Moderaattorit
Jäsen
Tässä ketjussa siirrytään nyt takaisin ketjun otsikon mukaiseen aiheeseen ja kirjoittajien keskinäiset nokittelun otsikon ulkopuolisista asioista loppuu tähän.
Moderaattorit
Moderaattorit
Peli on tasokkaampaa ja kahvaaminen on kitketty hyvin pois. Pitää muistaa kuitenkin, että KHL:ssä pelaa hyvin eritasoisia joukkueita. Esimerkiksi Amurin olisi varmasti vaikea pärjätä edes kotoisessa Liigassamme nykyisellä rosterilla, jossa isoa roolia tulevat kantamaan Tommi Taimi ja Jesse Niinimäki.Lisäksi KHL kiinnostaa jo siksikin, että pelin pitäisi olla tasokkaampaa ja vihaamani pelin pilaaminen kahvaamalla selvästi liigapelejä vähäisempää.
Fiilikset alkavat olla aivan katossa! Ei millään jaksaisi odottaa torstain ensimmäistä harjoitusottelu, jossa pääsee vihdoin näkemään loistavasti kasatun joukkueen ensikertaa jäällä.
Toivottavasti saadaan halliin vähän tunnelman poikastakin viritettyä ;)
Alkais jo!
Älä nyt viitsi. Kumosin. Väite oli niin typerä, että on pakko ihmetellä mitä sen kirjoittajan päässä liikkuu valittaessaan sitä, että tässä ja muissa ketjuissa "viestit ovat olleet (joitakin erkun viestejä lukuunottamatta) Venäjä-vastaisia." Sinäkään et ymmärrä mitä eroa on vastustaa Putinia ja olla Venäjä-vastainen. Teille Putinin vastustaminen = Venäjä-vastaisuus. Opetelkaa ensin ihan perusasiat ja tulkaa sitten kirjoittamaan vaikkapa vapaan puolelle Venäjä-vastaisuudesta.
Tunnelma tulee olemaan ainakin parempi kuin viime kauden alussa kun capoista ei ollut tietoakaan ja porukka oli hajallaan. Käsitykseni mukaan nyt on rakentumassa uusi, tosin toistaiseksi melko pieni, aktiivien ryhmä, joka on ilmaissut ettei hiljaa aiota olla. Siinäkin mielessä odotan todella innolla tulevaa kautta, viimekaudella samaan aikaan fiilikset oli Jeren tulon takia lähinnä pelonsekaiset.
Todettakoon tiukasti Jokereissa pysyen, että fiilikset joukkueen suhteen ovat erinomaiset. Jokereilla on kaikkien aikojen joukkue kasassa. Onhan meillä ollut aiemminkin Huipun veljekset puolustajina ja heitä on riittänyt vielä ainakin ykkösketjuun ja joskus myös kakkoseen, mutta nyt tasoa riittää myös Huipun veljesten takana aina kolmos- ja neloskenttää myöten. Lisäksi KHL kiinnostaa jo siksikin, että pelin pitäisi olla tasokkaampaa ja vihaamani pelin pilaaminen kahvaamalla selvästi liigapelejä vähäisempää.
Jokereiden vahvistumisen ja tämän hetkisen tuntemuksen perusteella en pitäisi mahdottomana vaikka joukkue voittaisi 30 ottelua tai enemmän ensimmäisellä kaudella KHL:ssä. Onnistuneen valmennuksen ja peluutuksen ja roolituksen myötä uskoisin, että joukkue tulee olemaan varmuudella pudotuspeleissä.
Jokereiden vahvistumisen ja tämän hetkisen tuntemuksen perusteella en pitäisi mahdottomana vaikka joukkue voittaisi 30 ottelua tai enemmän ensimmäisellä kaudella KHL:ssä.
Henkilökohtaisesti uskon, että tuntemattomista vastustajista tulee nopeasti tuttuja, mikä lisää ennestään mielenkiintoa.
Siihenhän ei tarvita kuin erinäisiä tapahtumia Jokereiden ja joukkueen X kesken. Esimerkiksi tiukka playoff-sarja(t), sikailu(j)a kentällä Jokereita kohtaan tai vaikkapa kyseenalaisilla maaleilla voitettuja otteluita Jokereita vastaan.
