Ite nään Martikaisen voivan hyvinkin muuntautua kesän aikana ykkösvalkuksi, mut saas nähdä. Sanotaan näin, että tuskin se Martikaisen mukaan tulo muutenkaan heikentää joukkuetta, vaikka siellä Tero sais jatkaakin. En kyllä ehkä alkuunkaan ymmärtänyt miksi Martikainen tulee Jokereihin Määtän kakkoseksi, kun nytkin on ykkösenä välierissä. Onneksi ei tarvi tehdä näitä päätöksiä.
Tosta 50% Jokeritaustaisia voi mun puolesta pitää aivan hyvin kiinni, kun mun ymmärryksen mukaan se tulee jo ihan sillä tavalla selväksi ettei joukkueen vaihtuvuus ole yli 50% kaudessa. Siellähän sitä Jokeritaustaa olisi kun runko jatkaa. Aitoja Jokerien junnuja on siellä muutamia ja eiköhän ensi kaudeksi taas muutama tule lisää. Kyllä siellä varmasti 1-5 junnua pääsee per ikäluokka koittamaan edustukseen ja siitähän se omat pojat runko syntyy. Isoin puute on tuo 20-30v omien junnujen menetys 10v korpivaelluksen takia, mutta senkin korjaa aika ja sitähän tällä palstallakin jaksetaan antaa.
Kyllä kaikki muut kun mestaruus on pettymyksiä ensi kaudesta ja olen myös sitä mieltä, että kausi 25-26 alkaa Liigassa. Karsinnoista en ole niin huolissaan, kun uskon jonkun takaportin aukeavan kun Liigan sarjajärjestelmää katsellaan vielä ensi kauden aikana saunakerhon lauteilla.