Itse olen ihan luottavainen ensi kauden joukkueesta. Kilven kohtalo vähän huolestuttaa. Toivottavasti ei saa pitkää saikkua, tai Hjallis joutuu pikakaupoille. Esim. joku Nieminen voi hyvin näkyä maalilla piakkoinkin.
Jännä huomata, kun huomisen ottelusta puuttuvat ainakin Ben-Amor, Tyrsky-brothers ja Moisio, niin silti puuttuvat palat peräpään kentissä pystytään hyvin paikkaamaan nimillä Lamberg, Salminen, Hännikäinen, Henritius. Kaikki ihan päteviä jannuja liigaan. Kun taas TOP-2 vitjoista lähtee nimi pois, niin paikkaajia ei oikein löydy. Itse näkisin huomenna Lahden ja Teräväisen rinnalla Mustosen. Ehkä potentiaalisin pelaaja hyökkäyspäähän noista junnuista (Teukan jälkeen).
Eaves ei huoleta. Jos huhut pitää paikkaansa, niin kondis on Benillä hyvä. Polvet ei ole vaivanut pitkään hetkeen ja viime kauden vammat oli erittäin pahaa epäonnea. Teuvon on otettava roolia ja uskon, että ottaakin. Alan vaatimaan uutta sentteriä vasta n.10 kierroksen jälkeen, kunhan ollaan nähty Eavesin ja Teukan kondis. Toki sinne haetaan uusi sentteri, jos jompikumpi esim. loukkaantuu pahasti. Myös jokaikiseen SM-liiga joukkueesseen haetaan varmaan uusi sentteri loukkaantuneen tilalle. Eaves - Teräväinen - Hahl - Tyrväinen/Salminen riittää hyvin, piste.
Eaves-Moses, Lahti-Teräväinen. Näihin pareihin luotan. Hardt täydentää ykköstä hyvin ja ehkäpä Rita olisi sopivin kakkoseen. A.Tyrväinen voisi viilettää hyvin nelosessa veljensä kanssa. Ben-Amor voisi hyvin olla Ruudun ja Hahlin kanssa. (ehkäpä kuitenkin liian raskasjalkainen vitja...)
Puolustus on hyvässä kuosissa. Karalahti on loistava lisä ja itseäni IFK-taustaisuus + muut hölmöilyt ei häiritse. Jos auttaa joukkuetta paljon pelillisesti, niin loistavaa!
Lähdetään näillä kauteen (pl. veska, jos Kilpi on pitkään pois) Kun tulee isoja loukkaantumisia ja floppeja, niin hankitaan uusia ratkaisupelaajia.