Tuskin sillä on merkitystä onko se joukkue Kärpät vai Omsk jos vain kentällä tapahtuu jotain joka herättää tarpeeksi tunteita.
Eli uskon ainakin itse että jos ei nyt aivan Hifk kuitenkaan ole korvattavissa niin kaikki muut Liigajengit kyllä ovat.
Itse odotan ehkä kaikkein eniten Omskin kohtaamista ja Summasen haastatteluja hävittyjen otteluiden jälkeen.
Mä en pysty sanomaan mitään muuta tähän, kuin että hiljaiseksi vetää joidenkin pikkusieluisuus.
Koittakaa nyt jumalauta päästä Jere-keissin yli!
Osaan myös arvostaa miestä, että on noussut aika helvetin syvästä kuopasta ja lähes kuoleman porteilta takaisin huippu-urheilijaksi. En arvosta asioita mitä Jere on tehnyt, ei arvosta mies varmasti itsekään, mutta elämä on paljon helpompaa kun ei anna menneisyyden kaihertaa vaan katsoo nykyhetkeä ja tulevaisuutta. Virheistä voi oppia jne.Joillekkin se on helpompaa kuin toisille. Itse en tule koskaan pääsemään siitä asiasta yli. Sulle se näköjään on ollut helpompaa ja osaat arvostaa miestä peliesitysen perusteella. Tämä asia tulee jakamaan nyt ja tulevaisuudessa mielipiteitä. Onnea, että osaat kannattaa pelaajia ilman tunteita ja menneisyys ei paina sulle pelaajia arvosteltaessa.
Osaan myös arvostaa miestä, että on noussut aika helvetin syvästä kuopasta ja lähes kuoleman porteilta takaisin huippu-urheilijaksi. En arvosta asioita mitä Jere on tehnyt, ei arvosta mies varmasti itsekään, mutta elämä on paljon helpompaa kun ei anna menneisyyden kaihertaa vaan katsoo nykyhetkeä ja tulevaisuutta. Virheistä voi oppia jne.
Itse olen matkustellut ja matkustelen Venäjällä ja entisen NL maissa paljon. Itseasiassa olen nähnyt ja matkustellut siinä maassa enemmän mitä keskiverto venäläinen Venäjällä. Aika paljon on siis myös tullut keskusteltua venäläisten ja lähinnä kazakstanilaisten kanssa jääkiekosta, kavereiden, tuttavien ja muuten ihmisten kanssa urheilusta: jääkiekosta ja yleensä urheilusta, lähinnä jalkapallosta. Keski-Euroopassa taas jääkiekko on niin marginaalilaji että siitä ovat harvat kiinnostuneita. Myöskin etelä-Venäjällä jalkapallo on se päälaji.mitenkä muut suomalaiset jääkiekkofanit suhtautuvat ulkomailla ollessaan, mikäli juttu siirtyy baarissa uusien tuttavien kanssa jääkiekkoon ja Khlään. Kannattaako suomalaisena suomalaista joukkuetta vaiko kääntää puhe oman joukkueen puolelle. Itse Otaksun, että suomalainen "kannattaa", koska ylipäänsä pystyy puhumaan jääkiekosta.
Pääasia että puhutaan.
Teemuhan spekuloi oikein huolella:
MTV3 05.08.2014 17:45 - Olen luvannut miettiä vielä pienen hetken. Se tässä ongelma onkin, että kaikki on mahdollista, Selänne kuvaili.
IL 05.08.2014 17:50 - Pelit on pelattu. Jäällä minua nähdään jatkossa ihan omaksi iloksi ja myös esimerkiksi hyväntekeväisyysotteluiden merkeissä, hän vakuutti.
Jos pelaa ens vuonna, niin pelatkoon mun mielestä siinä tapauksessa koko kauden alusta loppuun, vaikka sit pelkät kotipelit. Mitään parin pelin projektia mä en toivo kyllä näkeväni, koska se vie huomion aivan muualle kauden ja joukkueen tarkoituksesta ja tavoitteista.