Tuskin yleisömäärä tai rahoitus tulee olemaan suuri ongelma, venäläiset ottavat Jokerit varmasti omakseen.
Nyt pitää vain toivoa, että tällä Putinin jengin pullistelulla on mahdollisimman pieni haitallinen vaikutus Suomen kiekkoiluun.
Tuskin yleisömäärä tai rahoitus tulee olemaan suuri ongelma, venäläiset ottavat Jokerit varmasti omakseen.
Jep ja sinähän olet helvetisti paljon parempi ihminen kuin he. Tuskin pystyisit edes käymään hallissa, jossa tiedät olevan näitä suomenvenäläisiä ihmisjätteitä.
Minulla ei ole mitään venäläisiä vastaan, sekotat minun johonkin toiseen.
Edit: Tosiaan koitan sanoa että ei se ole mikään negatiivinen juttu että venäläisetkin kiinnostuisivat Jokereista. Ei ketään vittu pitäisi kiinnostaa mitä jonkun fanin passissa lukee? Vai kiinnostaako? Sairasta.
Tulkitsin viestisi ivallisen sarkastiseksi. Muistelen sinun kirjoittaneen paljon KHL-vastaisia kirjoituksia muutenkin, josta oletin sinun potevan jonkinnäköistä Venäjävihaa. Pahoittelut jos näin ei ole, mutta yleisellä tasolla viestini ajaa edelleen sanomansa.
Riippuu miltä kantilta asiaa katselee. Ollaanko venäläisillä tekemässä seuralle ja organisaatiolle rahaa, vai pitäisikö heidät mieltää kanssafaneina ottelutapahtumissa illasta toiseen. Monelle jälkimmäisessä tapauksessa asia tuottaa tuskaa, enkä ainakaan itse ole näitä ihmisiä tuomitsemassa. Tutun ja turvallisen ympäristön muuttaminen kertaheitolla täysin vieraaksi muuttaa paatuneemmankin ihmismielen epäileväiseksi ja nostaa tarvetta spekuloida koko asian järkevyydellä. Aika sitten näyttää, oliko syy huoleen aitoa vai omiin ennakkoluuloihin perustuvaa ajanhukkaa.
Arvon Kuusyks. Eipä tuo oma suhtautumisesi asioihin (lainattu osa) ole sieltä joviaalimmasta päästä. Sinun mielipiteesi on vain yksi muiden joukossa, mutta järkeväksi teet itsesi ainoastaan hyväksymällä muiden mielipiteet heidän ominaan. Katsomalla omaa napaasi pidemmälle, hahmotat ennen pitkää mikä todellisuudessa on sairasta, ja mikä taas ihan normaalia ihmisen käytöstä.
Kyseinen nimimerkkihän ei pidä yhtään mistään, joten ei voida puhua vihasta mitään tiettyä asiaa kohtaan. Eipä taida aihetta tältä palstalta löytyä, josta ei löytyisi negatiivisia viestejä kyseiseltä herrasmieheltä.
Ihan hyvältä vaikuttaa. Uusia sponsoreita on tulossa sisään ovista ja ikkunoista, firmat haluaa tarjota asiakkailleen huippuviihdettä huippumodernissa viihdekeskuksessa, jossa vielä pelaa Suomalainen joukkue Suomen suurimmassa lajissa.
En ymmärrä miksi minun pitäisi suvaita rasismia. Jos jollekulle tulee pahoinvointia siitä, että vanhojen jokerifanien lisäksi katsomossa näkyy venäläisiä ihmisiä, niin mieleen tulee lähinnä meininki 50-luvun jenkeistä mustien ihmisten erillisistä junaosastoista yms.
Olin väärässä, näyttää tää olevan sittenkin koko-Suomen Jokerit kun taas jäädään vähemmistöön omalla keskustelualueella...
Asiasta toiseen. Onko tiedossa/ollut puhetta, miten jokereiden osalta ensi kauden runkosarja toteutetaan? Onko myös KHL:ssä koti- ja vierasotteluputkia, jossa yksi joukkue on esim. viikon ajan tien päällä, ja seuraavan viikon aikana pelaa kotihallissaan 3-5 ottelua?
Kerro nyt minulle mistä repäisit tällaisen kommentin viestiini?
Eikö ole aika luontevaa, että pääkaupunkiseudun venäläiset ottavat KHL-liigassa pelaavan Jokerit omaksi joukkueeksi, kuten Wildcard sanoi? Ja Jokereiden omistajina on venäläisiä liikemiehiä, joilla on varmasti suhteita venäläisiin sponsoreihin.
Minulla ei ole mitään venäläisiä vastaan, sekotat minun johonkin toiseen.
Kyllä tästä tulee vaan koko Suomen Jokerit. Väitän joka ikinen lätkä-diggari seuraa Jokereiden tarinaa KHL:ssa. Vaikka enemmistö Liiga-joukkueiden kannattajista toivoisi Jokereille KHL:ssä totaalista flobbia vihaten, mutta toisaalta kolikon toisella puolella on varmasti ihan oikeasti niitäkin, jotka oikeasti alkavat seurata Jokereita ainakin toissijaisesti tai satunaisesti. Jos esim. Bluesista tulee yhteistyöseura, niin kyllä mä toisijaisesti alan Bluesia seuramaan liigassa ja sen pelejä. Näin se vaan menee.
... En tarkoittanut myöskään loukata sen enempää porilaisiakaan kuin raumalaisia kaikki ovat luonnollisesti tervetulleita Areenalle.
Tämä tiedote taitaa tästä farmikuviosta kertoa kaiken olennaisen:
Pelaajapolku taitaa siis mennä kolmen K:n voimin: K-Vantaa -> Kerho -> Koko Suomen Jokerit.
TommyT kirjoitti:Ainiin on muuten kiinnostavaa kuulla lisää tuosta omasta TV-sopimuksesta. Tämähän kuulosti erinomaiselta asialta, jos KHL:n osalta olisi jatkossa oma "Nelonen Pro Jokerit", joka näyttäisi kaikki vieraspelit ja koko tuotteen voisi fiksusti räätälöidä Jokereiden ympärille.
Tuo yritysten markkinointimahdollisuus itään Jokereiden kautta on järkyttävän ylihypetetty.