Miten mulla tulee tästä miehistöstä mieleen eräs kausi jolloin täällä kiekkoili S.Salminen ja M.Keränen? Toivottavasti olen väärässä ja rajusti.Eli tämän päivän jälkeen tilanne on jotakuinkin tämä:
Turunen - XXX - O'Neill
Haapala - Schroeder - Jensen
Pakarinen - Norman - Hännikäinen
Joensuu - Björninen - Anttila
Ikonen - Junttila - Halme
Lindbohm - XXX
Holm - Grant
Sklenicka - Kivistö
Krejcik - Friman
Lindbäck
Juvonen
Mä sanoisin, että kaksi sentteriä (Aaltonen ja Lehterä) ja rightin kiekollinen pakki, niin kaikki on hyvin.
Ei kyllä meitä on kaksi. Odote nimenomaan koskien pleijareita on hyvin alhaalla. Tuolla on se sama velliperserunko joka veti vihkoon enemmän tai vähemmän koko viime kauden. Kovat suunnannäyttäjät vaatii nuo puuttuvat x:t, jotta suurempaa uskoa tähän nippuun olisi. Runkosarjassa varmasti tulee niitä kivoja iltoja ja voidaan olla syys-lokakuun mestareita, mutta siitä eteenpäin tuttua trendiä tarjolla.Miten mulla tulee tästä miehistöstä mieleen eräs kausi jolloin täällä kiekkoili S.Salminen ja M.Keränen? Toivottavasti olen väärässä ja rajusti.
"Varmuudella" näistä ei tule kuin se 1 kpl senttereitä. Laituriin en usko. Kiekollinen pakki voi tulla. Toki siitä samaa mieltä että nuo palikat puuttuu.Kiekollinen kärkipakki. Kärkisentteri ja yksi maalinsylkijä ainakin puutuu.
"Varmuudella" näistä ei tule kuin se 1 kpl senttereitä. Laituriin en usko. Kiekollinen pakki voi tulla. Toki siitä samaa mieltä että nuo palikat puuttuu.
Toivon mukaan tulee. P-Amerikka lienee se suunta missä Vuorinen onkii.Jos tuolta poistuvat Savinainen, Pihlström, Mäenalanen ja Regin joka jo lähti, niin vähintään kolme on tultava. Turunen ja se Ykkössentteri ja pari laituria joista toinen kärkitasoa.
Kyllä Kurri sanoi suoraan, kun siltä kysyttiin" onko puolustus tässä?", "vielä on kausia kesken ja ei mennä näillä" . Eli kyllä näillä puheilla se pakki on sainattu jo."Varmuudella" näistä ei tule kuin se 1 kpl senttereitä. Laituriin en usko. Kiekollinen pakki voi tulla. Toki siitä samaa mieltä että nuo palikat puuttuu.
Nooh Lehtosella ei taida olla ens kaudelle pahvia...Toivon mukaan tulee. P-Amerikka lienee se suunta missä Vuorinen onkii.
Hyvä!Kyllä Kurri sanoi suoraan, kun siltä kysyttiin" onko puolustus tässä?", "vielä on kausia kesken ja ei mennä näillä" . Eli kyllä näillä puheilla se pakki on sainattu jo.
Nooh Lehtosella ei taida olla ens kaudelle pahvia...
Pitäisikö tämän päiväinen sopimustilanne tulkita niin, että tuosta U18-MM jengin mukana olevasta nelikosta Suomi, Kulonummi, Salminen ja Matikka ei olla ketään saatu naarattua sopimukseen Jokereissa? 1-2 noista taitaa kyllä ASM jatkaa, jos tähyilevät vuoden päästä yliopistosarjoihin.
Jos tarkoitat sitä linkkiä johonkin ikivanhaan uutiseen, niin veikkaisin hassuttelua.Mikäs tämä Valtteri Filppula juttu oli tänään? Voisiko olla diili jo Jokereihin ja julkaisu kun Detroitissa kausi ohi (no ohihan se on jo ;D)
Jos tarkoitat sitä linkkiä johonkin ikivanhaan uutiseen, niin veikkaisin hassuttelua.
Neljä hyökkääjää lähti. Pakko tulla vielä kaksi hyökkääjää sisään.Miten mulla tulee tästä miehistöstä mieleen eräs kausi jolloin täällä kiekkoili S.Salminen ja M.Keränen? Toivottavasti olen väärässä ja rajusti.
Onko viime kauden jengissä enää yhtään pelaajaa joka voisi jatkon saada? Ei kai?