainiin, hahaa, olin ambulanssin ulkopuolella, matkalla kohti Stadia.

Vai virkamieskiekkoa? Outoa, sillä tähän saakka jokainen lukon peli on ollut kauden paras peli ja näyttänyt, kuinka kova sarja tää meiän sm-liiga on.
Onkohan ikalla lähtölaskenta alkanut?
Jees-mies alkaa sanomaan miltä hänestä oikeasti tuntuu.
No, toivotaan parasta... jokainen päätelköön itse mitä se tarkoittaa.
Ja ei mitään sakkea tänne, mieshän on pahempi jauhamaan shittiä kuin ika!

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Alfred
Ainiin, hahaa, olin ambulanssin ulkopuolella, matkalla kohti Stadia.

Vai matkalla kohti Stadia? Viihteelle varmaan sitten, koska ainakin profiilisi ilmoitti sinun asuvan Vantaalla. No, kaipa jotkut sitten lukevat Vantaankin Stadiksi. ;)

ok, huono provo, mutta olipa yhtä huono kuin tuo sinun Helenius-heittosi

EDIT: olet ilmeisesti editoinut profiiiliasi eilisen jälkeen, nimittäin eilen profiilisi kertoi sinun asuvan Vantaalla.

Viimeksi muokattu:

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Alfred tuntuu saavan tuomarit ratkaisijaksi joka matsiin. HIFK-Saipa matsi olisi ko. nimimerkin erikoisella matematiikalla päättynyt 3-3, nyt Jokerit pelasikin itseasiassa tasan, koska olisihan Lukko ilman muuta tasoittanut tuossa lopussa, ilman Favorinia. Miksi tuota matematiikkaa et ole soveltanut Kärpät-Jokerit matsiin, jossa dumareiden vihellyksillä oli kohtuullinen merkitys oululaisten voittoon?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy