Sopimustilanne...
Eikai Hovisen sopimusta oo vielä julkaistu vai oonko missanu jotain? Lindbohmilla taitaa viime kesän pohjilta olla sopimus, mutta itse en muista, että Hovisen sopimusta liigajengiin ois ikinä julkaistu?
Sopimustilanne...
Huhuttu Hakanpää olisi todella hyvä lisäys. Tämän lisäksi hakisin kyllä vielä yhtä kiekollista pakkia. Masto seiskapakiksi, jollei miehelle löydy uutta seuraa. Bumelle ja Lupalle ei missään nimessä jatkoa. Ikä alkaa jo painaa huolestuttavasti.
Jos Rask tuonne tulee niin se tietää valitettavasti että joko Lahti tai Pulkkinen lähtee. Ainakin jatkuvuutta olisi kerrankin, mutta itse kyllä olisin hakenut paria isoa kalaa. Esim. Hardtin jatkon sijaan olisin pistänyt Eavesin laitaan ja hakenut sitä ykkössentteriä, kun Ilari ei tällä kaudella onnistunut.
Niin eihän noi kaverit koko kauden ajaksi riitä tietenkään, mutta en ainakaan itse haluaisi lähteä ketään noista kavereista tiputtamaan kokoonpanon ulkopuolelle jonkun helvetin Raskin tieltä. No ehkä Tyrväisen, mutta en muita.
Tällä hetkellä jatkosopparit on kaikilla äijillä jotka halutaan pitää pois lukien Fränä ja Sulttaani. Näillekkin ne sopparit toivottavasti vielä tehdään.
Paitsi yksi soturi on rivistä poissa eli koko kauden saikulla ollut Ben-Amor. Jos saa paikat kuntoon niin tekisin välittömästi jatkosopimuksen! Leveyttä ei ole koskaan liikaa ja särmää ensi kauden joukkue tarvitsee. Tarkoitan kovuutta ja intohimoa! Haikeaksi vetää jos ja kun Semir Jokereissa enää pelaa. Mies tuli aikanaan Tomekin paikalle kun päällikkö joutui lopettamaan uransa. Kuka meillä tällä kaudella on hoitanut nokkapokat ja kaverin puolustamisen? Aivan, ei kukaan! Näin ei saa jatkua, ei ainakaan jos itse saisin päättää. Olen antanutkin itselleni ymmärtää että puolustukseen halutaan lisää kovuutta ensi kaudeksi. Toki tietoni perustuu aikaan ennen Bumen ja Lupan hankintaa, mutta toivossa on hyvä elää. :)Tällä hetkellä jatkosopparit on kaikilla äijillä jotka halutaan pitää pois lukien Fränä ja Sulttaani. Näillekkin ne sopparit toivottavasti vielä tehdään.
Paitsi yksi soturi on rivistä poissa eli koko kauden saikulla ollut Ben-Amor.
Suurin toive itselle on, että Ben-Amor jatkaa joukkueessa. Todella harmillista, ettei äijä ole päässyt tällä kaudella pelaamaan. Tyrväisen korvaisin koska vain Semirillä. Tosin ymmärrän myös, jos Semirille ei tarjota sopimusta/mies ei itse halua jatkaa. Mutta sitten kyllä vituttaa ja kovin.
Suurin toive itselle on, että Ben-Amor jatkaa joukkueessa. Todella harmillista, ettei äijä ole päässyt tällä kaudella pelaamaan. Tyrväisen korvaisin koska vain Semirillä.
Samaa mieltä naapurista, mun mielestäni Tyrväinen oli outo hankinta, kuten aikanaan Simo Mälkiä. Riittikö Tyrväisellä pelkkä sukunimi? Ja Dixonko on niin uskalias, että jatkaa Porissa?
Samaa mieltä naapurista, mun mielestäni Tyrväinen oli outo hankinta, kuten aikanaan Simo Mälkiä. Riittikö Tyrväisellä pelkkä sukunimi? Ja Dixonko on niin uskalias, että jatkaa Porissa?
Toivottavasti Tyrsky treenaa kesän aikana taklaamista siten, että ensi kaudella olis vastustajat useammin niittien kohteena areenan pleksien sijasta...
Meidän uusi Tomi Mäki vähän paremmilla käsillä.
Hakanpää jatkaa Bluesissa.
Hevosmiesten tietotoimisto tiesi kertoa jo Caldwelin varmasta pahvista pääkaupunkiseudulle. Todellisuusperästä en mene takuuseen.
Paitsi että Tomi Mäki on oma jätkä ja noin 1000 kertaa varmempi tapaus kuin Tyrväinen joka koheltaa kentällä ihan liikaa ja luulee olevansa taitavampi kuin on. Tomi Mäki tietää tasonsa, ei yritä olla enempää kuin on mutta antaa aina kaikkensa joukkueelle. Tomi on erinomainen puolustava pelaaja, joka on tarpeeksi ilkeä ja osaa sen lisäksi pistää kiekon maaliinkin silloin tällöin. Tyrväisellä on vielä pitkä matka edes Tomi Mäen tasolle, saatikka että miehestä voisi kaavailla jotain kiekolliseen rooliin. Omia junnujakin on tulossa siinä määrin että näen Tyrväisen paikan enemmän ja vähemmän olevan liipasimella. Ilman Lämsää en näkisi Tyrväiselle edes mitään roolia täällä.
Semir vie myös Tyrskyä mennen tullen, joten myös täällä valinta näiden kesken olisi helppo.
En todellakaan hyppisi riemusta Caldwelin suhteen.
On se nyt jumalauta jos ei Keklun kontakteilla saa naarattua Caldwelia tasokkaampaa pakkia sisään.
Alemmissa ketjuissa miehelle ei ole mielestäni käyttöä, eikä sielläkään oikein tilaa ole.
Jo pelkästään ylivoiman kannalta sinne pitää saada se rightin kaveri.
Paitsi että Tomi Mäki on oma jätkä ja noin 1000 kertaa varmempi tapaus kuin Tyrväinen joka koheltaa kentällä ihan liikaa ja luulee olevansa taitavampi kuin on. Tomi Mäki tietää tasonsa, ei yritä olla enempää kuin on mutta antaa aina kaikkensa joukkueelle.